2014-03-09, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElGiganten
Jo det har det, min grannes ladugård rasade pga. brand.
Troligtvis var din grannes ladugård byggd av trä
Citera
2014-03-09, 12:14
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Troligtvis var din grannes ladugård byggd av trä
Nope.. Stengrund och sen stålkonstruktion. Men eftersom du inte skrev vilka byggnader som du menade så får jag välja vilka jag vill och ditt första påstående förblir en lögn.
Citera
2014-03-09, 12:16
Medlem
Citat:
Nope.. Stengrund och sen stålkonstruktion. Men eftersom du inte skrev vilka byggnader som du menade så får jag välja vilka jag vill och ditt första påstående förblir en lögn.
Du skämtar, en ladugård byggd i stål. Det tror inte jag på
Senast redigerad av KlokOchSnygg 2014-03-09 kl. 12:19.
Citera
2014-03-09, 12:19
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:

Jag och min granne skiter fullständigt i vad du tror. Du ljög likt förbannat oavsett om min grannes ladugård var gjord av trolldeg.

Citat:
För han har fel, och det är ganska lätt att förstå då ingen byggnad innan 9/11 har rasat på grund av brand

Det fetstilade är och förblir en lögn.
Citera
2014-03-09, 12:20
Medlem
TODCDFWBs avatar
Citat:
Snarare en del här som ej är mottagliga för information.

Är "Daniel Nigro" högst upp i näringskedjan så är har han förmodligen fingrarna i syltburken, nu tror inte jag han är högst upp utan även han får förmodligen order från någon annan[/i]
Nu har du alltså anklagat brandchefen Daniel Nigro för att vara direkt inblandad i konspirationen, eller att han åtminstone haft vetskap om det hela, och att han i så fall än idag håller tyst om det.

Du nämner ännu en gång den här ordern. Vad exakt är det för order som brandchefen Daniel Nigro lydde under attackerna, enligt dig?
Citera
2014-03-09, 12:23
Medlem
Citat:
Det fetstilade är och förblir en lögn.
Det blir lite löjligt om den man diskuterar med någon som tar ut meningar separat och försöker "tolka dem" utan att förstå sammanhanget diskussionen förs inom.
Jag vet sedan länge att du fattat att den version du påstår är sanna har väldigt stora luckor, du tror inte på den själv
Citera
2014-03-09, 12:24
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TODCDFWB
Nu har du alltså anklagat brandchefen Daniel Nigro för att vara direkt inblandad i konspirationen, eller att han åtminstone haft vetskap om det hela, och att han i så fall än idag håller tyst om det.

Du nämner ännu en gång den här ordern. Vad exakt är det för order som brandchefen Daniel Nigro lydde under attackerna, enligt dig?

Det blir väl likt dom här hemliga sprängmedlen som ingen mer än militären har tillgång till, dom är så fruktansvärt hemliga men varje foliehatt på nätet vet att dom finns. Bekvämt sätt att resonera.

Det har haglat hemliga kopplingar och order under den dagen men dom är så hemliga att endast ett fåtal personer vet om dom, ja hela internet vet om dom men sen är det inga fler.
Citera
2014-03-09, 12:25
Medlem
Citat:
Läs igen

Citat:
Hur skall jag veta den exakta ordern?
Citera
2014-03-09, 12:26
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
Det blir lite löjligt om den man diskuterar med någon som tar ut meningar separat och försöker "tolka dem" utan att förstå sammanhanget diskussionen förs inom.
Jag vet sedan länge att du fattat att den version du påstår är sanna har väldigt stora luckor, du tror inte på den själv

Har inte plockat ut någonting, jag har citerat dig rakt av. Enkelt att backa tillbaka och se själv. Att du inte klarar att hålla ordning på alla lögner är inte mitt fel.

Hela din mening....
Citat:
För han har fel, och det är ganska lätt att förstå då ingen byggnad innan 9/11 har rasat på grund av brand
Citera
2014-03-09, 12:28
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:

Allmänbildning... var fan bor du någonstans?

Har du aldrig sett en ladugård som inte är gjord i trä?
Under vilken sten har du sovit dom senaste 25 åren?

http://www.azote.se/repository/temp/f6e9e3e6h6b9h9e3b3f33f36h6f6f3b3e6f3b3h6f6e3h3h6b3 b9/largew/jlb_0322_0530.jpg
Citera
2014-03-09, 12:34
Medlem
Citat:
Har inte plockat ut någonting, jag har citerat dig rakt av. Enkelt att backa tillbaka och se själv. Att du inte klarar att hålla ordning på alla lögner är inte mitt fel.
ehh?

Citat:
Hela din mening....
En mening? vi har en diskussion, allt relaterar till diskussionen. Försök och greppa sammanhanget för annars går det inte att diskutera
Citera
2014-03-09, 12:36
Medlem
TODCDFWBs avatar
Citat:
Läs igen

Citat:
Läs igen

Utveckla gärna i så fall vad du tror om Daniel Nigros roll i det hela. Eftersom du så säkert avfärdar varenda vittnesmål från brandmännen (om du inte kan passa in dem i dina teorier såklart) genom att anklaga dem för att helt enkelt bara lyda order så borde du väl kunna gå lite djupare, tycker jag.

Brandchefen Daniel Nigro har i efterhand tydligt förklarat att det var han som tog beslutet om att utrymma området, och att han inte tog order från någon annan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in