Har sedan några år tillbaks varit beroende av diverse droger men opiater/opioider har ändå legat mig närmast om hjärtat. Så nu har jag varit med i laro-programmet sedan ca 2 år tillbaks. Jag är tjej och som många andra som tar opiater/opioider har jag stora problem med min sexlust och att uppnå orgasm. Jag har inte brytt mig så mycket förrän jag skaffade en pojkvän som inte själv missbrukar något och därför är kåt i princip jämt. Jag däremot tycker mer att sex bara är besvärligt och jobbigt att komma igång med (njuter givetvis när det väl kommit igång) men så störs vi bägge två på att jag nästan aldrig får komma. Jag kan räkna på handen så många gånger jag kommit under vårat förhållande och det har börjat att äta upp mig inifrån. Jag fick tidigare subuxone, som jag fick grova biverkningar av, och fick byta till buprenorfin istället. Jag känner mig dock inte lika bedövad med buprenorfinen som med subuxone men det finns fortfarande där. Äter 8 mg /dag.
Så jag tänkte höra ifall det finns något som man kan göra eller ta för att öka sexlusten eller om det bara är att leva med det ena eller det andra? Förr var jag som en kåt tonårspojke som kunde ha sex flera gånger per dag, men nu onanerar jag knappt ens längre och har oftast bara sex när min pojkvän vill det (och inte ens så ofta). Jag känner mig som världens tråkigaste och torraste tjej och jag vill gå tillbaks till mitt forna sex-jag, så att säga. HJÄLP? NÅGON?