Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-09-04, 07:26
  #1837
Medlem
Murvelos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silence-is-wild
Nog med dethär tramset nu. Den kvällen när sd attackeradespå gullmars satt de som gjorde det på enkrog på söder o drack öl. De fick reda på att sd.s presstalesperson siktats. Och de drar iväg för att försöka plocka honom. Jag vet inte hur eller var ni nassar planerar era organiserade attacker, kanske är det på krogen, men i vänstern har vi för vana att planera och utföra såna grejer i nyktert tillstånd. Det här var en handfull personers fylleinfall. Ett tillfälle som gav tjuven. Att tro att det var planerat är ju bara fullkomligt efterblivet...
Ett flertal personer kommer överens om att begå ett grovt brott i förhand och söker aktivt upp personen för att begå brottet. Man har även hjälp av en särskild spanare innan brottet. Först misshandlar två personer och därefter tre nya personer. Man får även underrättelser om var poliser finns.

Ja, detta är extremt "premediated" och organiserat.
2013-09-04, 08:42
  #1838
Avstängd
Kalasbyxmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadWerdz
Shit vad du blir ägd peddomannen.
Kan du inte argumentera med siffror och argument längre? Och så typiskt fega stackare som dig att springa till moderatorer. Rädd för att folk inte ska ta dig seriöst om det sprider sig att du knullar småbarn? Rädd för vad aktivister från båda läger skulle göra med dig?

En av fåååå bra saker svenska nazister gör är att hänga ut svin som dig. Tror du SMR eller RF hade skadat dig svårast?

Ännu en anmälan.....
2013-09-05, 08:33
  #1839
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Murvelo
Haha, när man inte klarar av att driva en hemsida så säger man att man egentligen inte vill ha någon.

Precis som när byfånen Infogiver nu börjar förneka att RF skulle ha attackerat SD. Detta efter totalfiaskot med ett årtionde av attacker mot ett SD som bara växer och växer och växer.

"Så säger man"? Vilken man? Har jag sagt att jag tillhör RF? Jag ville bara påpeka det enkla faktum att RF, till skillnad från nazirörelsen, inte lever sitt liv på internet. Och de har knappast behov av en hemsida. De har sin praktik ändå.

Ang vilka som är det största politiska hotet:

SMR: De är och förblir en sekt. De sätter upp klistermärken, vi river ner dem. De har torgmöten, alla skrattar åt dem och ler av skam åt deras töntiga sköldar och flaggor. Det är loosersnubbar med aggressions- och (i många fall) drogproblem (inte minst doping) som kommer växa ifrån det där sinom tid. Ja eller åka in på kåken, bli straffknullade några vevor och så komma ut med ömmande rumpa och ömmande samvete.

SD: Att ge sig på enstaka SD:are och skrämma dem och ge dem stryk kan man ju göra på regelbunden basis i sin hemstad. Men attackera SD organiserat är svårt och inte heller nödvändigt. SD:s bana kommer sannolikt se ut ungefär som miljöpartiets. Det börjar ganska radikalt när man står i utkanterna av de politiska salongerna. Sen stryker man gradvis sina radikala krav i takt med att man närmar sig finrummen. Vittringen på makt och inflytande kommer göra dem till ytterligare ett borgerligt parti. Jag menar: SD driver en rasistisk migrationspolitik och hyser rätt många öppna rasister i partiet som numera inte vågar öppna munnen sedan Jimmie infört nolltoleransen. Men ärligt: moderaternas migrationspolitik, och Billströms olika uttalanden om människor som gömmer flyktingar tex, är inte särskilt mycket mindre rasistisk. Kort sagt: SD är inte ett hot på gatunivå. Ingenstans hindrar de oss från att driva vår agenda. Då är de inget problem.

SvP: Försöker uppenbarligen gå samma väg som SD. Men de tycks sakna ett relativt slipat toppskikt som kan hålla ordning på pöbelhorden till medlemmar. Hennix vill prata om ras, partiordföranden åker runt i bilar med påkar och hotar vänsteraktivister. Rent politiskt är de ett bisarrt skämt. På gatunivå har jag aldrig sett skymten av dem, särskilt inte lokalt. Och när de sticker upp blir de ju knivade och springer till snuten och lipar. Så jag vet inte. Vad ska vi göra med dem?
2013-09-05, 21:38
  #1840
Medlem
eskimås avatar
Tråden låses pga för mycket trams och OT.

/Mod.
__________________
Senast redigerad av eskimå 2013-10-08 kl. 14:49.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback