Citat:
Ursprungligen postat av
Jamienoble
Jag är orolig för mittbackarna, det är ju den delen som Sverige alltid har haft problem med.
Nilsson har spelat helt bedrövligt i sitt klubblag, att han fortfarande är ordinarie där är helt sjukt.
Olsson och Granqvist är i mina ögon solklara, speciellt Olsson som spelat riktigt bra i WB.
Jag gillar Hamren men jag tror att det kommer att bli ett ödesdigert misstag, det syntes mot Tyskland att Antonsson och Nilsson inte håller mot bra motstånd.
Men det visade minsann Olsson och Granqvist i första matchen mot Tyskland?
Fatta, hans spel i WBA är föga intressant så länge han är så vansinnigt dålig i landslaget. I varje match har han gjort flagranta, och ibland avgörande misstag.
Granqvist känns nästan som att han har hamnat i frysboxen på sistone.
Citat:
Ursprungligen postat av
Smirmat
Det säger i och för sig inte så mycket, fattar inte hur Antonsson kan spelas istället för Jonas.
Ok, det förstår jag. Inte för att jag tycker att Antonsson varit så lysande men Olssons insatser i landslaget är något i mannaminne. Det värsta är att han inte inser sina begränsningar utan även försöker leka speluppläggare eller vad det är han håller på med. Det upplever jag inte att Nilsson eller Antonsson gör i samma utsträckning.