2014-10-08, 18:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyNorth
Om jag tar 15mg imovane vid ca 16, hur många öl törs jag dricka på eftermiddagen?
Kommer jag bara somna innan jag dricker för mycket eller kan något hända om jag dricker 5-7 öl.

Vad händer vid för höga intag av bara imovane och om man blandar med alkohol?

Du kan dricka 7-8 öl. Risken för dumheter är stor dock. Du kan göra bort dig rejält men att knarka är att göra bort sig från början så.

I värsta fall så dör du, extremt svårt ska bli mycket sprit och piller då.
Citera
2014-10-08, 21:32
Medlem
suqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i574n8u11
Beror på vad man tycker balla ur betyder. Men snatta, bråka, köra åt helvete, ringa tusen samtal osv är ej ovanligt.
Det kan jag skriva under på. Vet många som fått sina liv radikalt förändrade till det sämre tack vare dumheter på z-drugs. Det är verkligen Rysk roulette.

Är det någon mer här som inte ens vågar käkar 10mg Stilnoct till sömnen i rädsla att tömma hela jävla medicinskåpet fast man absolut inte är ute efter att flumma?

Citat:
Ursprungligen postat av persiann
Många inklusive mig tycker och känner att Imovane är mycket effektiv vid oro, ångest och allt det där. Även om det är en Sömnmedicin så är den mycket stark men den fungerar dagtid mot ångest, man blir hur skön och mysig som helst, tar tag i saker, motivationen ökar och man blir INTE trött.. men minnesförlust /luckor får man beroende på dos.. mitt tips är testa med en halv 7,5mg:are vilket jag gör... effekten sitter i ca 5-7 timmar, total ångestfrihet, ingen oro, mysig och skön, får saker gjorda osv... som sagt ta låga doser dagtid, annars händer det att du gör konstiga saker.. ja har både läst och hört och av egen erfarenhet är imovane ungefär lika ångest/oro dämpande i xanor klassen..
Det känns verkligen inte nyttigt att äta Imovane under dagtid, även om man bara käkar 3.75mg.

Det lär trixa med skallen rejält.
Citera
2014-10-08, 23:00
Medlem
flashbacklurkers avatar
Har nu testat Imovane ihop med ett jobb som kräver fokus: ett väldigt surt bemötande av chef som tycker jag verkade oengagerad. Värt att nämna att jag nästan somnade sittandes
Citera
2014-10-08, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbacklurker
Har nu testat Imovane ihop med ett jobb som kräver fokus: ett väldigt surt bemötande av chef som tycker jag verkade oengagerad. Värt att nämna att jag nästan somnade sittandes

Funkar ju inte så bra att vistas bland folk när man tagit imovane då det märks rätt tydligt att man är påverkad.
Citera
2014-10-08, 23:05
Medlem
Måste upp tidigt och har lite panik..somnar jag snabbare om man blandar 1 imovane med lite benzo?
Citera
2014-10-08, 23:11
Medlem
DirtyNorths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i574n8u11
Du kan dricka 7-8 öl. Risken för dumheter är stor dock. Du kan göra bort dig rejält men att knarka är att göra bort sig från början så.

I värsta fall så dör du, extremt svårt ska bli mycket sprit och piller då.
Jaha, då ska jag verkligen försöka hålla mig inne, tagit 50mg nu och druckit 5 7,5or...
Känner mig inte så borta för stunden (påverkad men inte som att jag inte vet vad jag gör).
Citera
2014-10-08, 23:13
Medlem
DirtyNorths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahel
Måste upp tidigt och har lite panik..somnar jag snabbare om man blandar 1 imovane med lite benzo?
Imovane är ju benzo?
Citera
2014-10-08, 23:13
Medlem
Citat:

Blanda med en öl istället. Se till att gå och lägg dig direkt så du inte är uppe och gör nåt dumt.
Citera
2014-10-08, 23:18
Medlem
Imovane är väl inte alls benzo? Imovane/stilnoct när det är läggdags benzo lite närsom! Har tyvärr ingen öl men har lite imovane och benzo mest rädd att jag ska börja sitta uppe istället..glömde hur de var sist
Citera
2014-10-08, 23:22
Medlem
Har iaf haft stilnoct på recept i över 10 år och då är det insomningstabletter only..för mina nerver dagtid är det benzo..nu tänkte jag slänga i de båda samtidigt men vill inte att de ska va waste eller att det ena ska slå ut det andra
Citera
2014-10-08, 23:24
Medlem
Citat:
Imovane är väl inte alls benzo? Imovane/stilnoct när det är läggdags benzo lite närsom! Har tyvärr ingen öl men har lite imovane och benzo mest rädd att jag ska börja sitta uppe istället..glömde hur de var sist

Imovane är en z-analog, inte benzo.
Citera
2014-10-08, 23:25
Medlem
Citat:
Har iaf haft stilnoct på recept i över 10 år och då är det insomningstabletter only..för mina nerver dagtid är det benzo..nu tänkte jag slänga i de båda samtidigt men vill inte att de ska va waste eller att det ena ska slå ut det andra

Vad är det för benzo du har?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in