2010-08-25, 20:52
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PAIN-
Jag beklagar!

Så att alla vet så bostar Lyrica Opiater nästan bättre än benso... Passa er JÄVLIGT noga när ni blandar!
För oss riktiga Opiat-torskar så kan en hög dos Lyrica till Opiaterna hjälpa till oerhört!

Må väl alla och ta hand om er!

Japp, håller med om att lyrica boostar opiater som fan..och det känns nästan som att man är frisk längre också. Gött att slänga i sig ett gäng lyrica och låta dom börja verka medans man sticker ut och möter sin man och lagom tills man kommer hem och tar sin fix är lyrican igång. Tycker man har mycket närmare till noddning t ex med lyrica i kroppen som grov opiattorsk..

Dagens intag har blivit 20mg subutex + 1g lyrica för övrigt.. man önskar ju att suben kunde ge en något fortfarande men nej..önskar att man kunde få avgiftas med metadon istället.
Citera
2010-08-26, 01:02
Medlem
PAIN-s avatar
Gå ut och plocka på dig en större mängd Opiumvallmo, ta sedan en nål eller något och rispa runt på varje kapsel så att opiumet kommer ut... Sedan lägger du det på folie och sparar det! När du fått ut opiumet ifrån alla kapslar så maler du ner dom så bra du kan och kokar the på det! Drick theet och sedan när det börjar slå på så röker du upp Opiumet du har på foliet! (freebasar alltså!)

Har du tillräckligt mycket så får du ett rus liknande sub (om man inte är ingången då, vilket gör att sub slutar fungera!)

Mvh
Citera
2010-08-26, 04:58
Bannlyst
Citat:
Gå ut och plocka på dig en större mängd Opiumvallmo, ta sedan en nål eller något och rispa runt på varje kapsel så att opiumet kommer ut... Sedan lägger du det på folie och sparar det! När du fått ut opiumet ifrån alla kapslar så maler du ner dom så bra du kan och kokar the på det! Drick theet och sedan när det börjar slå på så röker du upp Opiumet du har på foliet! (freebasar alltså!)

Har du tillräckligt mycket så får du ett rus liknande sub (om man inte är ingången då, vilket gör att sub slutar fungera!)

Mvh

Har haft tankarna om att odla lite vallmor men jag har inget utrymme till och jag har vart så nära nu dom sista dagarna att få tag på mer Subutex. Men jag träffade två killar i Lidköping men lillebrodern sabbade allt ihop. Han skulle allt göra ful-affärer bakom sin brors rygg och mitt minne var inte med mig den dagen så när jag fick nr till den mer mogna storebrodern så glömde jag spara nr i mobilen. Och nu har jag kämpat i flera dagar för att få tag på han här, hade hans lillebror på msn men han fick ett snepsel och såg till att han bror förlorade pengar. Det är sån jävla torka i Skövde och jag träffade äntligen några ärliga människor, trodde jag iaf. Storebror var ok men den yngre var ju inte riktigt på jorden så att säga :P Men jaja, vi alla gör våra misstag hehe.
Citera
2010-08-26, 05:09
Medlem
SurTrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Advocate
Har haft tankarna om att odla lite vallmor men jag har inget utrymme till och jag har vart så nära nu dom sista dagarna att få tag på mer Subutex.
Sen är säsongen slut nu så det var inget bra tips från första början. Kan du inte köra lite tjack i några dagar istället? det funkar faktiskt riktigt bra mot opiat-abstinens. Jag vet flera tunga heroinister som haft "uppehåll" med hjälp av detta, ös på ordentligt och passa på och städa eller något.
Citera
2010-08-26, 06:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SurTrollet
Sen är säsongen slut nu så det var inget bra tips från första början. Kan du inte köra lite tjack i några dagar istället? det funkar faktiskt riktigt bra mot opiat-abstinens. Jag vet flera tunga heroinister som haft "uppehåll" med hjälp av detta, ös på ordentligt och passa på och städa eller något.

Så "Tjack" kan funka bra, hmm.
Hur är det mot Efedrin vs Concerta då? Vilket av dessa kan vara att föredra mot just dämpning av abstinensen? Nu är det så att jag har precis fått min högra tå opererad och min vänstra tå är också trasig så även den ska opereras så fort högra tån har läkt så jag kan inte röra mig smidig.
Om hade jag kunnat jogga, vad hade ni föredragit till mig om jag vill köra slut på all min energi som jag bara klarar av? Varje dag i en vecka typ innan jag tar de lugnt igen på något skönt?

Vad menar ni, det kan ju inte vara slut för säsongen nu?? Jag som precis fått ihop en budget för att köpa en näve Sub, helvete då
Citera
2010-08-26, 06:36
Medlem
SurTrollets avatar
Citat:
Så "Tjack" kan funka bra, hmm.
Hur är det mot Efedrin vs Concerta då? Vilket av dessa kan vara att föredra mot just dämpning av abstinensen? Nu är det så att jag har precis fått min högra tå opererad och min vänstra tå är också trasig så även den ska opereras så fort högra tån har läkt så jag kan inte röra mig smidig.
Om hade jag kunnat jogga, vad hade ni föredragit till mig om jag vill köra slut på all min energi som jag bara klarar av? Varje dag i en vecka typ innan jag tar de lugnt igen på något skönt?

Vad menar ni, det kan ju inte vara slut för säsongen nu?? Jag som precis fått ihop en budget för att köpa en näve Sub, helvete då
Är tveksam till att efedrin hjälper men antagligen concerta i tillräckligt hög dos? det får någon som har bättre koll på denna medicin svara på. Gatuamfetamin fungerar jäkligt bra mot abstinensbesvär på opiater iaf. Sen menade jag att odlingssäsongen för vallmo/opium är över nu eller väldigt snart iaf.
Citera
2010-08-26, 06:45
Bannlyst
Citat:
Är tveksam till att efedrin hjälper men antagligen concerta i tillräckligt hög dos? det får någon som har bättre koll på denna medicin svara på. Gatuamfetamin fungerar jäkligt bra mot abstinensbesvär på opiater iaf. Sen menade jag att odlingssäsongen för vallmo/opium är över nu eller väldigt snart iaf.

Men nu skrämmer du livet ur mig pojk! Klart det måste finnas Subutex tillgänligt året runt :P
Nu ska jag leta 27/4 efter en kran som kan förse mig en tillräckligt inför vinterförrådet^^
Men du driver med mig nu om Subben eller hur Det är väl kemisk framställt och de har väl tillräckligt i lager för att förse både gatan och alla som får de utskrivet? Jag vill inte bara utan Subutex en helt vinterår ju

Men gatuamfetamin är ju mycket smutsigare än Concerta (Medicinskt amfetamin) och när några polare köpte såna av mig så krossa dom tabletterna och kasta klumpen i mitten och resten av det fina pulvret snorta dom och helvete va dom blev klara och uppåt, dom ansåg iaf att gatuamfetamin är sämre.
Fast det kanske är olika för alla men man tycker ju att det medicinska borde vara bättre gatuskiten?
Citera
2010-08-26, 06:50
Medlem
SurTrollets avatar
Citat:
Men nu skrämmer du livet ur mig pojk! Klart det måste finnas Subutex tillgänligt året runt :P
Nu ska jag leta 27/4 efter en kran som kan förse mig en tillräckligt inför vinterförrådet^^
Men du driver med mig nu om Subben eller hur Det är väl kemisk framställt och de har väl tillräckligt i lager för att förse både gatan och alla som får de utskrivet? Jag vill inte bara utan Subutex en helt vinterår ju

Men gatuamfetamin är ju mycket smutsigare än Concerta (Medicinskt amfetamin) och när några polare köpte såna av mig så krossa dom tabletterna och kasta klumpen i mitten och resten av det fina pulvret snorta dom och helvete va dom blev klara och uppåt, dom ansåg iaf att gatuamfetamin är sämre.
Fast det kanske är olika för alla men man tycker ju att det medicinska borde vara bättre gatuskiten?
Alltså i Sverige så sjunger allas amatörodlingar på sista versen, det var det här inlägget jag syftade på:
Citat:

Mvh
Citera
2010-08-26, 07:00
Bannlyst
Citat:
Alltså i Sverige så sjunger allas amatörodlingar på sista versen, det var det här inlägget jag syftade på:

jaha hehe, jag har varit vaken rätt länge och är trögare än vanligt för en gångs skull Får se om jag får tag i en kran inom en vecka. Vore kalas. Var meningen att jag skulle bli en kran men de var inte lätt när dom jag skulle köpa upp en jävla hög av försvann. Så nu är jag bara ute efter eget bruk fast en liten större mängd. Behöver ju snorta Concerta sen när fötterna läkt och jogga skiten ur mig. Även Kodein ska jag köpa i mängder. Xanor har jag tillräckligt av.
Jag ska lyxa till lite med en fin tablett-delare från apoteket med så jag får exakt 4mg när jag delar, fast jag behöver nog köra 8mg nästa gång, 4mg plus 2 xanor, 1½ timme senare tar jag nästa 4mg och 2 xanor. Då borde jag få en skönt rus så jag kan må kanon. Men tror ni jag kan sänka toleransen för suben lite om jag tar någon annan opiad? Typ Kodein? Eller Oxycontin?
Citera
2010-08-26, 07:04
Bannlyst
Vilken stark benso kan man ta så länge för att få kroppen att få lite opioder gå ur kroppen? Det enda jag kan komma på är xanor och Lorazepam? Iktrovil är lite för svaga, även 25mg valium är för svaga.

Vad finns det mer?
Citera
2010-08-26, 07:46
Medlem
Citat:
Vilken stark benso kan man ta så länge för att få kroppen att få lite opioder gå ur kroppen? Det enda jag kan komma på är xanor och Lorazepam? Iktrovil är lite för svaga, även 25mg valium är för svaga.

Vad finns det mer?
Xanor som du nämt och Flunitrazepam kan funka väldigt bra,framförallt till kvälls. Synd att det är så dålig tillgång bara..
Hjälpte mig igenom förra veckan utan sub/opi, som jag varit på nästan hela sommaren och lite till utan att egentligen tänka på det.

Gick såpass att det ända som fanns var dexofen med 3år utgånget datum. 300+200 mg under dag/kväll hjälpte att bli bra men istället så vågade jag inte ta någon X/flu eller z-analog för att sova,så hade istället en fruktansvärd natt med vad det brukar innebära..

för att va mer ontopic så fick dexofen faktiskt mig att må ganska bra. Blev inte lika "tungt" påverkad i huvud/kropp man kan bli på trad, utan kände mig mer pigg,frisk och alert.
Men det var i verkligen nöd och brist på annat som jag tog det,visst det hjälpte med efter den natten så gick jag tillbaka till bara xanor och sen flu till kvällen istället för att ta dom 300mg Dex som finns kvar.
Senast redigerad av NInJAfRod0 2010-08-26 kl. 07:51. Anledning: stavfix
Citera
2010-08-26, 07:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NInJAfRod0
Xanor som du nämt och Flunitrazepam kan funka väldigt bra,framförallt till kvälls. Synd att det är så dålig tillgång bara..
Hjälpte mig igenom förra veckan utan sub/opi, som jag varit på nästan hela sommaren och lite till utan att egentligen tänka på det.

Gick såpass att det ända som fanns var dexofen med 3år utgånget datum. 300+200 mg under dag/kväll hjälpte att bli bra men istället så vågade jag inte ta någon X/flu eller z-analog för att sova,så hade istället en fruktansvärd natt med vad det brukar innebära..

för att va mer ontopic så fick dexofen faktiskt mig att må ganska bra. Blev inte lika "tungt" påverkad i huvud/kropp man kan bli på trad, utan kände mig mer pigg,frisk och alert.
Men det var i verkligen nöd och brist på annat som jag tog det,visst det hjälpte med efter den natten så gick jag tillbaka till bara xanor och sen flu till kvällen istället för att ta dom 300mg Dex som finns kvar.

När du beskriver tung i bröst/huvud kropp typ av tramadolen när man får abstinensen. Finns det något som mildrar det så vore de rena dundermedlet
Dexofen, har aldrig hört talas om det med det ska jag kolla upp. Lyrica har jag länge tänk kolla upp och även krypton, fast max en eller två gånger för mer vågar jag nog inte testa de för många som fastnat i den skiten och beskriver de värre än värst :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in