2014-03-08, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Nu är det så att det stod i tidningarna att Denises ex.kille skrek på Anna Bokk och barnen. Sen kastade han en varm tändare på Books kind. Ifall du ska göra inlägg här bör du hålla dig till fakta.

Sen är det ingen som anklagar Denise vilket du fått för dig. Här diskuterar vi en världsartist som heter Anna Book. Nu skriver jag det igen. Denises ex kastade en tändare och Book polisanmälde karln. Han fick böta några tusen om inte pressen gör som du och hittar på lögner.

Nu blev jag nyfiken. Har läst om incidenten med tändaren men aldrig att det verkligen var Denise exkille som gjorde det. Vilka tidningar?
Citera
2014-03-08, 16:20
Medlem
CarolSeavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saysayme
Anledningen att Denise bröt är för att fröken under många år betett sig riktigt illa vad som inte är hennes.

Tolkar jag dig rätt, att du menade att hon stal saker!?
Citera
2014-03-08, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimikry6
Nu blev jag nyfiken. Har läst om incidenten med tändaren men aldrig att det verkligen var Denise exkille som gjorde det. Vilka tidningar?
Aftonbladet och/eller Expressen. Är 100% säker att det stod så och det var i samband med rättegången då han fick böta. Efter den skrev Book att hon hade fått upprättelse och var nöjd. Samtidigt sa hon i repotaget att hon tyckte det varit jobbigt med hela historien. Om jag inte läst detta skulle det inte finnas i mitt huvud. Någon mer här måste ha kännedom om detta.

(kanske inte var själva tidningen, men nyhetsidan på nätet vilket är mer troligt)
Citera
2014-03-08, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Aftonbladet och/eller Expressen. Är 100% säker att det stod så och det var i samband med rättegången då han fick böta. Efter den skrev Book att hon hade fått upprättelse och var nöjd. Samtidigt sa hon i repotaget att hon tyckte det varit jobbigt med hela historien. Om jag inte läst detta skulle det inte finnas i mitt huvud. Någon mer här måste ha kännedom om detta.

(kanske inte var själva tidningen, men nyhetsidan på nätet vilket är mer troligt)

Nu googlade jag och fick upp en helt annan människa som kastat tändaren mot Anna. Nån som vet får gärna skriva.
Citera
2014-03-08, 17:24
Medlem
Jag fick för mig att det var Denises ex eftersom det var i samma veva som bråket startade mellan Book och först nämnda. Resten stämde dock som jag beskrev situationen.

Även den bästa kan ha fel ibland och nu hade jag det. Vilken väninnas ex var det då??
Citera
2014-03-08, 17:34
Medlem
CarolSeavers avatar
Citat:
De dramatiska scenerna utspelade sig tidigare i höstas. Anna Books väninna var där tillsammans med sin nya pojkvän.

När väninnans ex-man dök upp och bankade på porten var konflikten ett faktum.

Efter meningsutbyte kastade mannen enligt Book en glödande cigarettändare på henne.

– Han rusade emot mig. Och tändaren blev helt tillknycklad. Den träffade min kind och var fortfarande varm. Hade den varit någon centimeter åt ett annat håll, så hade jag fått den rakt i ögat. Man kastar inte ett varmt och vasst föremål mot någons ansikte. Det var hemskt. Hemskt, säger hon till Nöjesbladet.

Hur kan en tändare bli "tillknycklad" av att träffa någons kind?
Senast redigerad av CarolSeaver 2014-03-08 kl. 17:36.
Citera
2014-03-08, 17:35
Medlem
Wajis avatar
Att Annas fd är kriminell är väl ingen hemlighet va?
Citera
2014-03-08, 17:37
Medlem
CarolSeavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Att Annas fd är kriminell är väl ingen hemlighet va?

Var det han som kasta?
Citera
2014-03-08, 18:20
Medlem
Jag säger det igen! Det var inte Denises ex som kastade tändaren. Ingen av dem har med denna incident att göra. Det är fakta! Det bråket är ett annat fd par som har två barn ihop och idag även de fd vänner till Anna. Denise har ett barn. Han var även polare med Annas ex en gång i tiden. Anna Book världsartist? Eh.....På vilken planet då? Ja, jag har skapat ett konto för att jag ser att den som tror el påstår detta är ute och cyklar gällande den incidenten med tändaren och rättegång.
Citera
2014-03-08, 18:29
Medlem
Citat:
Jag säger det igen! Det var inte Denises ex som kastade tändaren. Ingen av dem har med denna incident att göra. Det är fakta! Det bråket är ett annat fd par som har två barn ihop och idag även de fd vänner till Anna. Denise har ett barn. Han var även polare med Annas ex en gång i tiden. Anna Book världsartist? Eh.....På vilken planet då? Ja, jag har skapat ett konto för att jag ser att den som tror el påstår detta är ute och cyklar gällande den incidenten med tändaren och rättegång.
Book är en stor artist i sin egen värld. Därför världsartist.
Citera
2014-03-08, 18:32
Medlem
Citat:

Var det L.I som kastade?
Citera
2014-03-08, 18:42
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimikry6
Var det L.I som kastade?

Klart som fan det var L.I. Varför annars inlägget?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in