2013-10-09, 00:14
  #4633
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllvarligtKompis
Så heists finns inte ens för tillfället? Har det att göra med launch problemen eller är det planerat att dyka upp först i framtiden?
Planerat att dyka upp i framtiden.
Citera
2013-10-09, 00:25
  #4634
Medlem
Viches avatar
Går det att förstora crew-emblemet som man kan sätta på bilen?

Vill sätta Flashback prägel på min Schyster Fusilade fast emblemet är så litet så man knappt ser det...
Citera
2013-10-09, 00:28
  #4635
Medlem
mada1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hollanduren
Ett tips för att tjäna snabba XP är att välja racet "Graveyard shift" och sedan välja att bara köra ett varv. Kör du racet ensam får du cirka 800 XP per gång men inga cash. Kör du mot en polare får vinnaren samma XP men nåra tusen cashingas också. Du bör komma i mål på cirka en minut

Kör Criminal records istället, ett varv tar 25 sec
Citera
2013-10-09, 00:30
  #4636
Medlem
vad är den märkbara skillnaden mellan lägenheten för 400K och de runt "250K-350"? 10-bilarsgarage i båda?..
Citera
2013-10-09, 00:32
  #4637
Medlem
fungerar inte quick join? är alltid tomt och jag som blir host. ps3
Citera
2013-10-09, 00:33
  #4638
Medlem
Fooulzs avatar
Någon som vet hur man gör så att sin gubbe blir muskulös?
Citera
2013-10-09, 00:37
  #4639
Medlem
Hej_tjos avatar
Så det är Violent Duct Farm som gäller på level 15+?

Hur får man fram detta mission då man är level 15 och går det även att spela själv?
Citera
2013-10-09, 00:42
  #4640
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarHaftEnOpel
Violent duct någon?
Är 15 men vet inte hur man hostar (ps3)


Psn saboteur-sv

vad är grejen med violent duct?
Citera
2013-10-09, 00:48
  #4641
Medlem
Credzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hej_tjo
Så det är Violent Duct Farm som gäller på level 15+?

Hur får man fram detta mission då man är level 15 och går det även att spela själv?


Ring Gerard tills du får det om du inte får rätt mission så tryck bara x tills du får rätt
Citera
2013-10-09, 00:53
  #4642
Medlem
ErPupones avatar
jag blir ta mig fan kickad hela tiden. det enda jag gör är att åka runt och råna butiker för att få upp pengar eftersom ingen joinar några uppdrag. online är en sån jävla besvikelse
Citera
2013-10-09, 00:56
  #4643
Medlem
PUSClFERs avatar
Fyfan, kan inte Rockstar föra över Good/Bad Sport till racing-delen av spelet också. I 9 fall av 10 spelar alla mina motståndare som riktiga rövhål. Man tacklas, prejas och tvingar in spelare i spinn.

Samtidigt försöker jag spela sportsligt och ärligt.. Om någon kommer upp bakom mig håller jag mig åt ena sidan så att denna lätt kan passera mig - fast nej. Motståndaren väljer istället att köra in i baken på mig tills någon av oss kraschar eller får spinn.

Racingen borde fördelas beroende på hur aggressivt man kör, så att spelarna som är ute efter att döda får leka radiobilar medan vi lite mer seriösa och med sportsmannaanda får köra mot varandra istället.

Citera
2013-10-09, 01:00
  #4644
Medlem
konstigkille93as avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Fyfan, kan inte Rockstar föra över Good/Bad Sport till racing-delen av spelet också. I 9 fall av 10 spelar alla mina motståndare som riktiga rövhål. Man tacklas, prejas och tvingar in spelare i spinn.

Samtidigt försöker jag spela sportsligt och ärligt.. Om någon kommer upp bakom mig håller jag mig åt ena sidan så att denna lätt kan passera mig - fast nej. Motståndaren väljer istället att köra in i baken på mig tills någon av oss kraschar eller får spinn.

Racingen borde fördelas beroende på hur aggressivt man kör, så att spelarna som är ute efter att döda får leka radiobilar medan vi lite mer seriösa och med sportsmannaanda får köra mot varandra istället.

Gör som jag: bjud in de till din grupp och skäll ut de
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in