2014-04-06, 18:52
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HardCore_
har en nybörjarfråga.. har ingen våg o tänk testa sub för första gången , hur gör man för att få till ca 1mg som e bra dos?

Om du har en sub som är på 8mg; så delar du den i 8 bitar.

En av dessa bitar; om du nu har delat rätt; är sub på 1mg.
Citera
2014-04-06, 18:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Om du har en sub som är på 8mg; så delar du den i 8 bitar.

En av dessa bitar; om du nu har delat rätt; är sub på 1mg.

jo så långt tänkte jag, var mer lite orolig över att den skulle smulas sönder.. sorry för att jag inte förklarade mer
Citera
2014-04-06, 19:26
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HardCore_
jo så långt tänkte jag, var mer lite orolig över att den skulle smulas sönder.. sorry för att jag inte förklarade mer

Då kan du ändå dela så att det bildas åtta högar.
Citera
2014-04-06, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmelol
hoppas att du tar det nasalt..
Lycka till att snorta 24 mg..
Citera
2014-04-07, 00:37
Medlem
tja
har läst igenom ett antal sidor här och på andra trådar men hittar inget som ger mig svar på min fråga.

Har tagit lite sub dom senaste 3-4 dagarna ( totalt ca 1/4 av en 8a) och ska ta blodprov för adhd utredning på tisdag. Dom har kryssat för att jag ska testas för Amfetamin, benspdiazepin ,cannabis, kokain, metadon och opiater.

Kommer de visa positivt på opiater pga Subutexen?
hur lång tid kan de ta för den lilla mängden att försvinna så man kan ta blodprov?
är det bättre att vänta till slutet av veckan för att ligga på den säkra sidan?
Citera
2014-04-07, 03:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsychedelicDmT
Lycka till att snorta 24 mg..

12mg i varje borre ska väl inte så svårt.
Citera
2014-04-07, 12:28
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uhno
tja
har läst igenom ett antal sidor här och på andra trådar men hittar inget som ger mig svar på min fråga.

Har tagit lite sub dom senaste 3-4 dagarna ( totalt ca 1/4 av en 8a) och ska ta blodprov för adhd utredning på tisdag. Dom har kryssat för att jag ska testas för Amfetamin, benspdiazepin ,cannabis, kokain, metadon och opiater.

hur lång tid kan de ta för den lilla mängden att försvinna så man kan ta blodprov?

Ja det kommer nog visa positivt på opioider.
Citera
2014-04-07, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Ja det kommer nog visa positivt på opioider.

Nej det kommer inte att visa positivt på opiater, däremot kommer det visa positivt på buprenorfin, om det nu skulle vara så att dom letar efter det, vilket dom inte kommer göra om man läser uhnos lista.
Citera
2014-04-07, 13:52
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uhno
tja

Citat:
Ursprungligen postat av itssopure-2
Nej det kommer inte att visa positivt på opiater, däremot kommer det visa positivt på buprenorfin, om det nu skulle vara så att dom letar efter det, vilket dom inte kommer göra om man läser uhnos lista.

Ja; om de testar på Bubrenorfin; så kommer det visa positivt.
Citera
2014-04-07, 15:25
Medlem
Har sedan några år tillbaks varit beroende av diverse droger men opiater/opioider har ändå legat mig närmast om hjärtat. Så nu har jag varit med i laro-programmet sedan ca 2 år tillbaks. Jag är tjej och som många andra som tar opiater/opioider har jag stora problem med min sexlust och att uppnå orgasm. Jag har inte brytt mig så mycket förrän jag skaffade en pojkvän som inte själv missbrukar något och därför är kåt i princip jämt. Jag däremot tycker mer att sex bara är besvärligt och jobbigt att komma igång med (njuter givetvis när det väl kommit igång) men så störs vi bägge två på att jag nästan aldrig får komma. Jag kan räkna på handen så många gånger jag kommit under vårat förhållande och det har börjat att äta upp mig inifrån. Jag fick tidigare subuxone, som jag fick grova biverkningar av, och fick byta till buprenorfin istället. Jag känner mig dock inte lika bedövad med buprenorfinen som med subuxone men det finns fortfarande där. Äter 8 mg /dag.

Så jag tänkte höra ifall det finns något som man kan göra eller ta för att öka sexlusten eller om det bara är att leva med det ena eller det andra? Förr var jag som en kåt tonårspojke som kunde ha sex flera gånger per dag, men nu onanerar jag knappt ens längre och har oftast bara sex när min pojkvän vill det (och inte ens så ofta). Jag känner mig som världens tråkigaste och torraste tjej och jag vill gå tillbaks till mitt forna sex-jag, så att säga. HJÄLP? NÅGON?
Citera
2014-04-08, 13:03
Medlem
THE-OJAs avatar
Rekommenderas Subutex inför långflygningar? Kan tänka mig att det gör sig bra i flygstolen när man har 20h+ att resa.
Citera
2014-04-08, 14:09
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av THE-OJA
Rekommenderas Subutex inför långflygningar? Kan tänka mig att det gör sig bra i flygstolen när man har 20h+ att resa.

Ja det gör det. Tänkte du smuggla in Subutex på planet; eller ta lite innan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in