2013-08-29, 20:25
Medlem
Perolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Se upp med att bränna dina studiekamrater med strykjärn däremot.

Samt håll det diskret så går det säker bra.

Peace.

Är så van med imo så går bara runt och myser. Aldrig någon som märker då mina klasskamrater inte vet hur man ser ut annat än typ röda ögon av cannabis.
Citera
2013-08-30, 00:22
Medlem
Pyra666s avatar
blev vaken i fyra dygn men så idag fick till slut sova.. jävla dyngpiller! nästa 100pck säljer jag iväg. åt pyra flera hundra över tre månader och mådde inte hälften så dåligt.. sen det där att nya studier visar att dom är fett cancerfrakallande är ju inte heller så kul
Citera
2013-08-30, 09:35
Medlem
bdbdbdbds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buddah.Junior
En kort fråga, jag blev tagen av snuten för några veckor sedan, de tog allt jag hade.

Jag fick stilnoct utskrivet av min läkare, men på apoteket skrev dom ut zolpidem istället efterssom de innehåller samma ämnen eller något.

Finns det någon chans att jag får tillbaka mina zolpidem eller har polisen endast kontaktakt min läkare och fått info om att jag har fått stilnoct utskrivet?

Är ju samma sak, apotek brukar skriva ut det billigaste (vilken tillverkare av Zolpidem?)
Citera
2013-08-30, 13:14
Medlem
Zolpidem (Stilnoct) i lägsta möjliga dos är det bästa som finns.

Ofarligt i låga doser.

Jag önskar att jag hade kilovis av det så att det räckte hela livet, eller att man kunde köpa det överallt där man kan köpa tuggummi och snus.
Citera
2013-08-30, 13:28
Medlem
KITTENMITTONSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pyra666
blev vaken i fyra dygn men så idag fick till slut sova.. jävla dyngpiller! nästa 100pck säljer jag iväg. åt pyra flera hundra över tre månader och mådde inte hälften så dåligt.. sen det där att nya studier visar att dom är fett cancerfrakallande är ju inte heller så kul
Källa på dessa studier tack. Vilka pratar du om, Imovane eller Stilnoct?
Citera
2013-08-30, 14:14
Medlem
Jäkligt mysigt att tända lite levande ljus, ladda ner nån kanon rulle och bara slappa. Det ska jag göra ikväll, riktigt mysigt! Har Imovane meda 7,5 runt 20st tänkte väll kanske ta 3-4 st tänkte jag idag.
Citera
2013-08-30, 16:29
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pyra666

Vad sägs om en källa? Jag tvivlar på att z-analoger är särskilt beroendeframkallande.
Citera
2013-08-30, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Vad sägs om en källa? Jag tvivlar på att z-analoger är särskilt beroendeframkallande.

Håller med, man glömmer helt bort drogen i sig tycker jag. Däremot är Lyrica mer beroendeframkallande har jag upplevt.
Citera
2013-08-30, 19:15
Medlem
Powens avatar
Tog hundra stilnoct 105mg. det har gått typ 2 timmar. Kommer efekten senare eller vad tror n<+
<
Citera
2013-08-30, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv

Zoplikon- Imovane är inte så där väligt "hälsosamt" för kroppen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Zopiclone
Citera
2013-08-30, 19:37
Medlem
Pyra666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KITTENMITTONS
Källa på dessa studier tack. Vilka pratar du om, Imovane eller Stilnoct?

här är en från wikipedia angående zopiclone (det verksamma ämnet i imovane) du får bläddra ner till biverkningar
http://en.wikipedia.org/wiki/Zopiclone

pluss att det talas ganska
öppet om det många forum i USA.

https://www.google.se/search?q=imova...hrome&ie=UTF-8

https://www.google.se/search?q=imova...+causes+cancer

sjukt att dom skriver ut det, specielt till såna med hepatit-C (som jag) då det åxå är hårt mot levern, om man jämför med benzo.
take care people.
Senast redigerad av Pyra666 2013-08-30 kl. 19:39.
Citera
2013-08-30, 19:41
Medlem
Pyra666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Powen
Tog hundra stilnoct 105mg. det har gått typ 2 timmar. Kommer efekten senare eller vad tror n<+
<

yep då är du söt å död
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in