2013-08-29, 13:17
Medlem
Daddy.is.monitoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Precis! vitt funkar ju bäst att ta IV och snorta ska väll också funka men har aldrig testat det själv.
Mmmh, misstänker av personens övriga inlägg att han tillhör de som egentligen bara finns i Elsa Beskows sagor
. ;-)

Fick med ett halvt g vitt när jag handlade vanliga, nr 3 varianten, som "test". Tyckte inte det var så värst mycket potentare, och då skall det ändå ha varit bra grejer. Föredrar den vanliga att skjuta.
Citera
2013-08-29, 13:45
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daddy.is.monitored
Mmmh, misstänker av personens övriga inlägg att han tillhör de som egentligen bara finns i Elsa Beskows sagor
. ;-)

Fick med ett halvt g vitt när jag handlade vanliga, nr 3 varianten, som "test". Tyckte inte det var så värst mycket potentare, och då skall det ändå ha varit bra grejer. Föredrar den vanliga att skjuta.

Ok, tycker också inte att vitt är så jävla bra som folk påstår för det bästa heroinet jag har skjutit i mig har varit brunt. Men det kan ju finnas vitt som är jävligt bra också det beror ju på hur mycket utblandat det är.
Citera
2013-08-29, 23:06
Medlem
Kaffet gick inte bra för mig. Det rann bättre eftersom kaffe har lägre smältpunkt istället för att bränna. men jag fick ingen effekt. Så att det är utblandat med kaffe gör kanske inte att just hydroklorid evaporerar, trots att det rinner med kaffet. Någon annan får testa, jag kan ha gjort fel såklart.

I helgen blandade jag pulvret med bara lite vatten så att jag fick doser om 5mg/0,1ml. Alltså en tiondel av den där lilla pumpen. Tryckte en dos på 0,15ml på typ 1 sekund och effekten hade knappt någon stegring, det gick 5 sekunder utan att något hände sen var jag mitt i peaken och spydde och ålade mig. Om någon ville veta
Citera
2013-09-02, 18:25
Medlem
Metacognition.s avatar
Hur upplever ni durationen nasalt jämfört med att inhalera? Frågan är då alltså om det är mer kostnadseffektivt att röka, antag att all rök inhaleras, jämfört med att snorta, med tanke på effektens varaktighet kontra biotillgängligheten nasalt.

Anledningen till varför jag undrar är att jag inte vill lägga pengar på utrustning om det visar sig vara mindre slöseri att intaga det nasalt.
Senast redigerad av Metacognition. 2013-09-02 kl. 18:28.
Citera
2013-09-03, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Metacognition.
Hur upplever ni durationen nasalt jämfört med att inhalera? Frågan är då alltså om det är mer kostnadseffektivt att röka, antag att all rök inhaleras, jämfört med att snorta, med tanke på effektens varaktighet kontra biotillgängligheten nasalt.

Anledningen till varför jag undrar är att jag inte vill lägga pengar på utrustning om det visar sig vara mindre slöseri att intaga det nasalt.
Köp ett dropp och sätt fast en mackapär i handen så blir det kostnadseffektivt. Men om du fortfarande vill slösa så välj att röka det i en meth-pipa eller något. Du får en rush av det.
Citera
2013-09-03, 02:05
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiCapLock
Köp ett dropp och sätt fast en mackapär i handen så blir det kostnadseffektivt. Men om du fortfarande vill slösa så välj att röka det i en meth-pipa eller något. Du får en rush av det.
Venkateter
Citera
2013-09-03, 02:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DiCapLock

Methpipa går inte att röka heroin med...
Citera
2013-09-03, 06:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micehunter
Methpipa går inte att röka heroin med...
Dom är väl för evaporering? Typ en sån där glödlampsformad vaporiser menar jag, såna som säljs på silkesgatan. Dom tror jag blir fina.

http://www.marketplace-brighton.co.uk/images/basil%20bulb%20800.jpg
Citera
2013-09-04, 13:05
Medlem
Mandic!s avatar
Jag har tagit Metadon idag och har minitolerans och tänkte ta Heroin i helgen. Funkar det?
Citera
2013-09-04, 13:11
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Jag har tagit Metadon idag och har minitolerans och tänkte ta Heroin i helgen. Funkar det?

ingen fara.
Citera
2013-09-04, 13:40
Medlem
Här är en bra film som tar upp hur mycket heroinbas+syra man ska använda

http://www.youtube.com/watch?v=e_hlxbW1v20

Paketet dom löser är på 130mg, inte mycket dom använder, 20mg citronsyra gick åt för att lösa upp heroinet. Å då är lösningen riktigt sur.
Citera
2013-09-05, 07:08
Medlem
Metacognition.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
.

Citat:
Ursprungligen postat av Metacognition.

Någon som vet? Nemesis du kan det här! Jag kommer åtminstone testa snart i vilket fall. Väntar ivrigt på att få hem utrustningen.

En annan fråga. Vid urinprov, blodprov/analys kan just diacetylmorfin detekteras? Diacetylmorfin har ju en halveringstid på 10 minuter så rent praktiskt är det väl enbart morfin som kan detekteras i både blodet och urinet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in