Citat:
Ursprungligen postat av
Burros
Så det var lite eld trots allt?
Får du nog bestämma dig halmgubbetrollkungen.

Har du rökt på igen?
Läs rapporterna från NIST, där står allt du behöver veta. Men jag vet att du aldrig kommer ta en siffra eller uträkning från en sådan rapport. Det skulle betyda att du måste tänka själv utan uppbackning från någon youtubefilm och vi vet hur det går för dig då du skall försöka belägga saker själv utan hjälp från andra foliehattar.
Vill du ta Niels harrit historien igen. Du vet, den gången du skulle övertyga oss om att det minsann "bevisats" att sprängmedlet som användes var nanothermite och det minsann inte hörs alls och det var så hemligt att ingen sett det innan den 9/11.
Problemet kom som ett brev på posten för dig då ditt "vittne" talade om för oss att det krävdes detutom 100-tals ton konventionella sprängämnen för att ta ner husen.
Skal du använda Niels Harrit mer?
Jag har hur mycket som helst på lager om Niels Harrit och hans sk. undersökningar av dammrester från södra Manhattan. Men jag vet att du inte har kunskapen eller modet att göra detta.För du är en feg skit.
En sån där feg skit som när youtubefilmerna tar slut så tar argumenten slut och du sitter bara där och rapar upp samma sak igen. Men jag finns här om du vill diskutera Niels Harrits undersökningar av dammet från södra Manhattan. *chicken sounds*