Citat:
Ursprungligen postat av
Mannerod
Har brukat zolpedim för mina insomningssvårigheter. Har ganska hög tolerans. Det märket jag har just nu verkar väldigt underdoserat, nästan alltid så märker jag av bra effekt av 20 mg, men dessa verkar helt värdelösa.
Har tagit dom ett par nätter på raken nu, hållt mig mellan 10 och 30 mg. Igår blev det 30 mg, märkte inte av nåt speciellt efter 30 minuter, så jag åt min sista måltid som jag hade förberett (Försöker alltid inta tabletterna på tom mage och så äter jag kvällsmaten när dom kickat istället). Sen gick jag och la mig i sängen och det var då allting spårade ur.
Minns att jag trodde att det satt nån person i datorstolen (har datorn i sovrummet). Jag minns att jag gick och kände på stolen om det var någon där. Sen minns jag att jag gick och ropade "hallå" i lägenheten. Mitt toalettpapper är helt försvunnet, har även ett rivsår (ser ut som om jag rivit mig på något papper) mitt på fingret. Det var även lite blod på toa-knappen.
Vad fan hände? Detta var sista gången jag medvetet stoppar i mig över 15 mg. Jag tappade kontrollen helt denna gång! Usch!
Satt o pratade med min spis som jag eldade i samtidigt som jag satt o rökte,efter 2-3 cigg så blev jag helt klar i huvudet o tänkte
vafan håller jag på med 
Förra året hade en man på 40-50 år mördat sin dotter o fru under påverkan av imovane som han var beroende av,han sa att en röst hade sagt åt honom att döda dom
Så ta de lungt med dom,har inte längre dom utskrivna och skulle inte vilja ha de heller p.g.a av detta & metal smaken man får dagen efter.
Tappa kontrollen gjorde du helt klart,detta ska man inte flumma på,riktig skit medicin att punda på.
Den börjar verka väldigt fort,efter bara 10-15 min kan man känna av den.
Ta medicinen,borsta tänderna sen går du o lägger dig.