2013-10-08, 23:17
Medlem
S3ONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rival
25 . . Hade förmodligen hunnit ta ikapp det nu dock då jag väntat mer än jag faktiskt kunnat spela, ett stort skämt börjar det här se ut som

shit.. Är i level 11 jag och tycker det går riktigt långsamt att levla, har iofs, inte kört varje dag..
Citera
2013-10-08, 23:19
Medlem
Pinto1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jsson98
Dehär hjälpe mig http://support.rockstargames.com/hc/communities/public/questions/200246386-Maybe-a-solution-for-cloud-server-unavailable

Tackar! Ska prova!

Edit: FUNKADE! Tack som fan!
Senast redigerad av Pinto1 2013-10-08 kl. 23:52.
Citera
2013-10-08, 23:44
Medlem
Rivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattrumpa
Lirade den nyss med 2 randoms. Fick bara 3k. Detta var inte easy utan normal.
Verkar vara fixat?

Japp det är fixat, dom har som du säger minskat den till 3k vad jag hört utav folk. Det är sånt Rockstar jobbar med just nu, stoppa exploits väger tyngre än att få ordning på servers/försvunna karaktärer.. Retar ihjäl mig, jävla stenåldersfirma kan åtminstone hålla kontakten med folk år 2013!
Citera
2013-10-08, 23:45
Medlem
mada1s avatar
Inte fixat, kör på hard bara.
Citera
Snuffelbutts avatar

Moderatormeddelande

Postat av Snuffelbutt 2013-10-08, 23:51
Moderator
Moderatormeddelande
Onlineläget släpptes loss idag och ja, det funkar inte speciellt bra. Det är sällan något fungerar som det ska den första dagen / dagarna.

Vi vill INTE se inlägg av typen "Nu funkar det!!", "Jag lirar på X konsol och här funkar det", "Jag är inne" och liknande.

Fortsätt med ert off-topic tramsande och ni drar på er varningar.

Om du har problem med GTA V finns det en SUPPORTTRÅD och för snack om singleplayer är det GTA V-tråden som gäller och inte i den här tråden. Så är det självklart Spelare söker spelare tråden som gäller om man vill hitta vänner eller crews. Annars är det helt enkelt en direktvarning för 0.02.

//Mod
2013-10-08, 23:56
Medlem
AllvarligtKompiss avatar
GTA: Online är fan värre än Stranglethorn Vale
Citera
2013-10-08, 23:58
Medlem
Kan man inte släppa in andra spelare i sitt garage? Hur isf? Hittar ingen ringklocka..
Citera
2013-10-08, 23:59
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kassadin
Kan man inte släppa in andra spelare i sitt garage? Hur isf? Hittar ingen ringklocka..
Det ska gå. Någon ringde på min dörrklocka när jag var i garaget vid något tillfälle, och då stod det att jag kunde släppa in spelaren in i mitt garage. Jag vågade dock inte släppa in främlingar i mitt hem, så jag sket i det.
Citera
2013-10-09, 00:00
Medlem
Ghost.B.Cs avatar
Så exploits-kåta ni är kan jag tipsa om en survival (Boneyard tror jag att den heter) som ni säkert kommer att gilla. Den vid kyrkogården för gamla flygplan. Där finns en byggnad med ett extra rum, typ en bilverkstad, som man kan gömma sig i. Fienden går aldrig in genom dörren där och det finns bara en väg in så den är lätt att täcka. Det finns galler åt två håll där du kan skjuta ut mot alla töntarna utanför men det hände inte mig en enda gång att de sköt tillbaka. Hur lätt som helst att klara alla tio rundor och man får 20 000.

Nu en fråga, vad är JP bra för?
Citera
2013-10-09, 00:05
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost.B.C
Så exploits-kåta ni är kan jag tipsa om en survival (Boneyard tror jag att den heter) som ni säkert kommer att gilla. Den vid kyrkogården för gamla flygplan. Där finns en byggnad med ett extra rum, typ en bilverkstad, som man kan gömma sig i. Fienden går aldrig in genom dörren där och det finns bara en väg in så den är lätt att täcka. Det finns galler åt två håll där du kan skjuta ut mot alla töntarna utanför men det hände inte mig en enda gång att de sköt tillbaka. Hur lätt som helst att klara alla tio rundor och man får 20 000.

Nu en fråga, vad är JP bra för?
Job Points fyller för tillfället ingen funktion, men kommer att nyttjas när väl man kan börja planera och utföra kupper.
Citera
2013-10-09, 00:06
Medlem
AllvarligtKompiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Job Points fyller för tillfället ingen funktion, men kommer att nyttjas när väl man kan börja planera och utföra kupper.
Så heists finns inte ens för tillfället? Har det att göra med launch problemen eller är det planerat att dyka upp först i framtiden?
Citera
2013-10-09, 00:07
Medlem
hollandurens avatar
Ett tips för att tjäna snabba XP är att välja racet "Graveyard shift" och sedan välja att bara köra ett varv. Kör du racet ensam får du cirka 800 XP per gång men inga cash. Kör du mot en polare får vinnaren samma XP men nåra tusen cashingas också. Du bör komma i mål på cirka en minut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in