2011-02-05, 22:01
Medlem
syndabocks avatar
Ser absolut inget farligt i det, kan enbart prata för mig själv, men efter en kvälls drickande och jag anses vara bakfull så har jag hög puls hela dagen efter.

Äter förövrigt zopiklon också varje kväll.
Men vill dock tro mig minnas att jag hade samma problem innan jag började äta det.
Citera
2011-02-05, 22:04
Medlem
Roxiaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av syndabock
Ser absolut inget farligt i det, kan enbart prata för mig själv, men efter en kvälls drickande och jag anses vara bakfull så har jag hög puls hela dagen efter.

Äter förövrigt zopiklon också varje kväll.

Det beskriver inte ett rus på blandningen av dom båda ämnena, Zopiklon + Alkohol. Har du erfarenhet av detta? intog det för snart 40min sen, och jag känner en eurofi som är helt stabil. Men kan andningsdepp uppstå?
Citera
2011-02-05, 22:06
Medlem
syndabocks avatar
Ja, det är till 100% absolut inget att oroa sig för med bara zopiklon och alkohol.
Citera
2011-02-05, 22:12
Medlem
Roxiaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av syndabock
Ja, det är till 100% absolut inget att oroa sig för med bara zopiklon och alkohol.

Så kombinationen av dom bägge, är inget att oroa sig för? speciellt inte i dom små doserna som jag intagit? vilket är 5mg Zopiklon + 10st 7,5% starköl.
Citera
2011-02-05, 22:17
Medlem
syndabocks avatar
Nej det är absolut ingen fara. Kör hårt!
Citera
2011-02-05, 22:36
Medlem
Snuttegrisarnas avatar
Nej!
Gör det ej!
Har testat av misstag, dricker egentligen inte alkohol alls, men en kompis tjatade; jo, du måste prova, det är jättegott!
Det var någon sorts alkoläsk, och jag tog bara en munfull för att smaka.
Hade tagit 10 mg zoplikan före.
Tappade minnet helt, men tydligen hade jag suttit uppe hela natten och skrattat hysteriskt samtidigt som jag spelade deathmetal på högsta volym.
Alla grannarna var här i tur och ordning för att klaga, jag bara höjde volymen och skrattade ännu mer.
Total blackout, kommer inte ihåg något överhuvudtaget.

Tänk om jag varit aggressiv? Eller våldsbenägen?
Man känner inte sej självt tillräckligt mycket för att experimentera med sådant
Citera
2011-02-05, 22:55
Medlem
JJ233s avatar
Provade själv just denna kombinationen en gång och det slutade med minnesluckor, hade inte en aning om vad jag hade gjort på hela kvällen. Tog en 7,5mg imovane + En kvarting Explorer sen helt plötsligt bara svart. Men jag tror inte det var farligt för mig förutom att jag blev väldigt full enligt mina vänner.

Jag har kompisar som har klarat 20mg zopiklon + Xanor utan att få minnesluckor så det är nog faktiskt ganska individuellt skulle jag tro.

Tror också att du kommer klara det galant, inga större problem för dom flesta av mina kompisar som provat detta

Men var försiktig!
Citera
2011-02-05, 23:06
Bannlyst
testade zolpidem för första gången igår, 50mg Zolpidem och 50mg Sobril, Men somnade cirka 2 timmar efter, kan tillägga att detta var min första gången på benzo så nån som vet ungefär hur mycket jag ska ta nästa gång?
Citera
2011-02-06, 06:00
Medlem
Danro80s avatar
Aftk898

Som jag tidigare skrivit så jag inte byggt upp någon tolerans mot
"benzo" (jag vet att det är i princip samma sak)

Jag har nu knaprat i mig 30mg och det är inte tal om några symtom...
Ingen trötthet, helt klar i huvudet.

Det är mer tryck i "räkna får" typ...

Det bästa vore om jag kunde få ut recept på ett "slidjuri" ett trevligt och sällskapligt som kan ligga här bredvid och gotta ner sig med någon bra film. Är detta något psykolog/psykriag kan skriv ut?
Senast redigerad av Danro80 2011-02-06 kl. 06:10. Anledning: Danro80
Citera
2011-02-06, 10:38
Bannlyst
zolpidem hjälp

testade zolpidem första gången igår 50mg men somnade 30/40 min efter, vaknade vi 23:00 cirkus och proppa i mig 40 mg ist då somnade jag nästan också direkt, och vaknade 06;00 och testade 20 mg och 50mg Sobril men allt slutade med att jag spydde som en gris i 2 - 3 timmar, vad gör jag för fel för att få ett bra rus?
Senast redigerad av roxxxer 2011-02-06 kl. 10:40.
Citera
2011-02-06, 13:55
Medlem
SmokinKittyCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roxxxer
testade zolpidem första gången igår 50mg men somnade 30/40 min efter, vaknade vi 23:00 cirkus och proppa i mig 40 mg ist då somnade jag nästan också direkt, och vaknade 06;00 och testade 20 mg och 50mg Sobril men allt slutade med att jag spydde som en gris i 2 - 3 timmar, vad gör jag för fel för att få ett bra rus?

Jamen du tog ju på tok för stor dos för att inte ha tolerans alls. Det är bara idiotiskt slöseri och ta så mycket
Ta bara en eller två zolpi nästa gång på tom mage. Lycka till!
Citera
2011-02-06, 14:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SmokinKittyCat
Jamen du tog ju på tok för stor dos för att inte ha tolerans alls. Det är bara idiotiskt slöseri och ta så mycket
Ta bara en eller två zolpi nästa gång på tom mage. Lycka till!
Okej tack ska testa och ta en nu och ev en till senare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in