2014-06-30, 20:45
Medlem
MasterBaits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erleb
Lite senare i tråden vet inte MasterBait dödsorsaken, trots källorna och de vidimerade kopiorna av originaldokumenten

Oj, du kan visst inte läsa så bra. Nåja, jag är inte så förvånad då jag vet att era slutledningsförmågor är undermåliga. Ni tror ju att holocaust är en judekonspiration.
2014-06-30, 20:47
Medlem
MasterBaits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.K
The Jäger Report???? HAHAHA

I sådana fall så har Irving fel också.

Nej jag kan inte hitta några bevis för det. Skulle bli förvånad om det finns några med tanke på att segrarna skriver historien.

Irving erkände dokumentens korrekthet i rättegången. Protokollet finns online, samt finns det i rekonstruktionen du fick länk till.
2014-06-30, 20:52
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Allt det du efterfrågar har redat gjorts många gånger om, alltså att man lagt fram en massa saker som styrker den rådande uppfattningen om förintelsen och tillsammans bildar bevis för att den är ett historiskt faktum. Detta har alltså gjorts i en rad olika rättegångar genom tiderna, och det hjälper inte att du och andra förintelseförnekare försöker förneka och vifta bort det och kräva samma sak om och om igen. Vi har alltså kunnat bemöta allt relevant som förintelseförnekarna påstår och med konkreta bevis motargumentera, påvisa lögnerna från förintelseförnekarna, och därmed sakligt visa att förintelsen är bevisad. Förintelseförnekarnas svar på det är givetvis att fortsätta att förneka för det är de enda de kan göra, för några hållbara bevis för sina påståenden har de inte lyckats får fram på 60 år....

Det är ju det som är problemet. Ni har inte lagt fram några övertygande bevis alls för någon "förintelse" utan istället en soppa ihopkokad på de ingredienser som fanns tillgängliga vid tidpunkten. Så fort man börjar peta i "Holohoax" så visar det sig att inte mycket stämmer, termodynamiska lagar som bryts, kemiska falsarier, vittnesmål a la häxprocesser, framtorterade bekännelser och inget demografiskt stöd för några "miljoner försvunna judar" från neutrala källor.
2014-06-30, 20:54
Medlem
MasterBaits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Eh...nej, verkligen inte. Det blir inte så för att översteprästerna och deras lärjungar i denna religion kallad "Förintelsen" mässar detta i tungor heller.

Otaliga bevis som varit föremål i otaliga rättegångar, filmer, bilder, dokument, brevväxlingar, orders om massavrättningar, etc. Etc. Etc. Men jo, jag vet, allt som handlar om förintelsen är falskt, fejkat eller finns inte. Och den argumentationen behöver ni inte bygga under eftersom ni är så säkra på er sak. Jo, ni är extremt trovärdiga, från början till slut.

Citat:
Det finns ju flygfoton från Auschwitz och det är väl främst därifrån ifrågasättandet av dessa "hål" kommer ifrån. Sen har väl inte alla taken till källarplanen rasat vad jag vet.

Jag tror jag blandar ihop de olika byggnaderna. Ska läsa på bättre innan jag säger mer om den saken. Jag vill ju inte framstå som en... Hmm... Okunnig... Ja, hur ska man uttrycka det nu... Hmm...
2014-06-30, 20:59
Medlem
MasterBaits avatar
Citat:
Så fort man börjar peta i "Holohoax" så visar det sig att inte mycket stämmer, termodynamiska lagar som bryts, kemiska falsarier, vittnesmål a la häxprocesser, framtorterade bekännelser och inget demografiskt stöd för några "miljoner försvunna judar" från neutrala källor.

Så som Förintelseförnekarna vrider och vänder på fakta, felciterar, ljuger och förfalskar fakta är det ju rätt självklart att ingenting verkar stämma.
2014-06-30, 21:18
Medlem
Citat:
Det är ju det som är problemet. Ni har inte lagt fram några övertygande bevis alls för någon "förintelse" utan istället en soppa ihopkokad på de ingredienser som fanns tillgängliga vid tidpunkten. Så fort man börjar peta i "Holohoax" så visar det sig att inte mycket stämmer, termodynamiska lagar som bryts, kemiska falsarier, vittnesmål a la häxprocesser, framtorterade bekännelser och inget demografiskt stöd för några "miljoner försvunna judar" från neutrala källor.

Det är då ånyo en massa påståenden som du inte kan bevisa är korrekta.

Du sväljer glatt det som påstås på förnekarsidorna på nätet och det dina idoler påstår, men hur vet du att det som de påstår verkligen stämmer med verkligheten!!?? Källkritik......?

Förintelseförnekarnas påståenden har ju bevisligen avslöjats med att vara felaktiga, feltolkningar, undanhållande av kända fakta, tagna ut sitt sammanhang, felciteringar, avsiktliga förvrängningar och rena avsiktliga lögner en herrans massa gånger. Och det är mycket avslöjade då folk inte börjar använda skallen och sunt förnuft då och undra om det verkligen kan vara möjligt att ha fel som många gånger och avslöjas med lögn så många gånger som förintelseförnekarna bevisligen har, och ändå tro att ”allt” från den etablerade historieforskningen är felaktigt, att alla rättegångar där förintelsen bevisat etc är uppgjorda o s v......

Vi har t ex påståenden om att avsaknaden på blåa fläckar skulle bevis att det inte kan ha använts HCN i gaskamrarna, det är sedan länge förklarat och bevisats vara en rent felaktigt, ändå påstår förnekarna samma sak år ut och år in....

Eller att det inte kan ha gått att använda HCN för det är så explosivt, och då det påstås att man gick in och hämtade ut lik kort tid efter gasning med cigaretter i munnen så skulle det bevisa bluffen för det är ju omöjligt enligt förnekarna. Även detta är bevisat för att vara rappakalja och rena lögner från förintelseförnekarna.

Det finns hur massor med exempel och detta var bara två i farten.

Hur många gånger ska förnekarna behöva avslöjas med felaktigheter taskspel och lögner innan du och andra vaknar och inser vilket patrask det egentligen är?

Men istället så fortsätter du och andra förnekare att sprida dessa lögner vidare, fast de redan är förklarade och motbevisade, och hävdar istället att alla vitten ljuger och är torterade, alla dokument är förfalskade, alla rättegångar styrda av judarna, så fort dessa talar emot er fanatiska övertygelse.

Är det några som försöker förvränga fakta, fysikens lagar etc så är det ni förnekare.
2014-06-30, 22:08
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
termodynamiska lagar som bryts

Vilka då?

/VV
2014-07-01, 19:44
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MasterBait
Otaliga bevis som varit föremål i otaliga rättegångar, filmer, bilder, dokument, brevväxlingar, orders om massavrättningar, etc. Etc. Etc. Men jo, jag vet, allt som handlar om förintelsen är falskt, fejkat eller finns inte. Och den argumentationen behöver ni inte bygga under eftersom ni är så säkra på er sak. Jo, ni är extremt trovärdiga, från början till slut.

Jag tror jag blandar ihop de olika byggnaderna. Ska läsa på bättre innan jag säger mer om den saken. Jag vill ju inte framstå som en... Hmm... Okunnig... Ja, hur ska man uttrycka det nu... Hmm...

Du menar som Zundelrättegångarna där advokat Christie fick Förintelsefantomen Raoul Hillberg att bita sig i läppen och börja svamla? Antagligen menar du väl någon annan rättegång.
2014-07-01, 19:45
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Vilka då?

/VV

Tja, t.ex kremeringar som tog 20 minuter.
2014-07-01, 19:53
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Det är då ånyo en massa påståenden som du inte kan bevisa är korrekta.

Du sväljer glatt det som påstås på förnekarsidorna på nätet och det dina idoler påstår, men hur vet du att det som de påstår verkligen stämmer med verkligheten!!?? Källkritik......?

Förintelseförnekarnas påståenden har ju bevisligen avslöjats med att vara felaktiga, feltolkningar, undanhållande av kända fakta, tagna ut sitt sammanhang, felciteringar, avsiktliga förvrängningar och rena avsiktliga lögner en herrans massa gånger. Och det är mycket avslöjade då folk inte börjar använda skallen och sunt förnuft då och undra om det verkligen kan vara möjligt att ha fel som många gånger och avslöjas med lögn så många gånger som förintelseförnekarna bevisligen har, och ändå tro att ”allt” från den etablerade historieforskningen är felaktigt, att alla rättegångar där förintelsen bevisat etc är uppgjorda o s v......

Vi har t ex påståenden om att avsaknaden på blåa fläckar skulle bevis att det inte kan ha använts HCN i gaskamrarna, det är sedan länge förklarat och bevisats vara en rent felaktigt, ändå påstår förnekarna samma sak år ut och år in....

Eller att det inte kan ha gått att använda HCN för det är så explosivt, och då det påstås att man gick in och hämtade ut lik kort tid efter gasning med cigaretter i munnen så skulle det bevisa bluffen för det är ju omöjligt enligt förnekarna. Även detta är bevisat för att vara rappakalja och rena lögner från förintelseförnekarna.

Det finns hur massor med exempel och detta var bara två i farten.

Hur många gånger ska förnekarna behöva avslöjas med felaktigheter taskspel och lögner innan du och andra vaknar och inser vilket patrask det egentligen är?

Men istället så fortsätter du och andra förnekare att sprida dessa lögner vidare, fast de redan är förklarade och motbevisade, och hävdar istället att alla vitten ljuger och är torterade, alla dokument är förfalskade, alla rättegångar styrda av judarna, så fort dessa talar emot er fanatiska övertygelse.

Är det några som försöker förvränga fakta, fysikens lagar etc så är det ni förnekare.

Markiewisz-rapporten är inget annat än ett stort skämt, en övning i hur man bortförklarar avsaknaden av spåren efter cyanväte i de påstådda gaskamrarna. Därtill kunde de inte ens förklara hur fällningen preussian blue uppstått i avlusningskamrarna för kläder, vilket Germar Rudolf lyckats med på ett utomordentligt sätt.

Mest patetiskt har väl varit era pinsamma påståenden om att 300 ppm räcker för att gasmörda en massa människor på 5-15 minuter, trots låga temperaturer och i övrigt helt inoptimala förhållanden. Jämför detta med den statistik som finns tillgänglig om amerikanska avrättningar i gaskammare där över 3000 ppm användes under optimala förhållande där det trots syra för att påskynda avdunstningen av HCN ändå tog i genomsnitt 10 minuter och i många fall betydligt mer än så innan de var döda.
2014-07-01, 21:02
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.K
Jag måste erkänna att dessa inspelningar antagligen är riktiga.

MEN:

Hur mycket är påhittat egentligen? Det var ju trots allt en jude samt ett par andra som antagligen inte heller hade NS som favorit-ideologi som lyssnade...

Kan säkert stämma. De allierade var ju inte så mysiga dom heller.

Kan säkert stämma men återigen: De allierade kunde vara rätt grymma också.

Kan säkert stämma.

Så påhittat att det blir pinsamt.

Återigen:

De bästa bevisen förintelsetroende har är VITTNEN. Är det inte lite lustigt att så fort det handlar om "förintelsen" så börjar det låta som en dålig spionfilm?

Tja det är bra fråga, hur mycket är påhittat. Men alla storys har en sann bakgrund väl ? Men i detta fall har du mer en "storys" som förklara samma röda tråd: Tyskarna hatade judarna, de ville göra något åt judarna. Så judarna inte kunde göra dem illa. För mig verka det som "nazzerna" i dag skäms för att A. Hitler vågade göra något åt det stora judiska imperiet. Han vågade stå emot dem.

Ärligt! OM du hatar en så mycket, vill du inte göra något åt problemet? I detta fall så hade NSDAP problem med judarna hade förklarat krig emot dem. Inte sjutton tro du de bara föser dem till öst, dr de kan fortsätta sin utsugning av det tyska folket, som de gnäller högt om.

När man har ohyra inte kastar man dem utanför dörren bara. De kan komma i igen. Döda man dem så kan de inte komma in igen... så enkelt.

Nej finns inte bara vittnen, de finns konstruktionsritningar. Ett exempel är ju ugnarna! Varför hade topf o son ett 30tal ingenjörer till att utveckla ugnar?? om de hade redan standard ugnar??
Enligt er så kunde man bara bränna en person åt gången. Om det hade varit så hade firman redan ugnar färdiga för bränna en person åt gången. Men nu beställde man ugnar för kunna bränna fler år gången. Alltså fick man börja utveckla dessa nya mastodont ugnar, för tillgodose SS krav.

Har inte fått något bra svar ännu, varför behöva utveckla ugnar. när det fanns färdiga?? De hade ända hållt på sedan 1870 talet.
2014-07-01, 21:07
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Tja, t.ex kremeringar som tog 20 minuter.
När har vi nämnt det???

Men däremot har vi nämnt du kan fylla på en kropp var 20 :e min..... Inte att det tar min 20 bränna en kropp... även om det är möjligt.

Tar en timme för bränna en kropp fullständigt till aska, men det betyder inte att man inte kan fylla på en ny kropp innan Vilket vi har nämnt hur många gånger som helst
Senast redigerad av Herkulesbig 2014-07-01 kl. 21:15.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in