2013-08-22, 21:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .buenaventura.
Bevisa att RF är drogmissbrukare och kvinnomisshandlare. Vill ha konkreta bevis som menar att RF är just detta. En dom visar bara att en person dömts till något, inte en RF medlem.

Det är ju bara att se till domar de har på sig och aktioner de utför.

Citat:
– Men den här kvinnan har ingenting med högern att göra. Hon har bara varit tillsammans med en kille i utkanten. Hon borde vara oskyldig även i Revolutionära Frontens ögon, säger Daniel Lindström.

Trots det var det fjärde gången sedan i april som hon utsattes. Hon har fått ammoniak hällt i brevlådan, ord som ”nassehora” klottrade med stora bokstäver i trappen och måndagens yxattack var den andra i ordningen.
2013-08-22, 21:41
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RevFront.
Det är inte nog med att man är fega och kvinnohatare, man är sådana jävla amatörer dessutom!

http://vlt.se/nyheter/vasteras/1.2183726-vansterattack-mot-ung-kvinna

Skulle jag få en krona varje gång en nasse påstod att denne inte var nasse skulle jag fan ha råd att köpa en kebabrulle.

Hur gick det till när RF var hemma hos dig? Blev du rädd?
2013-08-22, 21:43
Medlem
Wööp
2013-08-22, 21:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av infogiver
Skulle jag få en krona varje gång en nasse påstod att denne inte var nasse skulle jag fan ha råd att köpa en kebabrulle.

Hur gick det till när RF var hemma hos dig? Blev du rädd?

Är det polisen du kallar "Nassar"? Vilken verklighetsuppfattning.

Sedan är jag politisk aktiv och inte med i någon subkulturell grupp, så RF är nog inte intresserade av mig. Jag är på en lite annan nivå än deras gängkrigslekar.
2013-08-22, 21:56
Medlem
Citat:
Är det polisen du kallar "Nassar"? Vilken verklighetsuppfattning.

Sedan är jag politisk aktiv och inte med i någon subkulturell grupp, så RF är nog inte intresserade av mig. Jag är på en lite annan nivå än deras gängkrigslekar.

Du är SDare enligt egen utsago i kyrkovalstråden.
Det innebär bara att du är för feg för att gå all out med dina vidriga åsikter. Så försök inte plocka några poäng om "att vara på en annan nivå" ditt whitetrash.
2013-08-22, 21:57
Medlem
Citat:
RF är ju politiska mytomaner, det finns inget skäl att tro dem om de skulle påstå något på FB givetvis. Lögner är ju en del av deras livsstil, liksom för dig.

Och detta konto är verkligen inte skapat för några pundares skull.

Och därför har du 75% av dina poster i den här tråden, heter revfront och är garderobsnasse. Din trovärdighet är hög..

Edit: och du reggade ditt konto i Augusti, när RF började figurera på media på allvar.
Tror Infogiver har nog rätt, du har väl fått däng och nu sitter du på nätet och hämnas i en tråd som ingen i organisationen i fråga ens idds svara i. Shit, du är så sorglig så jag hade gett dig en kram.
Senast redigerad av BadWerdz 2013-08-22 kl. 22:01.
2013-08-22, 21:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BadWerdz
Du är SDare enligt egen utsago i kyrkovalstråden.
Det innebär bara att du är för feg för att gå all out med dina vidriga åsikter. Så försök inte plocka några poäng om "att vara på en annan nivå" ditt whitetrash.

Hehehe, skall du använda begrepp som White trash så borde du först lära dig vad det betyder. Sedan är jag helt öppen med mina åsikter, tillskillnad från er så skäms jag inte för mina åsikter.
2013-08-22, 21:59
Bannlyst
Citat:
Och därför har du 75% av dina poster i den här tråden, heter revfront och är garderobsnasse. Din trovärdighet är hög..

"garderobsnasse"? När bjuder på stor humor!
2013-08-22, 22:02
Medlem
.buenaventura.s avatar
Jag skulle ha råd med ett par kebabrullar.

RevFront: Jag ville ha bevis på att medlemmarna är drogmissbrukare och kvinnomisshandlare. Dvs domar på personer och bevis för att dessa är medlemmar i Revolutionära Fronten
2013-08-22, 22:04
Medlem
Citat:
Hehehe, skall du använda begrepp som White trash så borde du först lära dig vad det betyder. Sedan är jag helt öppen med mina åsikter, tillskillnad från er så skäms jag inte för mina åsikter.

Vad bra! Ta då din lilla beef med RF, knata in på facebook och skriv till dem där. Se till att lämna din adress så kan de säkert ordna så ni kan prata ut irl.

Jag har börjat bli lite trött på dig, peddomannen och murveldjuret från SvP. Kan ni inte fixa in lite intressantare troll?
2013-08-22, 22:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .buenaventura.
Jag skulle ha råd med ett par kebabrullar.

RevFront: Jag ville ha bevis på att medlemmarna är drogmissbrukare och kvinnomisshandlare. Dvs domar på personer och bevis för att dessa är medlemmar i Revolutionära Fronten

Domarna och aktionerna finns ju. Och stödjer ni inte pundande och kvinnomisshandel så ta avstånd från packet.
2013-08-22, 22:07
Bannlyst
Citat:
Vad bra! Ta då din lilla beef med RF, knata in på facebook och skriv till dem där. Se till att lämna din adress så kan de säkert ordna så ni kan prata ut irl.

Jag har börjat bli lite trött på dig, peddomannen och murveldjuret från SvP. Kan ni inte fixa in lite intressantare troll?

Jag är ingen "beef" med RF, de är ett skämt som det är roligt att skratta åt.

Och nu tror du att jag är från SvP? Pundar du också som dina idoler i RF?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in