2014-03-10, 11:09
Medlem
MentosFruitcores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skoll
Tack för din omsorg men jag vet redan allt om holohoaxen som jag behöver, kan tipsa dig om den här utmärkta sidan om DU vill lära dig sanningen om denna historiska händelse;

http://codoh.com/

Nu var jag dock ute efter vad ni hade för belägg för era påståenden men då inget tycks komma fram så får jag väl helt enkelt dra slutsatsen att ni helt enkelt inte har något att komma med

Jag säger återigen, belägg osv finns att hitta bland annat på Wikipedia.

Citat:
Ja självklart, eller kan man se på liken hur de dog och vad de dog av? Vad har du för bevis för att dessa lik dog genom att någon avsiktligt tog livet av dem? Vad säger egentligen en bild på en hög med lik, inte så mycket eller hur? För din skull så kan jag upplysa dig om att väldigt många människor dött i sjukdomar och svält under den mänskliga historien. Enligt WHO så är sjukdomar de främsta orsakerna till mänskliga dödsfall idag, tänk då hur det var att sitta hopträngd i ett läger med usel hygien och lite mat 1945.

http://www.who.int/mediacentre/factsheets/fs310/en/

Hade man bara hittat en massa lik hade det kanske inte varit bevis nog för något massmord. Nu finns det dock vittnesmål och dokument i hundratusentals som talar för att ett industriellt massmord har skett.
2014-03-10, 11:15
Medlem
MentosFruitcores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av felia
Det var krig och infrastrukturen var sönderbombad, då kan alla förstå att under sådana förhållanden dör människor men tydligen kan inte du fatta det.
"Människor dör". Visst gör de det. Speciellt under krig. Att likhögarna till 99.9% består utav judar, Homosexuella, romer osv är bara en ren tillfällighet.
2014-03-10, 11:27
Medlem
MasterBaits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrwille
Och vad fick du för bevis då? Öppen för alla perspektiv.

När jag har där hade man seans och Hitlers ande var där och berättade hur han hade gett ordern.

Eller vilka bevis skulle du acceptera?

Foton på likhögar? Protokoll från tyskarna? Dagboksanteckningar från tyska läkare? Blåa missfärgningar? Obduktionsprotokoll? Annat?
2014-03-10, 11:33
Medlem
felias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Nu är det för dig och dina kumpaner tyvärr så illa att förintelsen redan sedan länge har statusen som vedertaget historiskt faktum, så den anses alltså vara bevisad. Då är det de som motsäger sig detta och påstår att det inte hänt som har bevisbördan, förintelseförnekarna alltså.

Precis om att de som påstår att månen är av ost är de som har bevisbördan, inte de som stöder sig på den allmänt rådande uppfattningen om hur månen är beskaffad då detta är grundligt bevisat sedan länge.

Om nu förintelsen vore ett vedertaget historiskt faktum som är bevisat så skulle inte revisionismen existera. Man kan ju undra varför du ödslar tid på något, som enligt dig, inte behöver bevisas. Att du sedan ljuger i vartenda inlägg du postar stärker inte precis din sak.

Du kanske borde hålla dig till forumet som påstår att månen är gjord av ost. Du kanske nå någon slags framgång där men det är förstås tveksamt när det kommer till dig och dina blålögner.
2014-03-10, 11:38
Medlem
felias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MentosFruitcore
"Människor dör". Visst gör de det. Speciellt under krig. Att likhögarna till 99.9% består utav judar, Homosexuella, romer osv är bara en ren tillfällighet.

Nej, då det var just dessa som satt i läger så är det ingen tillfällighet. Det fanns säkert likhögar varstans i Tyskland, som i Dresden och Hamburg som led svårt att de allierades urskiljningslösa bombangrepp på civilbefolkningen.
2014-03-10, 12:20
Medlem
Citat:
Om nu förintelsen vore ett vedertaget historiskt faktum som är bevisat så skulle inte revisionismen existera. Man kan ju undra varför du ödslar tid på något, som enligt dig, inte behöver bevisas. Att du sedan ljuger i vartenda inlägg du postar stärker inte precis din sak.

Du kanske borde hålla dig till forumet som påstår att månen är gjord av ost. Du kanske nå någon slags framgång där men det är förstås tveksamt när det kommer till dig och dina blålögner.

Om du inte ens begriper (även om du inte personligen tycker så) att förintelsen är ett vedertaget historiskt faktum, så är det verkligen illa och egentligen helt bortkastat att försöka resonera med dig om saken, vilket jag förvisso varit fullt klar över i många år nu efter att ha sett hur du bara fanatiskt förnekar allt som går emot din tro.

Du själv blåljuger ju bevisligen nu när du påstår att jag ljuger i varje inlägg, därför att jag bevisligen inte gör det. Du däremot beslås ju precis som alla andra förintelseförnekare med att avsiktligt ljuga och förvränga redan kända fakta för att försöka lura folk att tro på ert judehatande svammel.

Jag har sagt det förut men tar det igen, förintelseförnekarna har gapat om sina påståenden i över 60 år nu, men ännu inte lyckats bevisa ett enda av sina galna påståenden, och som bortförklaring så har de bara ännu ett korkat påstående om att det hela beror på en världsomspännande judisk konspiration.

Vi vet redan att förintelseförnekelse och fablernas värld går hand i hand, men tack för att du och andra förintelseförnekare gör det så tydligt varje gång ni öppnar munnen.
2014-03-10, 13:48
Medlem
Citat:
Jag säger återigen, belägg osv finns att hitta bland annat på Wikipedia.

Och jag säger att du har fel, motbevisa mig!

Citat:
Hade man bara hittat en massa lik hade det kanske inte varit bevis nog för något massmord. Nu finns det dock vittnesmål och dokument i hundratusentals som talar för att ett industriellt massmord har skett.

Vittnesmål finns, det är sant. Problemet är att det enbart finns vittnesmål från partiska människor som intern säger emot varandra och bryter flera naturlagar till på köpet. Dessa människor hade all anledning att ljuga eftersom de var just partiska och till på köpet så har vi överösts med normativ holohoax propaganda under 70 års tid vilket helt enkelt gjort att många människor fått falska minnen om händelserna. Det fanns även vittnen vars berättelser talar emot den gängse sagoskrivningen men dem får du förstås aldrig höra om då det inte passar in. Om man påstår att det skett ett industriellt massmord så måste man helt enkelt ha mer på benen än så.

Några dokument som talar för holohoaxen finns inte tyvärr.
2014-03-10, 14:53
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:

Tyvär? Där ljög du så det sprutar ur munnen på dig.
Du tycker inte det är tyvär. Du förnekar det som hände och skulle det dyka upp ett dokument så förnekar du antingen dess existens eller dess sanningshalt utan att du har några som helst bevis för dina patetiska påståenden.

Det finns högvis med dokument från den tiden. Tusentals. Tillsammans med dessa vittnesmål och andra saker som du föringar eller förnekar så bildar de en bild av vad som skedde.
Att ta ett vittnesmål i taget, med ett dokument i taget, som du gör, kan kanske få en naiv och ointelligent person att tro på dig.
Som tur är så är folk klokare än så.
Ja, det finns ju några få som blivit lurade tillsammans med dig, men de är i en stor minoritet.

/VV
2014-03-10, 15:04
Medlem
felias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Att ta ett vittnesmål i taget, med ett dokument i taget, som du gör, kan kanske få en naiv och ointelligent person att tro på dig.
/VV

Man måste alltså se till mängden dokument och vittnesmål och inte vad de enskilt gör gällande för att tro på förintelsen?
2014-03-10, 15:15
Medlem
Ni förintelseförnekare, det kanske inte ens har varit ett andra världskrig alls?
Jag blir inte klok på vad en del av er kostar på sig för kommentarer här.

Min mor var tyska, hon upplevde hela kriget med sina syskon och föräldrar i östra Tyskland. Min morbror var ute och kämpade i Wehrmacht under sista krigsåret. Min morfars bror blev amerikansk krigsfånge i Libyen 1942/43. De kan inte återberätta allt idag eftersom de alla är döda. men, jag önskar att fler tagit tillfället i akt och lyssnat.

Nog sjutton fanns det läger, massdödande och övergrepp från alla håll. De allierades, främst ryssarnas hämnd på tyska folket var ganska barbarisk, utan att jag för den sakens skull förringar vad vissa tyska
enheter gjorde i östra Europa och Ryssland.

Krig är krig, massmord på civila i industriell skala är inte "normalt krig".
Så, kära FB vänner, läs på och bilda er en uppfattning på egen hand. Det finns tonvis med bra litteratur, även på svenska för den som inte kan engelska eller tyska, om vad som gjordes på alla håll och kanter.
2014-03-10, 15:52
Medlem
MentosFruitcores avatar
Citat:
Och jag säger att du har fel, motbevisa mig!

Du efterfrågar alltså exempel på Wikipedia? Jag förstår inte varför du inte bara kan läsa där själv... Vad efterfrågar du mer specifikt därifrån?

Citat:
Vittnesmål finns, det är sant. Problemet är att det enbart finns vittnesmål från partiska människor som intern säger emot varandra

Är ett brottsoffer partiskt om det vittnar mot den som utfört brottet i fråga? Visa gärna att det enbart är sådana partiska offer.

Ge gärna också exempel på motstridigheter bland vittnesmål. Inte vad gäller detaljer, utan stora motsägelser. Det är välkänt att vittnen ibland upplever situationer annorlunda p.g.a olika faktorer, därav markeringen på stora.

Citat:
och bryter flera naturlagar till på köpet.
Detta skulle vara mycket intressant att läsa mer om. Exempel?

Citat:
Dessa människor hade all anledning att ljuga eftersom de var just partiska och till på köpet så har vi överösts med normativ holohoax propaganda under 70 års tid vilket helt enkelt gjort att många människor fått falska minnen om händelserna. Det fanns även vittnen vars berättelser talar emot den gängse sagoskrivningen men dem får du förstås aldrig höra om då det inte passar in. Om man påstår att det skett ett industriellt massmord så måste man helt enkelt ha mer på benen än så.

"Falska minnen", "partiskhet" och "dolda berättelser". Det bara osar foliehatt...

Inga dokument säger du? Låt oss se vad google har att säga i frågan...

http://www.shamash.org/holocaust/denial/nazi_doc.txt

http://fcit.usf.edu/holocaust/resource/document/document.htm

Bland annat.

Infon i fråga är väldigt lättillgänglig. Att förneka att en sådan stor händelse som förintelsen ägt rum är ren idioti, om du ursäktar. Richard Dawkins jämförde kreationister med förintelseförnekare, och jag förstår vad han syftar på.
2014-03-10, 15:55
Medlem
MentosFruitcores avatar
Citat:
Nej, då det var just dessa som satt i läger så är det ingen tillfällighet. Det fanns säkert likhögar varstans i Tyskland, som i Dresden och Hamburg som led svårt att de allierades urskiljningslösa bombangrepp på civilbefolkningen.
Okej. Judar, homosexuella, romer handikappade osv satt i läger, och i dessa läger dog de i som flugor i hundratusentals.

Det är liksom det som kallas förintelsen...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in