2011-12-13, 02:10
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K.Stroganoff
http://www.annabook.nu/bloggen/?p=6091

Att hon visar fittan i länken får mig att må illa.
Citera
2011-12-13, 11:13
Medlem
Undrar hur länge Tunnans man orkar och vill vara ensam försörjare till en familj på fem personer varav två med abnorm aptit?
Eller är det kanske så att svärfar förutom kontraktet på lägenheten får stå även för hyran, tro?
Citera
2011-12-15, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av East Clintwood
Inte nog med att du inte kan uttrycka dig själv, du tillför inte ett enda argument tilll din sak, du lyckas enkom med att hälla späck i den tunna vi alla kallar AB. Det går inte annat än att vidhålla det fullt valida tidigare yttrandet - det går inte att vara avundsjuk på AB. Vidare - det är erbarmeligt trist att upprepa sig själv - den här tråden handlar inte om mig, den handlar om Tunnan.

Fast att en intellektuellt utmanad person lyckas trumfa fram Karl Gerhard är ett mått på att undrens tid inte är förbi. Karl Gerhard var Artist med versalt A; han hade charm, klass, glöd, stil och en härlig sångröst. Däremot är det beklagligt, men fullt förståeligt, att någon blind MTV-skadad lyckas pricka en höna med ägget. Karl Gerhard hör heller icke hemma i denna tråd, det gör Tunnan. Karl Gerhard var motsatsen till AB, beklagligt men sant.

Att du inte lyckas hålla dig till ämnet är en sak, att du fortsätter med invektiv och slika dumheter utan argument säger dessvärre oändligt mycket mer om dig och AB än om någonting annat. Trist, eftersom med sådana vänner behöver AB sannerligen inga fiender.

Tunnan är Sveriges motsvarighet till Jackass. Fast Jackass var roliga. Frivilligt.

Faan vilket kul svar, tack för den! Apropå ingenting...HAR du fått någon DIAGNOS än????
Citera
2011-12-15, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av East Clintwood
Inte nog med att du inte kan uttrycka dig själv, du tillför inte ett enda argument tilll din sak, du lyckas enkom med att hälla späck i den tunna vi alla kallar AB. Det går inte annat än att vidhålla det fullt valida tidigare yttrandet - det går inte att vara avundsjuk på AB. Vidare - det är erbarmeligt trist att upprepa sig själv - den här tråden handlar inte om mig, den handlar om Tunnan.

Fast att en intellektuellt utmanad person lyckas trumfa fram Karl Gerhard är ett mått på att undrens tid inte är förbi. Karl Gerhard var Artist med versalt A; han hade charm, klass, glöd, stil och en härlig sångröst. Däremot är det beklagligt, men fullt förståeligt, att någon blind MTV-skadad lyckas pricka en höna med ägget. Karl Gerhard hör heller icke hemma i denna tråd, det gör Tunnan. Karl Gerhard var motsatsen till AB, beklagligt men sant.

Att du inte lyckas hålla dig till ämnet är en sak, att du fortsätter med invektiv och slika dumheter utan argument säger dessvärre oändligt mycket mer om dig och AB än om någonting annat. Trist, eftersom med sådana vänner behöver AB sannerligen inga fiender.

Tunnan är Sveriges motsvarighet till Jackass. Fast Jackass var roliga. Frivilligt.

Apropå ingenting igen...jag kom på att det ser ut som att du egentligen skriver på...t.ex. kinesiska....men att det gjorts en genomförjävlig översättning (som det brukar bli) från ett annat språk till svenska med en sådan där automatiserad översättning.....kul!!!!!!!!!!!
Citera
2011-12-16, 00:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Tyckte mig se Anna idag mitt i city smakfullt klädd och med otrolig volym på hår & kropp

Anna är en av de artister som gått den långa vägen , från barnstjärna till folkkär alltiallo , hon har haft ett rikt liv men har slarvat med moralen på senare år och fuskat med skatten.

Anna borde skaka galler tillsammans med Lotta Engberg , ett kännbart fängelsestraff är det enda allternativet för skattefuskande Boken.
Men blev det bevisat det där med skatten?
Citera
2011-12-16, 12:07
Medlem
Ja, det blev bevisat att Tunnan hade tagit emot svarta pengar. Det var ju just det hon grät ut om sista (eller rättare sagt senaste) gången!
Citera
2011-12-16, 15:50
Medlem
BearWithMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero
Ja, det blev bevisat att Tunnan hade tagit emot svarta pengar. Det var ju just det hon grät ut om sista (eller rättare sagt senaste) gången!
Hon blev upptaxerad, men fick hon något annat straff?
Citera
2011-12-17, 00:13
Medlem
Allt skitsnack om "Tunnan" hit och dit - är ni normalviktiga allihopa??? ...ingen med fetma då???? Visserligen har jag själv ett BMI på 23, det duger tycker jag allt.....men jag undrar om det inte sitter någon liten fetknopp med dåligt självförtroende bakom datorn här och känner sig stöddigare genom att förnedra någon annan anonymt. Lustigt är att vem som helst av er häcklare....eller någon av era närstående.....kan råka ut för något och bli feta....synd bara att ni inte har tillräcklig inlevelseförmåga till att begripa det...Inget konstigt egentligen....dom som har samma diagnos som ni brukar ha svårt med sånt.... Handikappade stackare!!!!!!
Citera
2011-12-17, 08:20
Medlem
fredrikdenstores avatar
Nu har boken varit inne och skrivit igen
Citera
2011-12-17, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Nu har boken varit inne och skrivit igen

Om du nu händelsevis misstänker mig för att vara Anna Book...så skulle ju Anna Book ha ett BMI på 23...varifrån i helvitte kommer det där dumsnacket om "Tunnan" då????
Senast redigerad av Trapizo 2011-12-17 kl. 15:53. Anledning: fel ord
Citera
2011-12-17, 16:46
Medlem
PrivateMails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trapizo
Om du nu händelsevis misstänker mig för att vara Anna Book...så skulle ju Anna Book ha ett BMI på 23...varifrån i helvitte kommer det där dumsnacket om "Tunnan" då????
Du måste lära dig skillnaden mellan BMI och IQ. Det är ditt IQ som är 23.
Citera
2011-12-17, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PrivateMail
Du måste lära dig skillnaden mellan BMI och IQ. Det är ditt IQ som är 23.

Anledningen till att du mäter upp mitt IQ till 23 är att ditt EQ är -23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in