2013-11-01, 21:47
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusam
Vem/vad skickade denna hjälpsignal? Är dessa utomjordingar eviga? Eller vart kommer de ifrån? Existerar de inom detta universum? Vad menar du med att alla inte går att räddas? Vad kommer hända med de som inte räddas?

Du har aldrig behövt pengar, men ändå lever du på andras "slaveri"? Du ser inget konstigt i det? Sen är vår natur att vara tjänare (inte slavar som du vill uttrycka det); antingen tjänar vi våra barn, vår fru, vår släkt, vårt land, vår chef, mänskligheten, djuren, Gud, ufon, eller våra egon. Vi kan inte vara 'Lords', hur mycket vi än försöker. Däremot kan man leva i en sådan illusion.

Mycket möjligt att det går att lyfta saker med tankarna. Inget som imponerar dock. Den vediska litteraturen pratar om "yogic perfections", och några av dessa är: aṇimā (man blir mindre än den minsta), laghimā (man blir lättare än det lättaste), mahimā (man blir större än det största), prāpti (man kan få tag på vad som helst, vart som helst och röra månen med ens finger), vaśitva (kraften att kontrollera andra). Det finns fler, och alla dessa är materiella krafter som man kan bemästra genom mystisk yoga. En intelligent person blir dock inte attraherad av dessa, eftersom de kan lätt förblinda en och binda en ytterligare till det materiella.

Flyga, som i astralprojektion? Jag har också varit med om det. Det är dock inte själen som flyger, utan vår subtila astralkropp. Den astrala "världen" är inte grov som denna vi lever i, utan helt subtil, men den är en del av den materiella manifestationen. Det har inget med andlighet att göra.

Gud skcikade hjälpsignalen fattar du väl fan ingen annan är väl en del av allt och alla i hologrammet vi är i.. Skärp dig lite nu.

Utomjordingarna som styr mänskligheten ligger i koma under marken och lucifer är en av dom och dom håller på att väcka upp dom nu för världsregeringen är skapad för utomjordingarna som ska styra mänskligheten för dom tror dom äger mänsklgiheten. Dom har legat där i cirka 15 000 år väntat på slavarn som arbetar med att uppfinna teknologin dvs människor..

Klart inte alla går att räddas när dom flesta inteens vet om att dom är slavar , sladrivaren och slavarna kommer brinna för dom är ett misstag typ och bara dom naturliga människorna kommer klara sig igenom solen/själen 2020 när pånyttfödelsen händer..

Människor är multidimensionella solgudar som är lurade av utomjordingar att tro att dom är talande apor och att högre dimensioner bara är fantasier. Tänk er själv hur får man 7 miljarder människor att ignorera en portal mitt i huvudet..
Citera
2013-11-01, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Framgår det inte vad jag menar med definitionen? Fri vilja enligt mig innebär att ALLA dina tankar och beslut är oberoende av den materialla verkligheten. Dvs om jag t ex ber dig säga den första färgen du kommer att tänka på så är det DU som kommer på den, inte ett automatiskt svar levererat av din hjärna som i sin tur styrdes av materian den utgörs av som i sin tur styrdes av omkring liggande materia osv osv.

Vad består den materiella världen av för dig?
Citera
2013-11-01, 23:43
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrMikkelson
Vad består den materiella världen av för dig?

Minst sagt roligt att lyssna på slavar som tror materia är äkta för dom vet inte om att det här är ett hologram/dröm som vi kallar för livet..

Man behöver tyvär ett starkt mikroskop för att kunna se att all materia inte är fast materia utan energier som snurra snabbt eller vibrerar dvs vi är i ett hologram just nu för materia är energier inte materia.

Men visst är det fortfarande roligt när slavarna tror sig vara i den verkliga världen nu medans dom egentligen är i ett holhogram som är så jävla verkligt så dom fattar inte att det ens är ett hologram och att det finns en värld utanför det här hologrammet.
Citera
2013-11-01, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Minst sagt roligt att lyssna på slavar som tror materia är äkta för dom vet inte om att det här är ett hologram/dröm som vi kallar för livet..

Man behöver tyvär ett starkt mikroskop för att kunna se att all materia inte är fast materia utan energier som snurra snabbt eller vibrerar dvs vi är i ett hologram just nu för materia är energier inte materia.

Men visst är det fortfarande roligt när slavarna tror sig vara i den verkliga världen nu medans dom egentligen är i ett holhogram som är så jävla verkligt så dom fattar inte att det ens är ett hologram och att det finns en värld utanför det här hologrammet.

Ja tänk vad tokigt det är, att vi vet så lite medan du vet så mycket....,
Citera
2013-11-02, 00:05
Medlem
KungPungPats avatar
Jag funderar på om själen är från nephilims GMOexperiment men människan eller om vi var multidimensionella innan.

Det ni ska göra gott folk om ni vill veta nånting, det är att skriva ner det ni vill veta och ha den lappen så ni ser orden, det är så ni kommer få svaren som ni vill ha för erat högre själv kan agera på ord som ni ser och hjälpa er från högre dimensioner.

Jag skrev själv ner att jag vill veta vart hudfärgerna kommer ifrån och jag skrev även att jag vill komma ihåg drömmar och astralresa, och 2 dagar senare vaknade jag upp utanför min fysiska kropp.

Och jag gjorde det för att en kille skrev till mig att det funkade för honom samma natt som han skrev ner att han vill asralresa, samma natt var han på en vacker planet nånstans i universumen.

Underbart att ha en själ men dummt att man inte visste om det tidigare för fyfan vad roligt man kunde haft som barn om man visste att man kan vara osynlig och flyga samtidigt utanför sin fysiska kropp.

Nästan så man börjar undra vafan skolsystem är för nått jävla slavträningsystem när solgudsutbildningen borde vara uppenbar skoldel.

Kan man flyga så tycker jag man kan berätta det för barnen för det är en ganska bra kraft att ha, osynligheten också.
Citera
2013-11-02, 00:33
Medlem
MentosFruitcores avatar
Citat:
Jag funderar på om själen är från nephilims GMOexperiment men människan eller om vi var multidimensionella innan.

Det ni ska göra gott folk om ni vill veta nånting, det är att skriva ner det ni vill veta och ha den lappen så ni ser orden, det är så ni kommer få svaren som ni vill ha för erat högre själv kan agera på ord som ni ser och hjälpa er från högre dimensioner.

Jag skrev själv ner att jag vill veta vart hudfärgerna kommer ifrån och jag skrev även att jag vill komma ihåg drömmar och astralresa, och 2 dagar senare vaknade jag upp utanför min fysiska kropp.

Och jag gjorde det för att en kille skrev till mig att det funkade för honom samma natt som han skrev ner att han vill asralresa, samma natt var han på en vacker planet nånstans i universumen.

Underbart att ha en själ men dummt att man inte visste om det tidigare för fyfan vad roligt man kunde haft som barn om man visste att man kan vara osynlig och flyga samtidigt utanför sin fysiska kropp.

Nästan så man börjar undra vafan skolsystem är för nått jävla slavträningsystem när solgudsutbildningen borde vara uppenbar skoldel.

Kan man flyga så tycker jag man kan berätta det för barnen för det är en ganska bra kraft att ha, osynligheten också.
Hur orkar du egentligen? Monologer i typ 5-10 trådar...
Citera
2013-11-02, 00:40
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MentosFruitcore

En själ är en sol och en sol är en portal..

Tror du att den energin kommer sluta brinna eller?
Citera
2013-11-02, 09:12
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
En själ är en sol och en sol är en portal..

Tror du att den energin kommer sluta brinna eller?

Solen har en beräknad livslängd, ja. Frågor på det?
Citera
2013-11-02, 12:35
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Solen har en beräknad livslängd, ja. Frågor på det?

Hur skapades solen genom evolution och misstag som som är ansvariga för skapandet av allt i universum?

Jag tänkte att eftersom högre makter inte existerar enligt din svenska slavhjärna så kan man ju undra hur ämnen i solen kom dit och vem som tände på dom och även hur dom kan brinna i tusentals år och ändra form..

Hur formades en galax enligt din svenska hjärna som inte kan se högre makters inblandning i livsdesigner och även galaxdesigner?
Citera
2013-11-02, 12:38
Medlem
Norrbottenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MentosFruitcore

Du talar till en person som först för några månader sedan lärde sig att vår måne roterar.
Förvänta dig inte speciellt mycket med andra ord.
Citera
2013-11-02, 12:56
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrbottens
Du talar till en person som först för några månader sedan lärde sig att vår måne roterar.
Förvänta dig inte speciellt mycket med andra ord.

Och när fan ska du lära dig att månen inte är en jävla måne?

Ge mig ett enda annat exempel på en måne som INTE spinner medans den roterar?

Jag säger hitta en måne som beter sig som den så kallade månen så kanske du märker att det inte ens är en jävla måne din pajasjävel.

Och vad har månen med själen att göra pajas?

Eller säger du att du tappat din själ redan och du kan inte tänka själv eller förstå att månen inte beter sig som en måne?
Citera
2013-11-02, 13:05
Medlem
Norrbottenss avatar
Citat:
Och när fan ska du lära dig att månen inte är en jävla måne?

Månen är ingen måne. Intressant.

Citat:
Ge mig ett enda annat exempel på en måne som INTE spinner medans den roterar?

Va?

Citat:
Jag säger hitta en måne som beter sig som den så kallade månen så kanske du märker att det inte ens är en jävla måne din pajasjävel.

Hur menar du "beter sig"?

Citat:
Och vad har månen med själen att göra pajas?

Det beror på vad man menar med själ. Men antagligen lika mycket som solen. Ingenting.

Citat:
Eller säger du att du tappat din själ redan och du kan inte tänka själv eller förstå att månen inte beter sig som en måne?

Månen beter sig precis som en måne. Vad menar du att vår måne gör som inte andra månar gör?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in