Citat:
Ursprungligen postat av
SnowInformer
I min erfarenhet fungerar det bra. Hade tagit heroin på natten och skulle göra lite viktiga grejer på morgonen så fick bli lite tjack så jag inte satt och noddade. Det lär vara rätt farligt dock så om man bryr sig om sin hälsa så bör man ju inte blanda. I och för sig så bör man ju inte ta heroin heller om man bryr sig om sin hälsa.

Tror som du säger inte att det är någon direkt super fara om man efter att ruset lagt sig på någon av dom två substanserna för att sedan ta den andra
Men jag skulle kanske inte dra ett ordentligt tjack race och när jag är helt förstörd efter några dagars vakande trycka i mig heroin för det tror jag faktiskt kan öka risken markant för andningsdepp eller helt enkelt att kroppen svag som den redan är får för sig att bara ge upp..
och samma gäller nog också att ta väldigt mycket H och kanske inte sköta maten sömnen osv och sedan hoppa på ett ordentligt tjackrace..
men om du tar båda substanserna i normala mängder utan överdrift så skulle jag vilja påstå att det blir latjo lajban på bästa möjliga sätt