2009-11-14, 02:11
Medlem
FizzyWhomacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RMBKK
Har tagit en till, 3 hittills alltså. När jag tänker på det är det ju iofs bara 15 mg, och förr i tiden kunde jag käka 100+mg Zolpidem (för ruset så klart), hur stor skillnad är det styrkemässigt mellan dessa två typer? SKa försöka sova nu iaf, ser väl hur det går Godnatt!
Inte så stor koll på vad som motverkar vad med zop och zolp.
Sov gott!
Citera
2009-11-15, 22:19
Medlem
Fizzy!

Går inte att skicka meddelanden till dig! du har inge utrymme att de emot det, du måste radera står de ??
Citera
2009-11-15, 22:31
Bannlyst
Äre farligt o blanda Zopiklon med tripp? för en polare gjorde det och han blev heeeeeelt borta, man kunde inte ens prata med honom
Citera
2009-11-15, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zakoz
Äre farligt o blanda Zopiklon med tripp? för en polare gjorde det och han blev heeeeeelt borta, man kunde inte ens prata med honom

Vad menas med "tripp"?
Citera
2009-11-15, 23:54
Medlem
MicrograMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SurabayaJohnny
Vad menas med "tripp"?
"Påverkad av en psykadelisk substans".
Citera
2009-11-16, 02:27
Medlem
RMBKKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MicrograM

Är rätt bra om man säger vilken psykedelisk substans det handlar om också...

Har samma dilemma som i helgen, har käkat 4 x 5 mg nu, men somnar inte? Kanske dumt att gå upp och sätta sej vid datorn, men när skiten inte hjälper en i dvala efter typ en timme blir man ju less... Har två till, ska man trycka dessa med eller?
Citera
2009-11-16, 02:56
Medlem
critical-hits avatar
haha jag hakar med på denna tråd! älskar zopiklon! <3 var ett tag sedan nu dock, var ej godkänt på mitt behandlingshem lol. är utskriven nu så det är väl bara att beställa från läkaren igen gissar jag? förresten..finns det nån sida man kan beställa från eller är det olagligt? Btw vad Zolpidem och hur ska man fråga läkarn om man nu vill pröva? peach all!
Citera
2009-11-16, 11:55
Medlem
ManMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RMBKK
Är rätt bra om man säger vilken psykedelisk substans det handlar om också...

I det här fallet menas nog syra. Jag brukar själv kalla det för just "tripp".

Citat:

Har själv gjort det, efter att ha käkat knappar tidigare under dagen. Farligt är det inte, men skevt som fan blir det.
Citera
2009-11-16, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MicrograM

Fattar jag. Undrade bara vilken ...

Kan tänka mig att man blir heelt, men zopiklon går på GABA-receptorerna α1, α2, α3 och α5 så de har en lugnande verkan (till skillnad från zolpidem, som endast har en sömngivande verkan), så det gör en i alla fall lugn/lugnare/mindre ångestfylld.
Citera
2009-11-16, 23:11
Medlem
ETHIRTEENs avatar
Har haft imovane utskrivet i ett år, 7,5mg.
Men kan aldrig hålla ordinationerna utan äter upp allihop väldigt fort Gillar dom attans pillerna. Funkar bra att sova på också.

Har haft roliga nätter på riktigt höga doser stilnoct och imovane höhö
Citera
2009-11-17, 01:17
Medlem
Juggen-92s avatar
Citat:
Har inte tagit det själv men det vänner man haft som blandat med Zopiklon/Zolpidem har haft _grova_ hallucinationer samt minnesluckor dagen efter.
De flesta har bara tagit dem för att kunna sova efteråt men inte kunnat.

Bland det värsta att ta hand om är fan personer som blandat Psykadelia med Stilnoct. Snälla. Bespara era trippade polare detta. Usch.
Citera
2009-11-17, 13:53
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Jag är inget Lars Winnerbäckfan, på nya plattan vill han låta Kent och Thåström på samma gång, men denna textrad:

"Om nätterna har jag förskingrat så mycket förstånd
det kanske var pundigt, det kanske var bra"

Zolpidem, zopiklon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in