Citat:
Ursprungligen postat av
Metacognition.
Tack. 6-MAM och 3-MAM och morfin är väl metaboliter av heroin och inte biprodukter vid tillverkningsprocessen. Dessa kan vara detekterbara som jag förstått det som nu efter lite läsning.
Är det någon som hört talas om detta?
Toxic leukoencephalopathy
http://www.drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=66178
Jo det bildas mkt annat än diacetyl vid acetylering i praktik, teoretisk kemi är nice men stämmer sällan överens med verkligheten.
Har för mig att du är något av en hypokondriker, hur som helst så bry dig inte om det där. Började med heroin för snart 20 år sedan(är inte längre aktiv) men har aldrig hört om någon irl som drabbats av det.
Problemet med heroin är det uppenbara, överdosen kommer, det är bara en fråga om när....
Dessutom är väll inte det här ditt gebit egentligen? Mitt råd är, håll dig borta, speciellt som du säkerligen har en tendens att överanvända andra droger som jag fattat det.
Din punktvärk beror nog troligtvis på typ muskelspasm eller liknande, antagligen beror det på att du har svårt att koppla av på heroin ironiskt nog. det i sin tur beror nog på en sund bakomliggande oro för vad du håller på och petar i dig.