Citat:
Ursprungligen postat av
Punkliv
Går jag över 20 mg så är hela kvällen svart och det förstör toleransen så jag håller mig till så låg dos som möjligt. Hallisarna gillar jag!

Riktigt sköna och coola, och om jag ser någonting som jag tycker är läskigt vanligtvis så är inte det några problem för de är snälla.
Hehe, får "tyvärr" inget sådant längre. Men brukar ta ungefär den dosen och då mår jag bara riktigt bra, väldigt avslappnad och skön, sen fyller jag på efter några timmar och håller mig riktigt skön hela kvällen/natten. Är faktiskt glad över att slippa det riktigt fuckade, gillar inte att fucka ur eftersom jag har gjort riktigt sjuka saker jag ångrar starkt haha.
Det har definitivt korstolerans med lyrica, annars skulle jag kunna flumma på det utan tvekan, men det går helt enkelt inte längre. Kommer man över den "hypnotiska" tröskeln, så är det nog den absolut bästa ångestdämpande benzon jag testat, slår xanor med hästlängder eftersom att den inte suddar ut alla känslor så som xanor gör för mig. Men det är ju så klart individuellt!
EDIT: Lite kuriosa, den gör mig faktiskt väldigt pigg. Fungerar nästan som någon slags centralstimulantia, är trött i någon kvart och sen blir jag hur pigg som helst, även om jag vart vaken i 2 dygn utan sömn, men efter några timmar så däckar jag totalt och sover som en gud.