Citat:
Ursprungligen postat av riddarholmskyrkan
Du skrev att det brändes ner, det var en uppenbar lögn. Lögnen är helt enkelt ert vapen. Precis som att du ljög om att AFA inte tog på sig attacken på Vavra eller som AFA ljög om att de kom över NI:s register. Ständigt dessa lögner. Och "nazister" (lögner igen) som tar kontakt med pundare om det lägger av - lögner igen.
3 meningar från dig, 5 lögner. Talande?
Ja, lägenheten var helt bränd, ingetvar nog kvar utav den. Sen kan du tolka det som att jag syftar på att ett helt flerfamiljshus brann ner, men det var inte det jag menade. Skulle vara ganska korkat av mig att ljuga om en grej som jag länkade till. Jag har inte koll på allt AFA tar på sig, men visst glöm Suk, ta vilken annan nasse som helst som blivit misshandlad utav antifascister och som ingen gripits eller dömts utav, lögn de med? Misshandlade de sig själva? Så om RF inte skrev om Kolsva attacken, skulle en nasse ha knivhuggit sig själv? Ja du fattar poängen.
Av uppenbara anledningar behöver man inte nämna namn på nassar som hoppat av, men de brukar vara regel än undantag att man inte anser att en nasse hoppat av förens dennne själv bekräftat detta.