Citat:
Ursprungligen postat av
i574n8u11
Beror på vad man tycker balla ur betyder. Men snatta, bråka, köra åt helvete, ringa tusen samtal osv är ej ovanligt.
Det kan jag skriva under på. Vet många som fått sina liv radikalt förändrade till det sämre tack vare dumheter på z-drugs. Det är verkligen Rysk roulette.
Är det någon mer här som inte ens vågar käkar 10mg Stilnoct till sömnen i rädsla att tömma hela jävla medicinskåpet fast man absolut inte är ute efter att flumma?
Citat:
Ursprungligen postat av
persiann
Många inklusive mig tycker och känner att Imovane är mycket effektiv vid oro, ångest och allt det där. Även om det är en Sömnmedicin så är den mycket stark men den fungerar dagtid mot ångest, man blir hur skön och mysig som helst, tar tag i saker, motivationen ökar och man blir INTE trött.. men minnesförlust /luckor får man beroende på dos.. mitt tips är testa med en halv 7,5mg:are vilket jag gör... effekten sitter i ca 5-7 timmar, total ångestfrihet, ingen oro, mysig och skön, får saker gjorda osv... som sagt ta låga doser dagtid, annars händer det att du gör konstiga saker.. ja har både läst och hört och av egen erfarenhet är imovane ungefär lika ångest/oro dämpande i xanor klassen..

Det känns verkligen inte nyttigt att äta Imovane under dagtid, även om man bara käkar 3.75mg.
Det lär trixa med skallen rejält.