2013-09-24, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Shit, hade han blandat med benso vet du det?

Ska själv testa det IV och går på 2 mg ikto dagligen så.
1mg Xanor kan jag tro, max.
Citera
2013-09-25, 21:10
Medlem
timetoendits avatar
Har ett lite brunt h från den enda svenska inrikessäljaren på SR liggandes hemma som jag hade tänkt prova till helgen i brist på annat. Tänkte köra det rektalt och undrar dels lite hur potent hans varor är och hur bra det tas upp i en rövpump när man löst det ordentligt med askorbin?
Citera
2013-09-27, 16:42
Medlem
sandra92s avatar
Tagit jonk förut och tidigare i livet, men då tagit nasalt. Men tänkte nu att jag ska testa IV, gjort min fix och testat x antal ggr (säkert suttit 1h o grävt o haft mig) men får ta mig fan aldrig svar. Läst gudien som finns om hur man blir hög IV på rätt sätt. Dock kommer de blod när jag drar ur nålen så träffat venen lär (?) jag ju ha gjort? Så vad gör jag fel? Hur sjutton ska jag gå till väga?

Läst att man även kan ta de intramuskulärt och subkutant? Men gör inte de ont? Vart med om att de droppat ut lite ur nålen när jag missat venen & de gör ju satans ont..

Iaf, tips om hur jag ska gå tillväga för IV? Blir ju så jäkla frustrerad!!
Citera
2013-09-27, 16:43
Medlem
sandra92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timetoendit
Har ett lite brunt h från den enda svenska inrikessäljaren på SR liggandes hemma som jag hade tänkt prova till helgen i brist på annat. Tänkte köra det rektalt och undrar dels lite hur potent hans varor är och hur bra det tas upp i en rövpump när man löst det ordentligt med askorbin?

Berätta gärna hur de gick sen =)
Citera
2013-09-27, 17:03
Medlem
tydligenarjaghas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandra92
Tagit jonk förut och tidigare i livet, men då tagit nasalt. Men tänkte nu att jag ska testa IV, gjort min fix och testat x antal ggr (säkert suttit 1h o grävt o haft mig) men får ta mig fan aldrig svar. Läst gudien som finns om hur man blir hög IV på rätt sätt. Dock kommer de blod när jag drar ur nålen så träffat venen lär (?) jag ju ha gjort? Så vad gör jag fel? Hur sjutton ska jag gå till väga?

Läst att man även kan ta de intramuskulärt och subkutant? Men gör inte de ont? Vart med om att de droppat ut lite ur nålen när jag missat venen & de gör ju satans ont..

Iaf, tips om hur jag ska gå tillväga för IV? Blir ju så jäkla frustrerad!!

Prova en annan ven? Förut så brukade jag alltid köra I armvecken men nu använder jag bara I handen eller I foten för att dölja märken.
Citera
2013-09-28, 08:57
Medlem
timetoendits avatar
Citat:
Berätta gärna hur de gick sen =)

Det får bli en annan gång tyvärr, råkade bli metamfetamin hela natten istället
Citera
2013-09-28, 14:15
Medlem
sandra92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tydligenarjagha
Prova en annan ven? Förut så brukade jag alltid köra I armvecken men nu använder jag bara I handen eller I foten för att dölja märken.

Provade på båda handlederna, händerna & även fötterna. Så jag provade ett antal vener kan man ju säga..
Citera
2013-09-28, 17:32
Medlem
Tog heroin för första gången för några månader sen, skön jävla överdos man åkte på. Det var fint smack och mycket starkare än jag trodde. Tappade synen och det började ringa som fan i örat och kunde inte röra mig på säkert 45 min. Nä fyfan, det var ingen bra förstaupplevelse men jävlar vilken hästspark i bröstkorgen. Aldrig mer något knark och för den delen aldrig i helvete någon opiat igen, lipade nästan när jag spolade ner 100-150mg i toaletten för att jag var så sugen på en till.
Citera
2013-09-28, 17:51
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Provade på båda handlederna, händerna & även fötterna. Så jag provade ett antal vener kan man ju säga..

Nej jag känner inte dig men har sett dina inlägg här på fb under en period och förstod att det var illa, men vafan så här illa, horse IV?
Citera
2013-09-28, 18:04
Medlem
sandra92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Nej jag känner inte dig men har sett dina inlägg här på fb under en period och förstod att det var illa, men vafan så här illa, horse IV?

vad är det du vill ha sagt?
Citera
2013-09-28, 18:40
Medlem
Citat:

provat autosvar? lämna lite luft i sprutan så får du automatiskt svar när du träffar rätt så slipper du böka med att dra svar.
Citera
2013-09-28, 18:43
Medlem
Sandra, lämna lite luft i pumpen. Då ser du tydligt när du får svar. Så kallat auto-svar.

Puck 2:a
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in