2013-08-22, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RevFront.
Jag är ingen "beef" med RF, de är ett skämt som det är roligt att skratta åt.

Och nu tror du att jag är från SvP? Pundar du också som dina idoler i RF?

nej, men hur är det egentligen med din kognitiva förmåga? Jag syftade givetvis på Kalasbyxmannen och Murvelo. Förstnämnda är öppet pedofil och den andra är SvPare..
2013-08-22, 22:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BadWerdz
nej, men hur är det egentligen med din kognitiva förmåga? Jag syftade givetvis på Kalasbyxmannen och Murvelo. Förstnämnda är öppet pedofil och den andra är SvPare..

Klarar du inte ens av att rikta dina inlägg?
2013-08-22, 22:17
Medlem
.buenaventura.s avatar
Citat:
Domarna och aktionerna finns ju. Och stödjer ni inte pundande och kvinnomisshandel så ta avstånd från packet.

Vad förstår du inte? Fram med bevis
2013-08-22, 22:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .buenaventura.
Vad förstår du inte? Fram med bevis

Citat:
– Men den här kvinnan har ingenting med högern att göra. Hon har bara varit tillsammans med en kille i utkanten. Hon borde vara oskyldig även i Revolutionära Frontens ögon, säger Daniel Lindström.

Trots det var det fjärde gången sedan i april som hon utsattes. Hon har fått ammoniak hällt i brevlådan, ord som ”nassehora” klottrade med stora bokstäver i trappen och måndagens yxattack var den andra i ordningen.

Och knarkdomar från pundare som Ro*s har vi ju kört flera gånger på FB, de kan du utantill nu tror jag.

Men detta är talande, ni skäms för att ni är pundare och kvinnomisshandlare - inte lika bra att lägga ner det då och försöka skaffa ett liv?
2013-08-22, 23:04
Avslutad
Citat:
RF har ingen medlem här. Dom kan inte svara här. Skriv ett mail till dom som är vettigt uppbyggt och inte ser ut som ett av dina inlägg här
Att de inte har nån "officiell" talesperson här må vara korrekt, men att de inte skulle hänga med i svängarna kan du väl knappast tro på själv?
2013-08-22, 23:09
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easy-Lee
Att de inte har nån "officiell" talesperson här må vara korrekt, men att de inte skulle hänga med i svängarna kan du väl knappast tro på själv?

Läser ett öppet forum? Ja
Skriver? Nej

Ska det vara så svårt att förstå?
2013-08-22, 23:18
Medlem
.buenaventura.s avatar
Citat:
Och knarkdomar från pundare som Ro*s har vi ju kört flera gånger på FB, de kan du utantill nu tror jag.

Men detta är talande, ni skäms för att ni är pundare och kvinnomisshandlare - inte lika bra att lägga ner det då och försöka skaffa ett liv?

Den texten bevisar bara att en kvinna attackerats. Ingenting annat bevisar den.

Roos var inte medlem i RF och vad jag förstod inte ens intreaserad

Bevis. Jag vill ha dom

Och du säger att jag ska skaffa ett liv? Du har akpat ett konto som heter RevFront och skriver en massa nonsens på aktivism forumet. Du har velligen inget liv om det enda du har för dig är att sitta här och trycka f5 hela dagarna.
2013-08-22, 23:18
Medlem
Roligt att rf inte verkar fatta att det kommer bli som förr. Nån av dom kommer helt enkelt få äta lite bly som horan söderberg. Sen kommer dom bli lite försiktigare, sen kommer dom bli starkare efter ett par år och då måste vi knäppa nån igen, kan dom inte bara lägga ner.
2013-08-22, 23:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av infogiver
Läser ett öppet forum? Ja
Skriver? Nej

Ska det vara så svårt att förstå?
Tyst, pojk. Såg inte att det var fler sidor med svar och således missade jag dina jättefina pedagogiska inlägg om hur de aldrig skriver här. Kan vi vara vänner trots det?
2013-08-22, 23:44
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realrecognizereal
Roligt att rf inte verkar fatta att det kommer bli som förr. Nån av dom kommer helt enkelt få äta lite bly som horan söderberg. Sen kommer dom bli lite försiktigare, sen kommer dom bli starkare efter ett par år och då måste vi knäppa nån igen, kan dom inte bara lägga ner.

Sen måste ni knäppa någon igen? Vilka är ni?

Citat:
Ursprungligen postat av Easy-Lee
Tyst, pojk. Såg inte att det var fler sidor med svar och således missade jag dina jättefina pedagogiska inlägg om hur de aldrig skriver här. Kan vi vara vänner trots det?

Du och jag är BFF's
2013-08-22, 23:46
Bannlyst
Citat:
Den texten bevisar bara att en kvinna attackerats. Ingenting annat bevisar den.

Roos var inte medlem i RF och vad jag förstod inte ens intreaserad

Bevis. Jag vill ha dom

Och du säger att jag ska skaffa ett liv? Du har akpat ett konto som heter RevFront och skriver en massa nonsens på aktivism forumet. Du har velligen inget liv om det enda du har för dig är att sitta här och trycka f5 hela dagarna.

Som vanligt, ni skäms för vad ni gör och ni skäms för era egna ledare. Borde det inte säga dig någon om vilka förlorare ni är?
2013-08-22, 23:49
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Som vanligt, ni skäms för vad ni gör och ni skäms för era egna ledare. Borde det inte säga dig någon om vilka förlorare ni är?

Haha vilka ledare? Fattar du hur obildad du är när du påstår på fullaste allvar att en autonom organisation har en/flera ledare, nästan sorgligt.
Vem/vilka skulle dessa ledare vara?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in