Citat:
Ursprungligen postat av
AuticaMinore
Som kommer från den avrunkade penisen ja.
Eller så länkar du ett klipp där tagaren lyckas orgasmera utan könsberöring, det hade faktiskt varit rätt trevligt att se så jag har inget emot att bli motbevisad på den punkten.
Betyder det att alla tjejer som inte kan komma utan vaginal beröring inte njuter?
Eller om jag ska ge det lite mer svängrum, alla tjejer som inte kan komma enbart via vaginal penetrering (dvs utan någon form av stimulans av klitoris) inte njuter av sex?
Jag kan avslöja att även om en kille är kåt eller njuter av behandlingen så är det inte garanti att kuken ställer sig upp av sig självt eller att han får orgasm. Precis som den kan ställa sig upp när man står längst fram i klassrummet och ska hålla en presentation så kan den vara svårstartad när killen ändå blir uppkåtad av någon denne tänder på.
Det är snarare väldigt ovanligt att en kille kan hålla den uppe konstant utan problem och utan beröring.
Du har sagt att du är tjej, så nästa gång du har sex med en kille så testa hur länge han kan bibehålla stånd utan att någon av er rör vid hans kuk. Just din kille kanske kan det, men jag kan säga att för många killar dör den hyfsat fort (morgonstånd är en klass för sig själv iofs) och det har ingenting att göra med om man tycker att det är skönt eller ej. Det har att göra med om kuken stimuleras eller ej.
Sedan kan ju en porrfilmsinspelning vara över på någon timme och ibland tar det en hel dag! Är kuken igång för länge så blir den öm och det gör ont. Finns en anledning till att det står på såna där piller-burkar att om ståndet håller sig kvar mer än någon timme så ska man söka hjälp omedelbart.
Sedan kan det ju vara så att det hela har med Gay-for-Pay att göra. Som en Gay-for-Pay bögporrskådis sa i något Tyra Banks talkshowavsnitt, att han gillade att vara den passiva. Hon kommenterade med att ja, då behöver han ju inte fokusera sig på att prestera en erektion hela tiden!
För övrigt går det att öva in sk. handsfree orgasm, personer som utan någon form av yttre stimulering kan få orgasm. Finns flera klipp om det på nätet.
Här hittade jag ett klipp på en kille som genom att rida en dildo får orgasm.
http://xhamster.com/movies/961128/my...rgasm_yet.html
Du frågade förut varför jag inte svarade på ditt inlägg och kan säga att det beror på att jag mer och mer börjar bli säker på att du trollar..