2013-12-13, 12:59
Medlem
Käkade Stilnoct i 6 dagar i rad typ 3,4,4,1,4,5 . Hade lite svårt att somna in inatt, tror ni att det är vanligt att inbilla sig att man har abstinens ?
Citera
2013-12-13, 13:14
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Käkade Stilnoct i 6 dagar i rad typ 3,4,4,1,4,5 . Hade lite svårt att somna in inatt, tror ni att det är vanligt att inbilla sig att man har abstinens ?
Onödigt att fucka upp toleransen om du behöver dem för att sova. Toleransen går dock snabbt ner igen, så hoppas du kan sova på dem snart igen. Abstinens kan du nog känna någon dag eller två.
Citera
2013-12-13, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Onödigt att fucka upp toleransen om du behöver dem för att sova. Toleransen går dock snabbt ner igen, så hoppas du kan sova på dem snart igen. Abstinens kan du nog känna någon dag eller två.

Känns endå rätt lugnt idag med absen. Det har ju inte varit speciellt grova symptom, mer det att tankar skenar iväg osv. Ska ligga lågt med dessa piller, använder dem nattetid för sömn/flumm.
Citera
2013-12-13, 18:03
Bannlyst
fick nyss 30 st imovane utskrivna yesss. inget partypiller men nu får man sova iaf halleluja!
Citera
2013-12-13, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siddhartagautama
fick nyss 30 st imovane utskrivna yesss. inget partypiller men nu får man sova iaf halleluja!
fan vad gött grattis njut på nu! men spåra inte ur ta inte mer än 5 st max , sen ger du fan i dom, om du nu inte har tolerans..
har käkat 2 stilnoct per kväll i ett halv år, ska spara mina tills jag har sparat ihop 60 st sen så ska jag ha kul och va väck som fan haha , ta 20 st och dricka halv lite vodka kommer blir en fin resa med minnesluckor
Citera
2013-12-13, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oboyglas
Är 10mg Stilnoct likvärdigt med 7,5mg Imovane?

stilnoct är lite starkare , men slutar verka mkt fortare , dubbelt så snabbt gemfört med imovane
Citera
2013-12-13, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dead-flag-blues
Är det bara jag som blir nästan speedad på imovane i hög dos?
Kan dra som exempel:
I förrgår tog jag 15 mg innan skolan. Bör tilläggas att jag hade dygnat natten innan och att jag då fått den effekten av imovane flera gånger tidigare. Men av någon konstig anledning tycker jag att det är en jättebra idé att ta 60 mg till när jag kommer hem, dessutom tog jag alla samtidigt, men det har jag redan fått stryk för någon annanstans i tråden. Vet bättre nu. Men jag kunde ärligt talat inte somna förrän vid 5 morgonen därpå. Alltså varit uppe 41 timmar på imovane. Ska detta ens vara möjligt?

samma här fan hade dygnat en gång, och höll mig vaken i 2 dagar på 30 st stilnoct utan att komma ihåg nåt , vilka piller asså sjukt :P
Citera
2013-12-13, 19:47
Medlem
oboyglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stashunter
stilnoct är lite starkare , men slutar verka mkt fortare , dubbelt så snabbt gemfört med imovane
Ja jag föredrar stilnoct, det är synd med den korta halveringstiden men smaken man får efter imovane är så jävla vidrig.
Citera
2013-12-13, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oboyglas
Ja jag föredrar stilnoct, det är synd med den korta halveringstiden men smaken man får efter imovane är så jävla vidrig.

ja tyvärr , fan hoppas att dom i framtiden lyckas ta bort metall smaken av imovane
Citera
2013-12-13, 20:45
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stashunter
Hade själv valt Imovane, nu har jag Stilnoct utskrivet. Känns som att Stilnoct är mer hypnotiska än Imovane, men inte lika dospotenta, samt mindre halveringstid. Ska försöka byta till Imovane.
Citera
2013-12-13, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Känner ibland en närvaro när ni tagit stilnoct? jag brukar ligga och prata med folk. Ser inga men det känns som att jag är i nån form av gemenskap säger typ Aahh det tycker jag också...vet inte till vad direkt. Detta händer när jag tar 40-50 mg

Det känner jag igen. En närvaro. Känns som man blir observerad liksom snett bakom en. Att någon står och tittar på en liksom. Men en god närvaro.
Citera
2013-12-14, 00:24
Medlem
dead-flag-bluess avatar
Dum fråga kanske, men om man använder imovane ej i russyfte utan för att dämpa ångest, 15 mg dagligen, kommer då tolerans stiga så att den ångestdämpande effekten till slut uteblir?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in