2013-10-08, 22:22
Medlem
Jag har redan gjort violent duct, går inte att få göra om det på något sätt för att kunna nöta ihop $$ ?
Citera
2013-10-08, 22:22
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jsson98
Du kan väll köpa en läderjacka och sätta crew emblemet på den (tror jag)
Det går.
Citera
2013-10-08, 22:24
Medlem
När jag åker in i mitt garage med mina kompisar i bilen så laggar de fast och kan inte röra sig, varför?
Citera
2013-10-08, 22:25
Medlem
jsson98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto1
Finns det nånstans man kan kolla status på servrarna förutom in game? Är det mitt internet som jävlas eller? Har inte kunnat gå online sen kl 19, får bara upp felmedelandet om cloudservers men folk verkar ju sitta och lira? Sitter på PS3

Dehär hjälpe mig http://support.rockstargames.com/hc/communities/public/questions/200246386-Maybe-a-solution-for-cloud-server-unavailable
Citera
2013-10-08, 22:29
Medlem
konstigkille93as avatar
Hjälper det att lägga in pengarna på banken? Har inte märkt någon skillnad.
Citera
2013-10-08, 22:30
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllvarligtKompis
Känns bara så meningslöst, spelar vidare för jag vill ha alla Achievements men har svårt att få ihop folk till olika Missions/Deathmatches eller Race, får max 4 pers och alla uppdrag är typ "Jaga den här killen och ta hans bil", eller "Åk till X, skjut alla där, ta Y och åk tillbaka till A". Förväntade mig så sjukt mycket mer, ni som spelar just nu, varför spelar ni vidare? Vill ni bli rank 100, eller tycker ni bara det är roligt?

Kanske blir bättre om någon vecka, men förstår verkligen ingenting just nu, är rank 10 och ska precis börja få uppdrag av Lester, kanske blir bättre nu.

Edit: Försöker inte vara dryg, är ärligt nyfiken på vad som får er att spela vidare, för jag roas inte speciellt mycket av Online just nu.

Jag är snart level 10 jag med (om inte gubben är borta, har inte spelat sedani söndags) och jag spelar för att det är roligt att få pengar att sedan köpa lägenhet för. Har inte hunnit spela denna vecka men längtar tills jag kan, för då ska jag tjäna pengar som först läggs på lägenhet, i andra hand vapen och sist bilar. Har ingen bil just nu tyvärr, den försvann efter en session och kan inte få ut en ny... Finns ingen kontakt på telefonen att ringa så det jag fick gratis av Simoen är borta, men men när jag är rik fixar jag bil
Citera
2013-10-08, 22:30
Medlem
Alltså vafan gör man med crewet?! Har ett crew med mina kompisar men det går ju inte att göra något "crew-aktigt"!?

Och går det att ha någon form av lobby som i gtaIV där en styrde alla som var med i lobbyn. Typ så man slipper hålla på med invites och skit hela tiden
Citera
2013-10-08, 22:32
Medlem
Dunderqvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Simones jävla uppdrag kan dra åt helvete. Köra 400 mil för den där jävla Coquetten och så får man inte tag på den när man väl är i närheten.

Håller helt med, satt själv i uppemot fyrtio minuter och jagade den där bilen, blev även jagad av snuten som jag var tvungen att åka ifrån en gång då den jävla Coquetten passerade flygplatsen men tillslut efter en massa slit lyckades jag preja honom emot ett träd och då jag hade min bil precis bakom trädet kom han aldrig loss utan jag kunde lugnt och sansat gå in i bilen och köra ytterligare 4 miles, allt för att få lite cash men lite besviken vart jag när jag bara fick 4k!
Citera
2013-10-08, 22:35
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charlezzz173
Hur fick du ihop så mycket? Grinda missions eller?
Njae, främst race då jag slapp betala sjukhusräkningar lika frekvent.
Citera
2013-10-08, 22:36
Medlem
sleinads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukar
Alltså vafan gör man med crewet?! Har ett crew med mina kompisar men det går ju inte att göra något "crew-aktigt"!?

Och går det att ha någon form av lobby som i gtaIV där en styrde alla som var med i lobbyn. Typ så man slipper hålla på med invites och skit hela tiden

När du är i Story-läge och går in i Online kan du ta typ "Join with crew" eller något i den stilen. Men när det kommer till uppdrag får ni nog invita varandra.
Citera
2013-10-08, 22:42
Medlem
Sykoraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Njae, främst race då jag slapp betala sjukhusräkningar lika frekvent.

Det var härlig belöning på det uppdraget med Lazers vi gjorde också. PM'a mig om du får upp det igen, farmar gärna
Citera
2013-10-08, 23:16
Medlem
Jull3E.Gs avatar
Hur går det för er alla som lirar?
Kan dela med mig av en liten lustig bild som hände för några dagar sedan.

http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/snapmatic/photo/sC1QfCc9N0CdAKGHwRDs8w
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in