Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
Och det exemplifierar ju just det aktuella fallet här på tydligaste sätt; den hämndbesatte
valde att stanna kvar i livet och sitter där nu nånstans och njuter på sitt sjukt perversa sätt
i vetskapen om vilket rent djävulskt lidande som han skapat åt exfrun. Ett livslångt trauma.
Inte bara dödat två små människovarelser utan förstört så många andra liv samtidigt.
Jag kan aldrig tänka mig att de andra barnen han har någonsin ville träffa mördaren igen.
Hur skulle det bara vara möjligt med tanke på det vansinnigt förfärliga han gjort mot de sina?
De måste rimligen vilja stänga honom ute ur sina liv för all framtid.
Sånt här är bortom det som går att förlåta. Han har syndat för svårt, det finns ingen
förståelse att uppbringa i hans fall. Han har klivit över en gräns som aldrig får klivas över
och kliver man över den är man dömd att sedan evigt bli förkastad.
Hans ensamhet ska bli gigantisk.
För en utpräglad narcissist som honom måste det innebära rena döden själsligen.
Ingen vill veta av honom mera. Någonsin.
Hans öde är beseglat. Hans liv är i praktiken över.
valde att stanna kvar i livet och sitter där nu nånstans och njuter på sitt sjukt perversa sätt
i vetskapen om vilket rent djävulskt lidande som han skapat åt exfrun. Ett livslångt trauma.
Inte bara dödat två små människovarelser utan förstört så många andra liv samtidigt.
Jag kan aldrig tänka mig att de andra barnen han har någonsin ville träffa mördaren igen.
Hur skulle det bara vara möjligt med tanke på det vansinnigt förfärliga han gjort mot de sina?
De måste rimligen vilja stänga honom ute ur sina liv för all framtid.
Sånt här är bortom det som går att förlåta. Han har syndat för svårt, det finns ingen
förståelse att uppbringa i hans fall. Han har klivit över en gräns som aldrig får klivas över
och kliver man över den är man dömd att sedan evigt bli förkastad.
Hans ensamhet ska bli gigantisk.
För en utpräglad narcissist som honom måste det innebära rena döden själsligen.
Ingen vill veta av honom mera. Någonsin.
Hans öde är beseglat. Hans liv är i praktiken över.
Utesluten ur gemenskapen. Hans ljuva hämnd kommer omvandlas till hans värsta mardröm. Ja, vem vill ha mer med honom att göra? Föräldrar? Syskon? Vet inte hur den familjen ser ut... Fast konstigare saker har ju hänt. Han kommer nog snart få beundrarbrev från trasiga själar som vet hur att hjälpa honom.
Känner att jag av respekt för de anhöriga inte vill spekulera mer om vad som kan ha utlöst den här skiten. Hela den här tråden och händelsen är som ett öppet sår man inte kan sluta rota i. En jävla bilolycka man ångrar att man sett. Vill inte rota mer i GM dåliga relationer till sina äldre barn. För det tror jag de var. Dåliga.
Typ Kumla! Ingen isolering för detta svin inte. Låt han få smaka på sina medfångars vrede! Låt han veta vad folk anser att man ska göra med kräk som eldar sina barn!