2013-10-21, 15:42
Medlem
bananmuslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benzogreven541
Jag vet ejfan vad borta jaf bär

Får ringa nån

Låter oroväckande, lever du?
Citera
2013-10-21, 17:22
Medlem
hur länge kan subutex synas i pisset om man snortar 1 mg? 3-4 dagar?
Citera
2013-10-21, 17:56
Medlem
billinge1992s avatar
Testade idag Sub för första gången. Har tidigare använt Oxycontin/Oxonorm, Treo Comp och Cocillana.

Fick tag i en 8 mg tablett och delade den på mitten. La den under tungan då jag ej kände för att snorta i mig det. Mår helt magiskt bra just nu och skall nog slänga på en film och vila lite

Synd att det är så dyrt bara, eller för mig är det dyrt som får alla andra opiater jag tar från apoteket
Citera
2013-10-21, 18:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bananmusli
Låter oroväckande, lever du?

Ja men vet knappt vad som hänt och e duktigt väck än.
Hur kommer det sig att Oxynorm funkar fast jag tagit subb?

Har 38st 10mg liggandes på bordet men vet inte var dom kommer ifrån men snortade en och det slog på.
Citera
2013-10-21, 19:30
Medlem
är det sant att det är mer drag i vanliga subutex och starkare rus än dom sex kantiga som heter nåt annat än sub ? mvh
Citera
2013-10-21, 20:19
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stashunter
är det sant att det är mer drag i vanliga subutex och starkare rus än dom sex kantiga som heter nåt annat än sub ? mvh

Antar att du menar subuxone? Vissa tycker vanliga sub funkar bättre men för dom flesta så funkar dom likadant, jag själv kan inte ta subuxone på grund av för många biverkningar.
Citera
2013-10-21, 22:37
Medlem
Rommelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billinge1992
Testade idag Sub för första gången. Har tidigare använt Oxycontin/Oxonorm, Treo Comp och Cocillana.

Fick tag i en 8 mg tablett och delade den på mitten. La den under tungan då jag ej kände för att snorta i mig det. Mår helt magiskt bra just nu och skall nog slänga på en film och vila lite

Synd att det är så dyrt bara, eller för mig är det dyrt som får alla andra opiater jag tar från apoteket

Blir ju dyrare när du lägger den under tungan...
Citera
2013-10-23, 11:42
Medlem
billinge1992s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rommelstein
Blir ju dyrare när du lägger den under tungan...
Jo det blir väl att dra det i näsan nästa gång
Citera
2013-10-23, 11:57
Medlem
kissie.blogg.ses avatar
Ny i sthlm. Var hittar jag sub förutom på plattan. Övertygad om att det finns i massor
Citera
2013-10-23, 12:18
Medlem
eftersom jag inte fick svar första gången ställer jag frågan igen, hur lång tid efter den sista subutex dosen kan man ta tramadol? vill inte att det blockerar.
Citera
2013-10-23, 13:23
Medlem
Tankjrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avatarchanger
eftersom jag inte fick svar första gången ställer jag frågan igen, hur lång tid efter den sista subutex dosen kan man ta tramadol? vill inte att det blockerar.

Subutex blockerar inte tramadol, se första sidan i tråden.
Mvh
Senast redigerad av Tankjr 2013-10-23 kl. 13:50.
Citera
2013-10-23, 17:03
Medlem
efter 2 dagar med sub så måste jag säga att tramadolen är fortfarande min favorit. sub ger mig mest noddningar och tungt huvud, känns inte så mycket i kroppen och inget moodlift.

tram ger mig stor bodyhigh och smärtstillning, blir gladare och livet/allt känns lättare, kan bli energisk och social om jag vill men samtidigt slappna av i sängen och dega om jag vill det, tram är enklare att dosera och inta också.

efter min b8 är förbrukad tror jag inte att jag köper nåt mer utan håller mig till tram då och då, synd bara att det är dyrare.

samt att jag stör mig på subens halveringstid, om man får at på sub lär den ju vara svårare och mer utdragen än tram som har mycket kortare halveringstid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in