Fyfan, kan inte Rockstar föra över Good/Bad Sport till racing-delen av spelet också. I 9 fall av 10 spelar alla mina motståndare som riktiga rövhål. Man tacklas, prejas och tvingar in spelare i spinn.
Samtidigt försöker jag spela sportsligt och ärligt.. Om någon kommer upp bakom mig håller jag mig åt ena sidan så att denna lätt kan passera mig - fast nej. Motståndaren väljer istället att köra in i baken på mig tills någon av oss kraschar eller får spinn.
Racingen borde fördelas beroende på hur aggressivt man kör, så att spelarna som är ute efter att döda får leka radiobilar medan vi lite mer seriösa och med sportsmannaanda får köra mot varandra istället.