2013-05-02, 09:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av norra-sidan
Asso nerdy, CoochyRide och ni andra som fortsätter, trotts att dom ni debaterar mot (omedvetet eller medvetet) är totala stolpskott. Måste bara ge er hatten av för att ni orkar!

Hahaha dumvänstern största idiot har uttalat sej!
2013-05-02, 09:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nerdy
Nej det har du inte. Du har påstått att det finns en källa och bett oss hitta den själv.

Nu skiter jag fullständigt om du och dina analfabeter till kompisar inte ser nyheterna, men vi var nog rätt många gbg:are som såg västnytt!
2013-05-02, 20:13
Medlem
nerdys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalasbyxmannen
Nu skiter jag fullständigt om du och dina analfabeter till kompisar inte ser nyheterna, men vi var nog rätt många gbg:are som såg västnytt!

Jag såg på stockholmsnyheterna att SD ville grilla spädbarn och äta dem. Detta är helt sant. Åkesson sade det själv.
Du får själv leta upp källan, men fram tills dess kan vi konstatera att det är sanning. Eller hur?
Vi var många stockholmare som såg nyhetssändningen.

Du känner fortfarande att du inte behöver hosta upp källhänvisning till ditt påstående?
2013-05-03, 10:33
Bannlyst
Citat:
Jag såg på stockholmsnyheterna att SD ville grilla spädbarn och äta dem. Detta är helt sant. Åkesson sade det själv.
Du får själv leta upp källan, men fram tills dess kan vi konstatera att det är sanning. Eller hur?
Vi var många stockholmare som såg nyhetssändningen.

Du känner fortfarande att du inte behöver hosta upp källhänvisning till ditt påstående?

Nu är jag ju liberal så jag skiter i vad du påstår om SD.
Som "neutral" så ser jag både nassar på ena sidan göra fel samt tok-vänstern på andra sidan göra fel.
Saken är väl bara den att vi som inte håller på någon av er drabbas bara av den skit som ni på tokvänstersidan utför, dvs vandalism mm.
2013-05-03, 21:20
Medlem
Endsiegs avatar
Nååå, vart var RF i förrgår? Hemma och sköt horse? Ni var saknade i Jönköping
2013-05-03, 21:23
Medlem
nerdys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalasbyxmannen
Nu är jag ju liberal så jag skiter i vad du påstår om SD.
Som "neutral" så ser jag både nassar på ena sidan göra fel samt tok-vänstern på andra sidan göra fel.
Saken är väl bara den att vi som inte håller på någon av er drabbas bara av den skit som ni på tokvänstersidan utför, dvs vandalism mm.

Vad har det för relevans till att du fortfarande inte hostat upp källhänvisning till ditt påstående?

Citat:
Ursprungligen postat av Endsieg
Nååå, vart var RF i förrgår? Hemma och sköt horse? Ni var saknade i Jönköping

De var tydligen där och knackade nassar och brände ner deras bilar. Var var du?
http://revfront.org/?p=6705
2013-05-03, 22:24
Medlem
Endsiegs avatar
Citat:

2 Hyrbilar samt något random WT som inte har någon som helst koppling till SVP eller FNU. Lyckat!
2013-05-03, 22:31
Medlem
norra-sidans avatar
Citat:
2 Hyrbilar samt något random WT som inte har någon som helst koppling till SVP eller FNU. Lyckat!

Du räknar med att ingen ska palla läsa artikeln när du skriver sådär va?
2013-05-03, 23:47
Medlem
Endsiegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norra-sidan
Du räknar med att ingen ska palla läsa artikeln när du skriver sådär va?

Nja, räknar med att man är insatt från början tbh. Ingen läser RevFront förutom sektmedlemmarna själva och någon okunnig stackare som tycker det kan vara spännande att läsa om den autonoma scenen någon gång ibland.
2013-05-04, 00:10
Medlem
Citat:
Nja, räknar med att man är insatt från början tbh. Ingen läser RevFront förutom sektmedlemmarna själva och någon okunnig stackare som tycker det kan vara spännande att läsa om den autonoma scenen någon gång ibland.

Det är den mest lästa vänsterorganisationshemsidan i Sverige, många fler än träskvänstern går in och läser där i samband med aktioner och händelser.
2013-05-04, 00:21
Medlem
Endsiegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anknarkisten
Det är den mest lästa vänsterorganisationshemsidan i Sverige, många fler än träskvänstern går in och läser där i samband med aktioner och händelser.

Nää knappast. Den är rätt fattigt uppdaterad, dessutom låg den nere typ 6 månader av förra året
2013-05-04, 01:29
Bannlyst
Citat:
Vad har det för relevans till att du fortfarande inte hostat upp källhänvisning till ditt påstående?

Hur mycket närmare kom ni med erat mål med eran politik med det? Eller har ni ingen konstruktiv vilja alls????

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in