Citat:
Ursprungligen postat av
proconsul
Solen är en stjärna och en stjärna börjar som ett kollapsande moln av materia bestående av väte, helium och små mängder av tyngre ämnen. När kärnan är tillräckligt tät, börjar vätet att fusioneras till helium.
Ansvariga misstag? Vad betyder det?
Ja du, om du skulle studera lite (astro)fysik hade du sluppit ställa så korkade frågor. Bara för att du inte fattar processen betyder det inte att det finns "högre makter" inblandade.
En galax formas av gravitation. Är gravitation en "högre makt"?
Okej men vänta, vart kommer kraften ifrån som gör kärnan tät?
Måste vara nån evolution av nått slag som är ett svart hål eller hur? hahaha
Skulle det inte kunna vara så att ett svart hål är en dimensn under den här dimensionen och in i en sol är upp en dimension?
Det skulle vara ganska logiskt att svarta hål är svarta och går neråt medans solar lyser och är portaler uppåt.
Oh wow ateists svensken tror sig vet att glaxer och solsystem är skapade genom evolution och misstag och såklart långa tidsperioder för det är det man lurat svensken att tro så svensken tror att evolution aldrig kommer märkas och därför behöver man aldrig bry sig om evolution eller att komma frammåt här i livet.
Det är ingen slump att dom lär er att månen är en måne som man kan gå på, högre makter existerar inte, utomjordingar existerar inte, en själ existerar inte och politiker och religioner är dom som löser problemen här i världen som en ansvarsfull fadersfigur.
För det kan lätt bli så när utomjordingar styr samhället och all info ni får lära er, då kan dom lätt hitta på att månen går att gå på om högre makter gjort så att månen håller upp ett energifält runt om planeten som gör att ingen kan gå på månen eller utomjordingar kan komma hit eller fly.
Speciellt om människor är en del av högre makter då måste man lura människor att höra makter är ett skämmt hahahahaa och dom lyckades bra i Sverige, det var många vilsna slavar som inte ens visste varför dom blundade för slavdrivarna på planeten och politikers kriminella handlingar mot folket.
Är människor solbarn/solgudar så måste man lära dom att en själ/sol bara är fantasier och även utomjoringar är bara fantasier hahaha va bara psykopater med psykos tror ju på utomjordingar hahahaa shure utomjording ni får lura svenskarna jag kan inte hjälpa dom, dom är för nertrubbade.
Dom sväljer alla lögner utan att tveka och jag tror inte ens dom vet varför, och bevis vet dom ingenting om så bevis kan inte ens tala om för dom även om jag visar dom.
Det är en skillnad mellan människorna som är solbarn/solgudar och dom som är trälar för dom flesta kommer inte överleva att åka igenom solen till den nya Jorden i 5 e dimensionen. Gudarna kan se designerna och går inte att lura, trälarna fattar inte nånting av designer och tror istället för att veta om precis allt och gör det därmed omöjligt för dom att klara sig igenom solen för det måste man äta nyttigt och aktivera tredje ögat för att kunna göra och för svenskar så kommer dom aldrig lyssna på sannnigar ens om det var sanningar om bevisade att dom blir juckade i pruppen av en utomjording.
Låt utomjordingen jucka mig i pruppen sa svensken, jag är för rädd för slavdrivaren och allt här i världen så jag vågar inte ens titta på slavdrivaren eller vad han gör mot mig..