Citat:
Ursprungligen postat av
AllvarligtKompis
Känns bara så meningslöst, spelar vidare för jag vill ha alla Achievements men har svårt att få ihop folk till olika Missions/Deathmatches eller Race, får max 4 pers och alla uppdrag är typ "Jaga den här killen och ta hans bil", eller "Åk till X, skjut alla där, ta Y och åk tillbaka till A". Förväntade mig så sjukt mycket mer, ni som spelar just nu, varför spelar ni vidare? Vill ni bli rank 100, eller tycker ni bara det är roligt?
Kanske blir bättre om någon vecka, men förstår verkligen ingenting just nu, är rank 10 och ska precis börja få uppdrag av Lester, kanske blir bättre nu.
Edit: Försöker inte vara dryg, är ärligt nyfiken på vad som får er att spela vidare, för jag roas inte speciellt mycket av Online just nu.
Jag är snart level 10 jag med (om inte gubben är borta, har inte spelat sedani söndags) och jag spelar för att det är roligt att få pengar att sedan köpa lägenhet för. Har inte hunnit spela denna vecka men längtar tills jag kan, för då ska jag tjäna pengar som först läggs på lägenhet, i andra hand vapen och sist bilar. Har ingen bil just nu tyvärr, den försvann efter en session och kan inte få ut en ny... Finns ingen kontakt på telefonen att ringa så det jag fick gratis av Simoen är borta, men men när jag är rik fixar jag bil