Citat:
Ursprungligen postat av Advocate
Vilken stark benso kan man ta så länge för att få kroppen att få lite opioder gå ur kroppen? Det enda jag kan komma på är xanor och Lorazepam? Iktrovil är lite för svaga, även 25mg valium är för svaga.
Vad finns det mer?
Xanor som du nämt och Flunitrazepam kan funka väldigt bra,framförallt till kvälls. Synd att det är så dålig tillgång bara..
Hjälpte mig igenom förra veckan utan sub/opi, som jag varit på nästan hela sommaren och lite till utan att egentligen tänka på det.
Gick såpass att det ända som fanns var dexofen med 3år utgånget datum. 300+200 mg under dag/kväll hjälpte att bli bra men istället så vågade jag inte ta någon X/flu eller z-analog för att sova,så hade istället en fruktansvärd natt med vad det brukar innebära..
för att va mer ontopic så fick dexofen faktiskt mig att må ganska bra. Blev inte lika "tungt" påverkad i huvud/kropp man kan bli på trad, utan kände mig mer pigg,frisk och alert.
Men det var i verkligen nöd och brist på annat som jag tog det,visst det hjälpte med efter den natten så gick jag tillbaka till bara xanor och sen flu till kvällen istället för att ta dom 300mg Dex som finns kvar.