2014-03-03, 19:54
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YardBull
Ett tämligen vanligt förfarande att föra ett obduktionsprotokoll.
Har du något sådant på en gasad jude?

Har du inget bättre sätt att bemöta någon, så kan du lika gärna knipa igen.
Jaså! var står det??
Jag trodde man gjorde det, om man ej vet orsaken till döden, eller misstanke av brott

Så återigen visste inte tyskarna hur judarna dog, eller de misstänkte brott låg bakom deras död???
2014-03-03, 20:03
Medlem
felias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herkulesbig
Jaså! var står det??
Jag trodde man gjorde det, om man ej vet orsaken till döden, eller misstanke av brott

Så återigen visste inte tyskarna hur judarna dog, eller de misstänkte brott låg bakom deras död???

Varför skulle tyskar obducera lik för ett påstått industriellt massmord som de själva skulle ha begått? Du är ju helt pantad.
2014-03-03, 20:06
Medlem
felias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MasterBait
Varför i hela friden skulle man obducera dom?

A) För att kolla vad dom dog av?
B) För att undersöka om brott begåtts?
C) För att det är en jävligt bra idé att försöka obducera 10.000-20.000 judar på en och samna dag.
D) För att Yardbulls mamma tyckte det.
E) Inget av ovanstående eftersom bara IQbefriade revisionister kan komma på något så dumt.

Däremot plockade läkare ut guld ur tänderna på dom. Hur mycket som hittades förde man också noggranna protokoll över.

Vi tar det igen, korkskalle.

Var ligger minnesstenen med fyra miljoner döda i Auschwitz?

Om judarna inte gasades i Reinhardtlägren, hur dog de då?
2014-03-03, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herkulesbig
Jaså! var står det??

Hade hoppats att du skulle kunnat tänka utan för banan, än att det var Tyskar som skulle obducerat något som dom själva påståtts ha begått. Men icke.
2014-03-03, 21:18
Medlem
MasterBaits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av felia
Vi tar det igen, korkskalle.

Var ligger minnesstenen med fyra miljoner döda i Auschwitz?

Du skrev :

Citat:
På Auschwitz minnessten står det att 1,5 miljoner människor dog.

Var på den stenen står det att alla 1,5 människor dog av gasning? Inte nånstans kan jag berätta.

Hittills har jag svarat på varenda fucking jävla fråga vilket är långt ifrån vad man kan säga om dig. Börja svara så får du svar tillbaka.

Om judarna inte gasades i Reinhardtlägren, hur dog de då?[/quote]

Om du inte visste det okunniga kretin så finns det något som heter Google.
2014-03-03, 21:34
Medlem
Citat:
Hade hoppats att du skulle kunnat tänka utan för banan, än att det var Tyskar som skulle obducerat något som dom själva påståtts ha begått. Men icke.

Jag får huvudverk av den meningen. Jag förstår faktiskt inte vad du menar. Är det jag som är lite seg eller beror det på de 8-10 svenskafelen.
2014-03-03, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laughlines
Jag får huvudverk av den meningen. Jag förstår faktiskt inte vad du menar. Är det jag som är lite seg eller beror det på de 8-10 svenskafelen.

Varför skulle Tyskarna ha obducerat något som dom själva påståtts ha begått?
2014-03-03, 22:06
Medlem
felias avatar
Citat:
Totalt gasades strax under 1,2 miljoner människor ihjäl med produkten Cyklon B, i Auschwitz och i ett par andra koncentrationsläger, flertalet i Auschwitz.

Vilket är helt felaktigt och därav har jag nu frågat dig två gånger din efterblivna imbecill.

Citat:
Du skrev :

Var på den stenen står det att alla 1,5 människor dog av gasning? Inte nånstans kan jag berätta.
När har jag påstått det? Du kan väl för fan inte sitta och fantisera ihop mina svar.

Citat:
Hittills har jag svarat på varenda fucking jävla fråga vilket är långt ifrån vad man kan säga om dig. Börja svara så får du svar tillbaka.
Nej, du har inte svarat på en enda fråga korrekt utan istället svamlat ihop någon dynga som du själv fantiserat ihop.

Citat:
Om judarna inte gasades i Reinhardtlägren, hur dog de då?

Enligt dig så gasades de med Zyklon B och var ett färre antal än de som gasades i Auschwitz. Tror jag aldrig stött på en så obildad idiot som inte har en enda susning om vad som gäller.

Citat:
Om du inte visste det okunniga kretin så finns det något som heter Google.
Tycker du ska använda det istället för jag tänker inte lägga mer tid på dig.
Senast redigerad av felia 2014-03-03 kl. 22:09.
2014-03-04, 00:18
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Återigen jag TROR inte till skillnad från dig.
Du som är "förintelse" troende, och tjatar om hur ingående gasningarna gick till, så antar jag att du kan visa ett obduktionsprotokoll av en gasad jude?
Om dom inte gasades hur dog dom annars?

Har du glömt vad du TROR på?

Nu är det ju DU som påstår att de döda obducerades. Inte jag.
Hur många obduktionsprotokoll har du funnit i samtliga folkmord, i historien?

/VV
2014-03-04, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Nu är det ju DU som påstår att de döda obducerades. Inte jag.
Hur många obduktionsprotokoll har du funnit i samtliga folkmord, i historien?

/VV

När påstod jag det? Jag frågade om det fanns ett obduktionsprotokoll, men det finns det inte.
Och nu menar jag inte att Tyskarna skulle gjort något sådant protokoll.
Gasningen är ju sån viktig del i ditt tänk, så visa ett obduktionsprotokoll från en gasad jude.

Vad det gäller andra folkmord så har du andra forum.
Är du helt frånvarande?
2014-03-04, 09:43
Medlem
MasterBaits avatar
Citat:
När påstod jag det? Jag frågade om det fanns ett obduktionsprotokoll, men det finns det inte.
Gasningen är ju sån viktig del i ditt tänk, så visa ett obduktionsprotokoll från en gasad jude.

Du menar alltså att alla kroppar som hittades borde ha obducerats? Det är iofs en saklig och logisk begäran.

Jag förstår dock inte hur man obducerar aska och kremerade rester. Kan du förklara hur det skulle gå till?

Om vi hittar protokoll över de allierades undersökningar och obduktioner över döda (icke-kremerade) från Auschwitz, skulle du då acceptera dessa som bevis? Eller har du bestämt dig på förhand att om du fick se sådana dokument så är de per automatik förfalskade?
2014-03-04, 10:10
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Men då efterfrågar du ju något du inte tror existerar?
Jag trodde i min enfald att du frågade efter något som finns, inte efter något som inte finns.

/VV

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in