Citat:
Ursprungligen postat av Hysteri90
Vad för andra preparat rör det sig om också?
Vad kan jag göra för att få ett rus av imovane igen?
Ja vet inte om du läste tråden jag länkade till där jag beskrev just detta men det hela beror ju på en jävla massa individuella saker.
Kort o gott kan du inte göra ett skit förutom att hålla upp längre och/eller öka doserna, i vilket fall kommer du i slutändan ändå att bli blåst på konfekten, precis som Metacognition antyder ovan är slutresultatet oundvikligt.
För att göra en lång historia kort kunde jag för typ 15 år sedan vräka i mig 30+ 7.5mgare, höll sedan upp med alla droger i närmare 10 år innan jag började lura mig själv igen, jag lovar att jag var uppe i de doserna för att få ett "rus" igen inom att tagit substansen kanske 5-8ggr. Kan tillägga att det absolut inte rörde sig om dagliga intag heller då jag gick på andra droger. Sedan dess har jag under de senaste åren kontinuerligt haft skiten utskrivet utan att äta det 9 av 10 dagar och endast ett fåtal ggr per år försöka fluddra till det och det funkar, en gång. Smäller jag i mig en mängd tabs till inom ett par dagar till några veckor efter en rejäl "fylla" får jag absolut ingen effekt, precis som du i går.
Att nollställa tolleransen kan du bara glömma, det kommer aldrig bli vad det varigt mer än vid enstaka tillfällen när du väl trillat över gränsen, det är bara att hoppas att du inte är där än och att ett par månaders uppehåll kan få det att funka igen för dig åtminstone ett par ggr.
Eller så höjjer du kontinuerligt dosen tills du inte längre räknar piller utan kartonger.