• 53 865 online
  • 1 127 809 medlemmar
  • 58 531 692 inlägg
soulreapers avatar

Moderatormeddelande

Postat av soulreaper 2012-07-28, 22:28
Medlem
Detta är enda tråden där vi tillåter dator och konsolspelare att söka någon/några att spela med.
Innan ni postar inlägg i tråden är det viktigt att ni läser igenom följande:

Regler
  • Ett inlägg per användare och dygn. Det måste gå minst 24 timmar innan man får skriva ett nytt inlägg!
  • Var tydliga med vilket spel det rör sig om och vilken server det är tänkt att man ska spela på.
  • Var tydliga med vilken typ av spelare ni söker.
  • Skriv ut vilka tider ni söker spelare för att spela på.
  • Det är endast tillåtet för enskilda spelare att söka andra spelare alltså ingen klan-rekrytering eller dylikt kommer att tillåtas.
  • Inga andra annonser än spelare söker spelare.
  • Inga erbjudanden om in-game items eller dylikt mot hjälp i spel.
  • Vill man spela med någon som skrivit i tråden kontaktar man denna via PM inte genom tråden.

Är man på något sätt osäker på om det inlägg man skriver är tillåtet enligt reglerna eller ej kontakta då en moderator och vänta på ett godkännande innan postande i tråden.

Exempel på tillåtna annonser:
  • Vill ha hjälp att spöa upp Boss X i spel Y främst är jag ute efter någon som kan läka mig under striden men all hjälp jag kan få är jag tacksam över. Jag kommer att spela på server Z mellan 16 och 23 i kväll. Pma för userid.
  • Letar efter någon att spela och snacka över ventrilo med i spel B. Själv spelar jag en dvärg med level 39 och skulle helst se att du är i närliggande level. Fjortisar som inte kan prata sansat i Ventrilo undanbedes.

Annonser som inte är tillåtna:
  • Jag ger 60 gold till den som kan hjälpa mig spöa Boss X i spel Y.
  • Soulreaperklanen söker just nu duktiga snipers för att lira spel D. Krav är att du kan spela minst 18 timmar i veckan.

Brott mot någon av ovanstående utskrivna regler kommer att resultera i en varning enligt regel 0.03 för användaren som skriver inlägget.

//MOD
Senast redigerad av soulreaper 2014-04-27 kl. 12:55.
2012-07-29, 22:13
Avstängd
Letar efter någon att spela med i Day Z.
Har mick och kan prata i TS3, Mumble osv. Helst inte i Skype.

Aktiva spelare , tack.
Citera
2012-07-31, 13:02
Medlem
Tjenare

Ska migga en gubbe till Frostmane(PvP-EU) och tänkte höra om nån här på flashback lirar där. Skulle va bra att ha nån som man kan lira med nu när man är helt ny där, som kan ge lite tips osv! skicka ett Pm
Citera
2012-08-01, 21:06
Medlem
Letar efter folk att spela dayz med, kan fixa alla voip program. Va mogna....
Citera
2012-08-02, 19:25
Medlem
Jag letar efter en grupp att spela dayz med, pm me.
Citera
2012-08-02, 22:45
Medlem
Pellenss avatar
Letar efter några att spela DayZ med, mic är ett måste och var trevliga!
Citera
2012-08-02, 23:13
Medlem
Plaguetongues avatar
Någon eller några som har lust att spela DayZ? (Bandit) spelar alla servrar med bra ping och inte så mkt folk på, skicka pm =)
Citera
2012-08-03, 13:26
Medlem
Nån/några som vill lira day z? spelar runt cherno atm, har mick.
Citera
2012-08-04, 00:52
Medlem
Tjena! Skulle jätte gärna hoppa med/spela dayz med någon/några!
Är 18 bast och spelat dayz några veckor
Citera
2012-08-04, 02:19
Medlem
WermlandsStolthets avatar
Söker Casual Battlefield 3 spelare som vill spela lite på bestämda tider för att få till lite mer Taktiska lösningar i trånga stressade situationer på Public

Clan:BoFF
Namn:Ricksterdinium@Battlelog

inga krav på skills utan du får föreslå det du passar som och så överlägger jag en spot

Helst 8v8 Mana lir på rush och conquest

Back to Karkand ett krav och Close Quarters är ett plus

och sist men inte minst du ska vara en Soldat inte en krigare CoD spelare undanbedes
Citera
2012-08-05, 00:40
Medlem
Söker DayZ spelare. Har spelat Arma sen -08 så är ingen nybörjare precis. Pma om skype-nick!
Citera
2012-08-05, 02:27
Medlem
Även jag söker ett gäng som lirar DayZ, lirat ArmA2 en hel del, skriv i PM
Citera