2014-07-05, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Jag äter gabapentin redan jag började med dom för en vecka sedan och tanken är att jag ska upp i 1500mg om dagen och nu tar jag 900mg.

OK, lycka till!
Citera
2014-07-05, 20:02
Medlem
weirdbeatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
OK, lycka till!
Ja, lycka till för fan!
Citera
2014-07-06, 12:18
Medlem
En sak som är säker, är att efter ett par dagar låt oss säga 4 dagar slutar imo fungera totalt för mig. Behöver nog hålla upp ett par dagar. Drygt men det är också bra att inte ta dem varje dag. Då måste man öka dosen vilket jag inte vill göra.
Citera
2014-07-06, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenzLife
att det skulle sitta i huvudet på alla som infinner sig i missbruk,så är det bland den största spark på en liggande som jag hört. Antingen e du väääldigt ung eller bara nonchalant.

om dina teorier var rätt hade du inte satt vid FB o predikat din healing.
utan haft mång miljon belopp för att lära människor styra över sin egna vilja som verkar vara väldigt klen enligt dig.
hoppas du inser att detta inte stämmer med detta missbrukar problem världen står inför.

hoppas du förstår mitt resonemang

Mvh
Det gör jag, och det glädjer mig inte att du missförstått mig . . . predikar ingenting, förklarar bara att just Z-analoger är en otroligt psykiskt vriden drog...

Citat:
Ursprungligen postat av MrAlpra
Har haft sömnproblem och sovit ca tre timmar varannan natt sedan jag var 16år, är över 40 nu.Att säga att det är något man inte ska medicinera är bananas... Har 15mg Zop+2mg Fm1+Mirtazapin 90mg och då får jag runt tre timmar... Kasta inte glas i stenhus.
Det låter ohälsosamt men om du väljer att leva ditt liv som så så ska jag inte stoppa dig, eller kasta sten på ditt (kära?) psyke...
Senast redigerad av lolicon 2014-07-06 kl. 16:13.
Citera
2014-07-07, 14:52
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
En sak som är säker, är att efter ett par dagar låt oss säga 4 dagar slutar imo fungera totalt för mig. Behöver nog hålla upp ett par dagar. Drygt men det är också bra att inte ta dem varje dag. Då måste man öka dosen vilket jag inte vill göra.

Tar du dom för sömnen och vilka doser tar du?
Citera
2014-07-07, 16:09
Medlem
Citat:
Tar du dom för sömnen och vilka doser tar du?

10-20mg
Citera
2014-07-07, 16:20
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
10-20mg

Okej men det stämmer att toleransen går upp väldigt snabbt på imovane därför brukar jag bara ta 3-4 dagar i rad när jag tar, men jag tar på dagen mot ångest.
Citera
2014-07-07, 16:26
Medlem
Citat:
Okej men det stämmer att toleransen går upp väldigt snabbt på imovane därför brukar jag bara ta 3-4 dagar i rad när jag tar, men jag tar på dagen mot ångest.

Ok har hållt upp 2 dagar nu, tänkte fortsätta hålla upp, men jag känner fortfarande att lyr/gaba ATn spökar. Har då inte tagit monster doser...haft mellan rum och hållt mig ifrån snart 1 månad. Är inte i hamn än så att säga. Och den här värmen ute gör inte saken bättre. Toleransen bör ju bli jävlig om man käkar dem dagtid..gjorde det förut under en kort period, ångestdämpad men jävligt trött om dagarna tog max en 7.5a.
Citera
2014-07-07, 19:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lolicon
Det gör jag, och det glädjer mig inte att du missförstått mig . . . predikar ingenting, förklarar bara att just Z-analoger är en otroligt psykiskt vriden drog...

Det låter ohälsosamt men om du väljer att leva ditt liv som så så ska jag inte stoppa dig, eller kasta sten på ditt (kära?) psyke...
'
Ursäkta mig men du predikar mer än du själv kan stå för IMO och motbevisa människor i nöd frukta till ,lycka till med din utsända tro och predikan till den helig hälsan.....vill bara säga att du skadar många människor med din uttalade. Jag e inte är inte en utav dem men jag vet att de finns..

Hoppas bara det finns bakom tanke om vad du säger ,o inte är 14 år o har hela världen som ett spelfält!
Citera
2014-07-07, 20:21
Medlem
Är det extra tryck nu på psykvården under semestern eller vad? Har inte fått mina imovane som jag skulle idag.
Citera
2014-07-07, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenzLife
'
Ursäkta mig men du predikar mer än du själv kan stå för IMO och motbevisa människor i nöd frukta till ,lycka till med din utsända tro och predikan till den helig hälsan.....vill bara säga att du skadar många människor med din uttalade. Jag e inte är inte en utav dem men jag vet att de finns..

Hoppas bara det finns bakom tanke om vad du säger ,o inte är 14 år o har hela världen som ett spelfält!
(Skadar nog inte en enda mer än vad dem skadar sig själva, för övrigt.)

Man kan missbruka, bruka och använda z-analoger bäst man vill, köra på det racet hur länge som helst men man blir nog inte piggare i det långa loppet med hjälp av det. Jag är bara en som upplevt verkligheten på mitt sätt, precis på samma sätt som du upplevt din lilla springa av världen...

Den heliga hälsan är ingen utsänd tro, den finns och kommer alltid att pulsera i en. Det kallas liv!

Citat:
Ursprungligen postat av Revolutionz
Är det extra tryck nu på psykvården under semestern eller vad? Har inte fått mina imovane som jag skulle idag.
Går du till psyk eller ringer du till psyk efter att du upptäcker att du inte fått dina z-analoger på anlagd dag? Tror det inte är tryck, eller jo, folk får ledigt och kan ta vardagsbaserade tider, gå dit och be snällt om du vill.
Senast redigerad av lolicon 2014-07-07 kl. 22:57.
Citera
2014-07-07, 22:57
Medlem
Jag vet inte vad ni som skrivit dem senaste inläggen har tagit, men dessa flummiga ord
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in