2016-08-07, 14:52
Medlem
Relentless666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-skalman
om denna fråga redan ställts ber jag om ursäkt, men min fråga är ni som brukar heroin tycker ni att det är svårt att kontrollera ert bruk?

Har du grym självkontroll och disciplin? Jag trodde att jag hade det, köpte en boll och snortarde. Nu har jag gått på skiten dagligen i tre månader..
Citera
2016-08-09, 15:03
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiCapLock
Jag förstår. Du har dock missat det riktiga guldet in i evigheten. Ett DMT breakthrough är bortom denna värld. Det är heligare än IM K-holes.

Jo, det vore nåt. Har haft bra upplevelser på Ketamin, svamp och LSD. Men DMT vore något... Svårt o få tag i bara.

Citat:
Ursprungligen postat av Mr-skalman
om denna fråga redan ställts ber jag om ursäkt, men min fråga är ni som brukar heroin tycker ni att det är svårt att kontrollera ert bruk?

Mitt missbruk började med att jag tog då och då. Kanske gick 5-10 dagar mellan var kväll jag tog H.

Men sen blev det oftare, och sen blev det mer. Till slut blev jag beroende och blev således sjuk om jag inte tog H. Förbannat jobbigt.

Så ja, det är svårt att kontrollera. Gick bra i början, men spårade snabbt.
Citera
2016-08-16, 20:03
Medlem
weedman99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relentless666
Har du grym självkontroll och disciplin? Jag trodde att jag hade det, köpte en boll och snortarde. Nu har jag gått på skiten dagligen i tre månader..
'

Spelar ingen roll hur stor självdiciplin du har, förr eller senare gåre utför i vilket fall.

Trappa ner, sluta med skiten medans du kan är mitt råd
Citera
2016-08-19, 22:08
Medlem
Igår när jag skulle köpa en boll fick jag något svart och semi-hårt i påsen. Liknar svart hasch, gummiaktigt fast luktar typ ingenting. Antar att jag blev blåst, är inte särskilt bevandrad när det gäller heroin, har mest varit skoj att leka lite med elden sista veckan eftersom jag har haft så trist. Kemi är jag dock bra på och preparatet i fråga löser sig i vatten så det är ju inte hasch (heroin är å andra sidan mycket vattenlösligt).
Senast redigerad av bindelas 2016-08-19 kl. 22:12.
Citera
2016-08-19, 22:36
Medlem
MeLikeBenzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bindelas
Igår när jag skulle köpa en boll fick jag något svart och semi-hårt i påsen. Liknar svart hasch, gummiaktigt fast luktar typ ingenting. Antar att jag blev blåst, är inte särskilt bevandrad när det gäller heroin, har mest varit skoj att leka lite med elden sista veckan eftersom jag har haft så trist. Kemi är jag dock bra på och preparatet i fråga löser sig i vatten så det är ju inte hasch (heroin är å andra sidan mycket vattenlösligt).
Minns du hur bollen kändes/såg ut? Eller var det i en påse? Har sett ett par bollar, rätt släta, lena och lite elastiska när man klämde på dom. Der var h i dom kan jag bekräfta (en polare provade). Dock luktade hans h just heroin när man eldade på det, också en brun färg, påminde om black tar heroin. Kanske är det du fått!
Citera
2016-08-20, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeLikeBenzo
Minns du hur bollen kändes/såg ut? Eller var det i en påse? Har sett ett par bollar, rätt släta, lena och lite elastiska när man klämde på dom. Der var h i dom kan jag bekräfta (en polare provade). Dock luktade hans h just heroin när man eldade på det, också en brun färg, påminde om black tar heroin. Kanske är det du fått!

Låg i en sån där boll lindad med massa plast - i övrigt precis som du beskriver, får väl testa elda på det imorgon!
Citera
2016-08-22, 21:13
Medlem
kan mycket väll vara opium
Citera
2016-08-22, 21:15
Medlem
Det stämmer! Opium
Citera
2016-08-23, 16:20
Medlem
Shurda14s avatar
Efter diverse perioder på lättare opiater och nu senast acrylfentanylen så har tiden kommit då jag för första gången i mitt ganska unga liv ska ta heroin.

Jag försöker att inte reflektera så mycket över mina val i livet och jag vet själv att jag har väldigt svårt att bara 'testa' något eller att ta nåt 'bara en gång ' men skitsamma jag tror att man lever bara en gång och nu är jag redan på en väg i livet som även om den kan vara smärtsam emmelanåt kan den även vara mycket vacker och ge mig stora erfarenheter i livet.

Nåväl jag återkommer säkert senare med ett lte stycke om hur det gick.

Trevlig kväll gott folk.
Citera
2016-08-23, 16:22
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bindelas

gissar på blacktar heroin lr nått sånt, opium lär det inte vara som några andra sagt, då sverige toppar listan på dyraste opium priserna i världen i små doser och sånt.
Citera
2016-08-25, 17:13
Medlem
rochsteins avatar
Tja! Rökte heroin igår typ en kabbe och nu har jag fått världens jävla hosta. Kan det bero på foliet eller är det horset? Jag råkade bränna upp en del av foliet.
Citera
2016-08-25, 18:38
Medlem
Shurda14s avatar
Andra gången jag jaga draken och denna gång gick det betydligt bättre, mår som en kung men märker att akrylen fortfarande satt sina ärr då vännen kört lika mycket men är väckare än mig but still, jävligt nice.

knepigt det där att få in tekniken, om nån känner sig manad att ge nåt tips får den gärna pma eller så, kärlek gott folk.
Senast redigerad av Shurda14 2016-08-25 kl. 19:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in