2015-03-25, 19:18
Medlem
sandra92s avatar
Börjat få vita fläckar efter heroin iv... Någon som vet vad fanken som är fel??
Citera
2015-03-25, 19:50
Medlem
lääz_kellys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandra92

Råkat få tag i Krokodil?
Citera
2015-03-25, 21:35
Medlem
sandra92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lääz_kelly
Råkat få tag i Krokodil?

Glömde nämna att de försvinner igen efter bara sekunder/minuter.. Men krokodil? Nu blev jag orolig.. Men smakar ser ut som jonk..
Citera
2015-03-25, 21:39
Medlem
The foxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lääz_kelly
Råkat få tag i Krokodil?

Vad jag kommer ihåg, så är väl Krokodil att man bryter ner och löser upp diverse mediciner, och sedan injicerar det? Alltså ingen filtrering eller så på skiten, och det är därför det går som det gör, billigt skall det ochså vara, vad jag har hört. Men jag kanske är helt ute och cyklar.
Citera
2015-03-28, 02:16
Medlem
Citat:
Glömde nämna att de försvinner igen efter bara sekunder/minuter.. Men krokodil? Nu blev jag orolig.. Men smakar ser ut som jonk..

släpp stasen, händer bara mig när jag segar med stasen, alt lite för mycket syra i koket
Citera
2015-03-28, 23:59
Medlem
dunderliffs avatar
Citat:

Har exakt samma problem,
ringde sjukvårdsupplysningen i panik (haha) och ba ahh vad händer! hursomhelst, hon talade om för mig att det var en histaminallergiattack typ haha. Iaf helt ofarligt typ och smörj in det med helosan eller nåt... det kliar dock som fan
Citera
2015-03-29, 10:37
Medlem
sandra92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderliff
Har exakt samma problem,
ringde sjukvårdsupplysningen i panik (haha) och ba ahh vad händer! hursomhelst, hon talade om för mig att det var en histaminallergiattack typ haha. Iaf helt ofarligt typ och smörj in det med helosan eller nåt... det kliar dock som fan

Åfan. Försvinner ditt direkt? Mitt kliar liksom inte.
Citera
2015-03-29, 10:44
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
På eller under huden? Om du förstår vad jag menar.

Själv upptäckte jag tre små "blåsor" på fotankeln när jag vaknade efter någon timmes nodd. Låter skitäckligt men var inte så äckligt faktiskt. Det kliade bara och jag har än idag kvar ett litet ärr från ena. De satt liksom i en triangel. Kanske var en liten allergigrej? Sköt inte ens i foten, körde armvecket och det hamnar på foten, haha skumt.
Citera
2015-03-29, 22:26
Medlem
SnowInformers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Heroin och tjack på samma dag - går det? Det vore ju så underbart. Man är ute i solskenet, gör sina bestyr o.s.v. på tjack, och sen på kvällen varva ner med mysigt H.

Jag antar att det går att växla drog när den första inte har nån märkbar verkan längre.

I min erfarenhet fungerar det bra. Hade tagit heroin på natten och skulle göra lite viktiga grejer på morgonen så fick bli lite tjack så jag inte satt och noddade. Det lär vara rätt farligt dock så om man bryr sig om sin hälsa så bör man ju inte blanda. I och för sig så bör man ju inte ta heroin heller om man bryr sig om sin hälsa.
Citera
2015-03-29, 22:32
Medlem
Geggusveckuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnowInformer
I min erfarenhet fungerar det bra. Hade tagit heroin på natten och skulle göra lite viktiga grejer på morgonen så fick bli lite tjack så jag inte satt och noddade. Det lär vara rätt farligt dock så om man bryr sig om sin hälsa så bör man ju inte blanda. I och för sig så bör man ju inte ta heroin heller om man bryr sig om sin hälsa.

Tror som du säger inte att det är någon direkt super fara om man efter att ruset lagt sig på någon av dom två substanserna för att sedan ta den andra

Men jag skulle kanske inte dra ett ordentligt tjack race och när jag är helt förstörd efter några dagars vakande trycka i mig heroin för det tror jag faktiskt kan öka risken markant för andningsdepp eller helt enkelt att kroppen svag som den redan är får för sig att bara ge upp..

och samma gäller nog också att ta väldigt mycket H och kanske inte sköta maten sömnen osv och sedan hoppa på ett ordentligt tjackrace..

men om du tar båda substanserna i normala mängder utan överdrift så skulle jag vilja påstå att det blir latjo lajban på bästa möjliga sätt
Citera
2015-03-29, 22:39
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geggusveckus
Tror som du säger inte att det är någon direkt super fara om man efter att ruset lagt sig på någon av dom två substanserna för att sedan ta den andra

Men jag skulle kanske inte dra ett ordentligt tjack race och när jag är helt förstörd efter några dagars vakande trycka i mig heroin för det tror jag faktiskt kan öka risken markant för andningsdepp eller helt enkelt att kroppen svag som den redan är får för sig att bara ge upp..

och samma gäller nog också att ta väldigt mycket H och kanske inte sköta maten sömnen osv och sedan hoppa på ett ordentligt tjackrace..

men om du tar båda substanserna i normala mängder utan överdrift så skulle jag vilja påstå att det blir latjo lajban på bästa möjliga sätt

Mjo, precis. Jag har ju faktiskt "blandat". Tog lite tjack under dagen, mest för att tagga till lite (Inte påfjuttad) och sen kom leverans av H på kvällen (när tjacket inte kändes av längre) och jag vart för sugen för o låta bli, så jag drog i mig lite av H:et.

Men det var små små mängder av båda. Först lite tjack under dag, sen avtog effekten och sen tog jag lite H. Skulle inte ta H när jag är rejält tänd på tjack.
Citera
2015-03-30, 01:39
Medlem
SnowInformers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geggusveckus

Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Mjo, precis. Jag har ju faktiskt "blandat". Tog lite tjack under dagen, mest för att tagga till lite (Inte påfjuttad) och sen kom leverans av H på kvällen (när tjacket inte kändes av längre) och jag vart för sugen för o låta bli, så jag drog i mig lite av H:et.

Men det var små små mängder av båda. Först lite tjack under dag, sen avtog effekten och sen tog jag lite H. Skulle inte ta H när jag är rejält tänd på tjack.

Precis. Jag hade kört på heroin under hela dagen och natten. Återdoserade flera gånger. Jag tog sista dosen heroin runt 6 på morgonen, exakta klockslag har jag inte i huvudet. Sen bombade jag rätt mycket tjack runt 7.30. Det fungerade fint förutom att jag blev lite för påverkad efter två timmar och det var uppenbart att jag tagit tjack.
Man kan konstatera att kombon fungerar om man sprider ut det lite och inte kör på alldeles för stora doser. Men kan ändå inte rekommendera att man ska blanda eftersom det är rätt riskfyllt.
Senast redigerad av SnowInformer 2015-03-30 kl. 01:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in