2013-08-22, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av infogiver
Sen måste ni knäppa någon igen? Vilka är ni?

Du och jag är BFF's

Vill väl inte tramsa utan bara konstatera fakta, förstår du inte att allt sånt här bara leder till att exempel måste statueras, det eller att den nationella rörelsen dukar under totalt mot detta mörka hot rf, vill ni ha aktion så kommer ni ju få vad ni vill ha. Bara fakta.
2013-08-22, 23:58
Medlem
Citat:
Haha vilka ledare? Fattar du hur obildad du är när du påstår på fullaste allvar att en autonom organisation har en/flera ledare, nästan sorgligt.
Vem/vilka skulle dessa ledare vara?

ok om vi säger som så, "dom som utifrån framstår som mest tongivande"
2013-08-23, 00:08
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realrecognizereal
Vill väl inte tramsa utan bara konstatera fakta, förstår du inte att allt sånt här bara leder till att exempel måste statueras, det eller att den nationella rörelsen dukar under totalt mot detta mörka hot rf, vill ni ha aktion så kommer ni ju få vad ni vill ha. Bara fakta.

Svara nu på min fråga. Tycker att det är ganska intressant att du gör med tanke på att du nyligen påstod att folk skulle bli skjutna till döds, kan du backa upp det?
Vart går gränsen, bara i Mälardalen har ni fått utstå runt 30-40 attacker.
2013-08-23, 00:09
Bannlyst
Citat:
Haha vilka ledare? Fattar du hur obildad du är när du påstår på fullaste allvar att en autonom organisation har en/flera ledare, nästan sorgligt.
Vem/vilka skulle dessa ledare vara?

Man är en dåre om man förnekar hierarkier. Men så vågar ni ju inte ens visa era ansikten heller.
2013-08-23, 00:13
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RevFront.
Man är en dåre om man förnekar hierarkier. Men så vågar ni ju inte ens visa era ansikten heller.

Beror på vad för hierarkier man talar om, sociala existerar överallt i samhället. Men någon hierarkisk struktur rent ledarmässigt finns inte, alltså ingen som talar om för andra vad de får göra eller inte göra. Man tillämpar således direkt demokrati.

Vilka är vi? Har aldrig maskerat mig på en politisk manifestation.
2013-08-23, 00:18
Bannlyst
Citat:
Beror på vad för hierarkier man talar om, sociala existerar överallt i samhället. Men någon hierarkisk struktur rent ledarmässigt finns inte, alltså ingen som talar om för andra vad de får göra eller inte göra. Man tillämpar således direkt demokrati.

Vilka är vi? Har aldrig maskerat mig på en politisk manifestation.

hierarkier finns alltid, de hjälper inte att förneka dem.

Och jag har väldigt svårt att tro att du skulle våga visa ditt ansikte på möten.
2013-08-23, 00:23
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RevFront.
hierarkier finns alltid, de hjälper inte att förneka dem.

Och jag har väldigt svårt att tro att du skulle våga visa ditt ansikte på möten.

Som sagt ja, socialherarkier existerar överallt, i familjen, konpisgänget och på jobbet bl.a. Men att påstå att autonoma grupper är hierarkiskt uppbyggda är bara löjligt, kanske svårt för en fascist att komma i underfund med, men det existerar och fungerar effektivt.

Möten? Jag går på möten flera gånger i veckan, inte maskerad där kan jag lova. Exakt vad skulle jag vara rädd för?
2013-08-23, 02:16
Medlem
ElakePolisens avatar
Citat:
Roligt att rf inte verkar fatta att det kommer bli som förr. Nån av dom kommer helt enkelt få äta lite bly som horan söderberg. Sen kommer dom bli lite försiktigare, sen kommer dom bli starkare efter ett par år och då måste vi knäppa nån igen, kan dom inte bara lägga ner.
Då får du bygga en tidsmaskin och resa till nittitalet och hämta hit de nazistiska våldspsykopaterna som fanns då. Annars lär inte någon få äta bly.
2013-08-23, 03:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElakePolisen
Då får du bygga en tidsmaskin och resa till nittitalet och hämta hit de nazistiska våldspsykopaterna som fanns då. Annars lär inte någon få äta bly.

Det gör rf så bra åt mig så varför ska jag göra det?
2013-08-23, 03:51
Medlem
Citat:
Svara nu på min fråga. Tycker att det är ganska intressant att du gör med tanke på att du nyligen påstod att folk skulle bli skjutna till döds, kan du backa upp det?
Vart går gränsen, bara i Mälardalen har ni fått utstå runt 30-40 attacker.

Det får framtiden utvisa.

Attacker? Klotter, busringningar, pangade rutor, hälla stinkbomber i brevlådan?
2013-08-23, 08:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BadWerdz
Om du inte fattat det är RF ingen myndighet som du kan JO-anmäla om du inte gillar deras attityd.

Du har fått ditt officiella svar från RF, de verkar inte vilja snacka med dig öht.
Gå vidare med livet eller älta det här. Personligen tror jag RF skiter i vilket eller möjligen garvar åt dig.

Du kan ju alltid konfrontera dem IRL om du vill, hört att göteborgsavdelningen är tämligen aktiv med flygbladsutdelning. Men personligen hade jag legat lågt om jag var du, kan inte tänka mig att de är särskilt tolleranta mot pedofiler.

Som jag sa så klarar dom inte av att berätta vad dom vill eftersom dom bara ute efter att starta bråg och skadegörelse!

Där idéerna tar slut, där tar nävarna vid.....
2013-08-23, 10:29
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Det får framtiden utvisa.

Attacker? Klotter, busringningar, pangade rutor, hälla stinkbomber i brevlådan?

Svara på frågan då, vilka är "ni" som ska skjuta ihjäl folk?

Kalla det vad du vill, tydligen fick det dig att börja snacka om mord, tydligen dödar man folk som håller på med busringningar, låter som ett smart drag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in