2014-02-27, 23:02
  #10621
Medlem
Ja tänkte köpa en helikopter. Man man behöver la en hangar först? eller nåt.. Jag har kollat överallt i mobilen. Hittar inget
Citera
2014-02-28, 00:13
  #10622
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jerkstore
När jag spelar med min polare så är vissa bilar out of stock för mig men inte för honom. Är det så för er också? Jag vill ha den där Elegy bilen som är gratis.

Det beror på att du måste vara på social club tror jag, då går den att få
Citera
2014-02-28, 00:15
  #10623
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejsfittan
Ja tänkte köpa en helikopter. Man man behöver la en hangar först? eller nåt.. Jag har kollat överallt i mobilen. Hittar inget

När du köper ett flygplan/helikopter/båt så ringer du pegasus och får den leverarad till närmsta helikopterplatta/whatever.
Citera
2014-02-28, 01:06
  #10624
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jerkstore
När jag spelar med min polare så är vissa bilar out of stock för mig men inte för honom. Är det så för er också? Jag vill ha den där Elegy bilen som är gratis.


gå med i social club o få Elegy..
skaffa beta versionen o få en annan bil som jag inte minns namnet på.
har för mig att man kan få andra saker endast om du är med i ngt crew..
Citera
2014-02-28, 01:40
  #10625
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
Hoppas jag inte är sent ute med info... here goes nothing

Nytt content på kommande 4 mars.
http://www.rockstargames.com/newswire/article/52200/GTA-Online-The-Business-Update-Coming-Next-Week-Tuesday

Ja rätt så komiskt ändå, att det släpps nytt så här snabbt efter förra uppdateringen. Dom har säkert tappat massa spelare, då måste dom kompensera för HEIST, hehe dom lovar mer än dom kan hålla, dom borde ju flytta all fokus till heist och sluta ljuga bara.
Citera
2014-02-28, 02:38
  #10626
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enisnosa
När du köper ett flygplan/helikopter/båt så ringer du pegasus och får den leverarad till närmsta helikopterplatta/whatever.
Å andra sidan så är det bara att ringa ett samtal och få en helikopter för 1000 kr, så de kanske e mer värt att köpa ett flygplan. Men hur skaffar man en hangar till en sån?
Citera
2014-02-28, 02:54
  #10627
Medlem
Verdess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejsfittan
Å andra sidan så är det bara att ringa ett samtal och få en helikopter för 1000 kr, så de kanske e mer värt att köpa ett flygplan. Men hur skaffar man en hangar till en sån?

Som sagt så ringer du pegasus när du vill ha den så levereras den till närmsta lämpliga plats.
Citera
2014-02-28, 04:22
  #10628
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Verdes
Som sagt så ringer du pegasus när du vill ha den så levereras den till närmsta lämpliga plats.
Men ja kan inte köpa när jag trycker att jag vill köpa. De står att ja måste ha nåt innan
Citera
2014-02-28, 07:20
  #10629
Medlem
MongoHasses avatar
Märkligt… Jag blev utröstad och utsparkad från ett spelet. Jag bombade inte någons bil. Jag jagade efter och sköt den som skjutit mig, vi sprang runt i det området där man bygger ny skyskrapa inne i city. Därefter tar min motståndare en bil och försvinner iväg. Han får en bounty och jag tänker att va fan… Klart jag vill ha den. När han kommer ut från en klädaffär så tar jag honom. Det skulle jag inte gjort, jag blir utskickad och kommer in i ett nytt spel. Det första som händer där är att jag får 2000 i bonus för gott uppförande???
Citera
2014-02-28, 09:18
  #10630
Medlem
Shotgun92s avatar
Om någon låg levlad vill ha hjälp med att komma upp i rank samt tjäna pengar så kör jag Rooftop Rumble hela helgen. XBOX är konsollen som det liras på och gamertag= Hindmalm92

ps. hemma kl 20 ikväll.
Citera
2014-02-28, 09:34
  #10631
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toriavic
Ja rätt så komiskt ändå, att det släpps nytt så här snabbt efter förra uppdateringen. Dom har säkert tappat massa spelare, då måste dom kompensera för HEIST, hehe dom lovar mer än dom kan hålla, dom borde ju flytta all fokus till heist och sluta ljuga bara.
Grejen är väl att dom vill se att dagliga spelare minskar innan som släpper Heists så online håller igång så länge som möjligt.
Citera
2014-02-28, 11:28
  #10632
Medlem
Dimaks avatar
Är GTA nere för er också?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in