2013-10-06, 00:12
  #3421
Medlem
Skullmunchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kassadin
Varför kommer jag och mina kompisar in på olika servrar efter vi har gjort ett uppdrag tillsammans? Irriterande..


Tror ni måste välja "Freemode", och inte bara Quit.

Citat:
Ursprungligen postat av Hummler
Jag har inte haft något problem med molnet på Xbox. Dock har min online gubbe försvunnit på bilden där man bytar gubbe men det var bara att välja den ändå så kom jag in. Det händer varje gång jag startar om mitt Xbox, så fort jag har spelat lite så är online gubben med igen.

Tack! Lägg gärna till mig, TheVinnst. Extra kul om har en mikrofon
__________________
Senast redigerad av Skullmuncher 2013-10-06 kl. 00:15.
Citera
2013-10-06, 00:15
  #3422
Medlem
Är FB-crewet fullt? (PS3)
Citera
2013-10-06, 00:19
  #3423
Medlem
Börjar bli en del med roligare med fler medlemmar i xbox 360 FB crew, http://socialclub.rockstargames.com/crew/flashback_360_crew !
Citera
2013-10-06, 00:23
  #3424
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kassadin
Varför kommer jag och mina kompisar in på olika servrar efter vi har gjort ett uppdrag tillsammans? Irriterande..
Skapa en closed friends session först. Sen starta missions tillsammans. Ganska drygt att man måste göra det, borde ju alltid hamna i samma.
Citera
2013-10-06, 00:47
  #3425
Medlem
ImSoAwesomes avatar
Jag har tappat connection i ungefär 10 sec 5 gånger då jag gjort missions med min kompis.
Hela tiden när jag connectar står det att jag har fått "Bad sport" för att "Leaveade" när jag gjorde ett jobb, hur får man tillbaka good sport då?!
Citera
2013-10-06, 00:48
  #3426
Medlem
Asså snälla får panik på den här skiten. Kag kan inte joina min väns session överhuvudtaget. Kan bara spela på servrar utan folk? Hur fa ska jag göra
Citera
2013-10-06, 00:49
  #3427
Medlem
pedobear84s avatar
Hej alla!

Kan någon rekomendera ett bra sätt att få pengar och XP på ett snabbt sätt vid låg lvl plz?
Är det att köra missions eller finns det nånting annat att göra? Tycker att spelet är awesome!
Citera
2013-10-06, 00:52
  #3428
Medlem
Om ni har tråkigt.


Ta en helikopter -> flyg in i militär basen (Du får oftast stjärnorna efter du har stigit av) landa precis vid jet och hoppa in. Kör sedan och bomba allt.
Citera
2013-10-06, 00:57
  #3429
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pedobear84
Hej alla!

Kan någon rekomendera ett bra sätt att få pengar och XP på ett snabbt sätt vid låg lvl plz?
Är det att köra missions eller finns det nånting annat att göra? Tycker att spelet är awesome!

Sälj bilar!

Ta en bil kör in i LS Customs tryck "sell", detta går att göra varje ingame dag alltså var 48nde minut irl. Du kan få mellan 1-9K för en bil tror jag.
Citera
2013-10-06, 01:04
  #3430
Medlem
Albozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .The.Dude.
Denna snubben snackar lite om heists i online. http://www.youtube.com/watch?v=Wdqi2AF0V1c
Fan, riktigt kul om dom gör det bra. Drar ihop ett gäng från FB, sess i min lägenhet, skickar ut alla på olika håll för att fixa equipment. Om det går väl så firar vi hos mig.

Tack för att du länkade. Tung är du!

Men om det nu stämmer att man måste planera ut i minst detalj och fixa utrustningen (etc). Så behövs det även ett gäng väldigt seriösa och deciplinerade grabbar. Jag menar alltså såna som inte bara latchar runt utan faktiskt håller sig till sin specifika uppgift som medhjälpare till Heisten. Detta är ett stort problem, eftersom att det är svårt att hitta spelare som håller det måttet.

Annars blir det sjukt kul att bestämma typ vilken outfit man ska ha, vilka vapen, vilka fordon man ska använda. Ska någon stå utanför med bil och vänta? Eller har man en helikopter redo att lyfta efter att man har bytet? Låter sjukt kul!

Hur kommer Flashback Crew anpassa sig till Heisterna sen när de släpps?
__________________
Senast redigerad av Alboz 2013-10-06 kl. 01:06.
Citera
2013-10-06, 01:10
  #3431
Medlem
ImSoAwesomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alboz
Tack för att du länkade. Tung är du!

Men om det nu stämmer att man måste planera ut i minst detalj och fixa utrustningen (etc). Så behövs det även ett gäng väldigt seriösa och deciplinerade grabbar. Jag menar alltså såna som inte bara latchar runt utan faktiskt håller sig till sin specifika uppgift som medhjälpare till Heisten. Detta är ett stort problem, eftersom att det är svårt att hitta spelare som håller det måttet.

Annars blir det sjukt kul att bestämma typ vilken outfit man ska ha, vilka vapen, vilka fordon man ska använda. Ska någon stå utanför med bil och vänta? Eller har man en helikopter redo att lyfta efter att man har bytet? Låter sjukt kul!

Hur kommer Flashback Crew anpassa sig till Heisterna sen när de släpps?
Det finns rätt många som är riktigt bra... Kanske bara du som har haft otur och spelat med nötter?
Citera
2013-10-06, 01:14
  #3432
Medlem
Icecold10s avatar
Någon som vet om man kan ge över pengar till en annan crew-medlem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in