2013-08-27, 03:29
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reconciliacion
Värdelöst. 4 dagar, 8st imovane senare, snittat på 2/natt ändå verkar de redan ha tappar kraften?
Jag blev berusad första dagen av bara en nu fungerar de sämre. Är detta placebo eller har jag redan ökat tolleransen?

Ta högst en per natt, och flumma väldigt sällan på dem. Toleransen ökar sjukt snabbt, även i låga doser.
Citera
2013-08-27, 03:48
Medlem
totto30s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wembi
Är det bara jag som brukar få hicka av Imovane och zopiklon?

Det var värst i början men nu efter att ha ätit dem i några år så sitter det fortfarande i lite.

Vet att detta är länge sen , men svarar på inlägget NU:

JA, och en DJÄVULSK sådan!
Hård, intensiv och ihållande sådan. Skriver detta mess för jag vaknade av skiten och suttit på nätet/spelat nu en h för d ska släppa så jag kan SOVA!

Kommer inte varje gång jag tar dom, utan börjar oftast komma när jag tagit i 2-3 nätter. Men sen jäklar, dyker skiten upp i tid otid. Bara att göra sig ren från dom (ligga vaken några nätter) o köra igen.
Citera
2013-08-28, 03:54
Medlem
Raxxorzs avatar
Nu har min låda tagit slut, ska man man ringa läkaren och be om mer eller så? Jag har fortfarande inte fått gå till den utlovade psykologen och har fortfarande sömnbesvär...
Citera
2013-08-28, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raxxorz
Nu har min låda tagit slut, ska man man ringa läkaren och be om mer eller så? Jag har fortfarande inte fått gå till den utlovade psykologen och har fortfarande sömnbesvär...

Det beror nog på, har du ätit upp alla redan första dagarna är det rätt idiotiskt att be om nya. Men är det snart dags att förnya recept så kan de gå vägen.
Citera
2013-08-28, 17:48
Medlem
Har gått 3 veckor sedan jag tog Imovane sist. Hade då en tolerans på 4x7,5 , så jag undrar tror ni toleransen gått ner något sedan dess?
Citera
2013-08-28, 17:50
Medlem
rEEgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gunners007
Jag ska hämta ut zopiklon på fredag och jag undrar vilket "märke" som är bäst. Ska jag välja Zopiklon Mylan eller Imovane Stada? Jag får alltid välja..

Om du inte kan få tag på Imovane Meda så tycker jag du ska ta Stada
Citera
2013-08-28, 21:08
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Har gått 3 veckor sedan jag tog Imovane sist. Hade då en tolerans på 4x7,5 , så jag undrar tror ni toleransen gått ner något sedan dess?

Lite har den nog minskat, men jag skulle väntat en vecka till, för säkerhets skull.
Citera
2013-08-28, 22:12
Medlem
Pyra666s avatar
måste nästan dubbla dosen om man tar varje dag å vill få samma effekt, bättre å ta nåt annat var annan dag istället. Har nyss gjort slut på 120st 7,5 på 2-3 veckor utan svårigheter å bara tagit på kvällar.. dock proppat i mig vissa kvällar
vilket resulterat i att jag nu inte kunnat sova på fyra jävla dygn å mådde som en hora första 48 timmarna. Beställde 250 pyra från det där billiga stället å pengarna drogs i lördags, men vart fan är dom!??
har aldrig nånsin fått hicka på imovane dock! låter som ett lyxproblem just nu
Citera
2013-08-29, 19:24
Medlem
Bertil85s avatar
Några st imovane i mig.

Men inte missade jag den där hickan.... eller ruset för den delen heller.Soft och skönt

Kan vara för att jag dricker alkohol till. Men allt är under kontroll.

Ska undersöka angående det där med hicka senare.
Citera
2013-08-29, 19:45
Medlem
Perolas avatar
Blir några imo imorgon på skolan, är det fredag så är det!
Citera
2013-08-29, 19:54
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perola
Blir några imo imorgon på skolan, är det fredag så är det!

Se upp med att bränna dina studiekamrater med strykjärn däremot.

Samt håll det diskret så går det säker bra.

Peace.
Citera
2013-08-29, 20:21
Medlem
En kort fråga, jag blev tagen av snuten för några veckor sedan, de tog allt jag hade.

Jag fick stilnoct utskrivet av min läkare, men på apoteket skrev dom ut zolpidem istället efterssom de innehåller samma ämnen eller något.

Finns det någon chans att jag får tillbaka mina zolpidem eller har polisen endast kontaktakt min läkare och fått info om att jag har fått stilnoct utskrivet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in