Har tagit en till, 3 hittills alltså. När jag tänker på det är det ju iofs bara 15 mg, och förr i tiden kunde jag käka 100+mg Zolpidem (för ruset så klart), hur stor skillnad är det styrkemässigt mellan dessa två typer? SKa försöka sova nu iaf, ser väl hur det går Godnatt!
Inte så stor koll på vad som motverkar vad med zop och zolp.
Sov gott!
Är rätt bra om man säger vilken psykedelisk substans det handlar om också...
Har samma dilemma som i helgen, har käkat 4 x 5 mg nu, men somnar inte? Kanske dumt att gå upp och sätta sej vid datorn, men när skiten inte hjälper en i dvala efter typ en timme blir man ju less... Har två till, ska man trycka dessa med eller?
haha jag hakar med på denna tråd! älskar zopiklon! <3 var ett tag sedan nu dock, var ej godkänt på mitt behandlingshem lol. är utskriven nu så det är väl bara att beställa från läkaren igen gissar jag? förresten..finns det nån sida man kan beställa från eller är det olagligt? Btw vad Zolpidem och hur ska man fråga läkarn om man nu vill pröva? peach all!
Kan tänka mig att man blir heelt, men zopiklon går på GABA-receptorerna α1, α2, α3 och α5 så de har en lugnande verkan (till skillnad från zolpidem, som endast har en sömngivande verkan), så det gör en i alla fall lugn/lugnare/mindre ångestfylld.
Har haft imovane utskrivet i ett år, 7,5mg.
Men kan aldrig hålla ordinationerna utan äter upp allihop väldigt fort Gillar dom attans pillerna. Funkar bra att sova på också.
Har haft roliga nätter på riktigt höga doser stilnoct och imovane höhö
Äre farligt o blanda Zopiklon med tripp? för en polare gjorde det och han blev heeeeeelt borta, man kunde inte ens prata med honom
Har inte tagit det själv men det vänner man haft som blandat med Zopiklon/Zolpidem har haft _grova_ hallucinationer samt minnesluckor dagen efter.
De flesta har bara tagit dem för att kunna sova efteråt men inte kunnat.
Bland det värsta att ta hand om är fan personer som blandat Psykadelia med Stilnoct. Snälla. Bespara era trippade polare detta. Usch.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!