Citat:
Ursprungligen postat av
Burros
Du är redan en avslöjad fönsterlögnare så dig behöver man aldrig mer ta på allvar. Du vet uppenbarligen inte ens vad eld betyder.
Du förstår, det räcker inte med att du påstår det. Men nu blev det bestämt för svårt för dig, tror jag.
Citat:
Visst jag skall vara tydlig som om jag talade till ett spädbarn i fortsättningen i kontakten med dig.
Nej då, det räcker om du slutar skriva som en kratta.
Citat:
Du kör vidare på dina 40 meter alltså?
40, 50, fan vet? Jag har inte mätt supernoga. Nånstans där iaf. <Det är definitivt inte 200 eller 100 som du ljög ihop. Det var det jag reagerade på.
Citat:
Jag visade ju filmerna på impact där just detta fönster uppenbarligen inte brinner just då iaf.
Eld sprider sig.
Citat:
Det är liksom extremt ologiskt att elden skall ha svängt runt en 70-80 meter in till vänster inne i byggnaden.
Sådärja, nu är vi nere på 70-80 m. Progress of a kind. Vet du vad? Om det brann 70 m bort skulle jag faktiskt inte heller bli förvånad. Så du behöver inte pruta mer på dina påhitt.
Citat:
Kan gärna upprepa igen att man ju har "liquid mass" som officiell förklaring men den köper inte du då? Elden åkte både till vänster och rakt fram?
Jag upprepar: Jag ser ingen som helst problem med att, en tid efter det faktum att ett stort jävla flygplan kraschat in i en byggnad, det brinner i fönster typ 50 meter från centrala impacten.