Se upp med att bränna dina studiekamrater med strykjärn däremot.
Samt håll det diskret så går det säker bra.
Peace.
Är så van med imo så går bara runt och myser. Aldrig någon som märker då mina klasskamrater inte vet hur man ser ut annat än typ röda ögon av cannabis.
blev vaken i fyra dygn men så idag fick till slut sova.. jävla dyngpiller! nästa 100pck säljer jag iväg. åt pyra flera hundra över tre månader och mådde inte hälften så dåligt.. sen det där att nya studier visar att dom är fett cancerfrakallande är ju inte heller så kul
En kort fråga, jag blev tagen av snuten för några veckor sedan, de tog allt jag hade.
Jag fick stilnoct utskrivet av min läkare, men på apoteket skrev dom ut zolpidem istället efterssom de innehåller samma ämnen eller något.
Finns det någon chans att jag får tillbaka mina zolpidem eller har polisen endast kontaktakt min läkare och fått info om att jag har fått stilnoct utskrivet?
Är ju samma sak, apotek brukar skriva ut det billigaste (vilken tillverkare av Zolpidem?)
blev vaken i fyra dygn men så idag fick till slut sova.. jävla dyngpiller! nästa 100pck säljer jag iväg. åt pyra flera hundra över tre månader och mådde inte hälften så dåligt.. sen det där att nya studier visar att dom är fett cancerfrakallande är ju inte heller så kul
Källa på dessa studier tack. Vilka pratar du om, Imovane eller Stilnoct?
Jäkligt mysigt att tända lite levande ljus, ladda ner nån kanon rulle och bara slappa. Det ska jag göra ikväll, riktigt mysigt! Har Imovane meda 7,5 runt 20st tänkte väll kanske ta 3-4 st tänkte jag idag.
Vad sägs om en källa? Jag tvivlar på att z-analoger är särskilt beroendeframkallande.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!