2013-08-17, 00:39
Medlem
AuticaMinores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoFarGone
Jag har haft bögsex några gånger när man varit svinhög Det är en givande känsla, att vara så awesome att även män böjer sig fram för mig. Det enda sättet att skonas är att kapitulera, agera min undergivna slyna och be om nåd, annars förgör jag även dom, moha-ha!

Aldrig utan kondom, och glöm hångel! Usch!

Är det du på avataren?
Isåfall skulle jag rent utseendemässigt placera dig på samma skala som Rafael, Cody och Trystan då även dessa tre herrar har kommit undan rätt smidigt hittills med att förnedra sina offer på ungefär samma nivå som du påstår dig gjort.

Med ett såpass fördelaktigt yttre skulle du nog kunna ta det hela ett steg ännu längre och guldduscha eller varför inte spy ner dina nästkommande slavar bara för nöjes skull och som en demonstration av utseendets makt och bögars vikande inför den.
Citera
2013-08-17, 00:43
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AuticaMinore
Som kommer från den avrunkade penisen ja.
Eller så länkar du ett klipp där tagaren lyckas orgasmera utan könsberöring, det hade faktiskt varit rätt trevligt att se så jag har inget emot att bli motbevisad på den punkten.
Betyder det att alla tjejer som inte kan komma utan vaginal beröring inte njuter?
Eller om jag ska ge det lite mer svängrum, alla tjejer som inte kan komma enbart via vaginal penetrering (dvs utan någon form av stimulans av klitoris) inte njuter av sex?

Jag kan avslöja att även om en kille är kåt eller njuter av behandlingen så är det inte garanti att kuken ställer sig upp av sig självt eller att han får orgasm. Precis som den kan ställa sig upp när man står längst fram i klassrummet och ska hålla en presentation så kan den vara svårstartad när killen ändå blir uppkåtad av någon denne tänder på.
Det är snarare väldigt ovanligt att en kille kan hålla den uppe konstant utan problem och utan beröring.
Du har sagt att du är tjej, så nästa gång du har sex med en kille så testa hur länge han kan bibehålla stånd utan att någon av er rör vid hans kuk. Just din kille kanske kan det, men jag kan säga att för många killar dör den hyfsat fort (morgonstånd är en klass för sig själv iofs) och det har ingenting att göra med om man tycker att det är skönt eller ej. Det har att göra med om kuken stimuleras eller ej.
Sedan kan ju en porrfilmsinspelning vara över på någon timme och ibland tar det en hel dag! Är kuken igång för länge så blir den öm och det gör ont. Finns en anledning till att det står på såna där piller-burkar att om ståndet håller sig kvar mer än någon timme så ska man söka hjälp omedelbart.

Sedan kan det ju vara så att det hela har med Gay-for-Pay att göra. Som en Gay-for-Pay bögporrskådis sa i något Tyra Banks talkshowavsnitt, att han gillade att vara den passiva. Hon kommenterade med att ja, då behöver han ju inte fokusera sig på att prestera en erektion hela tiden!

För övrigt går det att öva in sk. handsfree orgasm, personer som utan någon form av yttre stimulering kan få orgasm. Finns flera klipp om det på nätet.
Här hittade jag ett klipp på en kille som genom att rida en dildo får orgasm.
http://xhamster.com/movies/961128/my...rgasm_yet.html

Du frågade förut varför jag inte svarade på ditt inlägg och kan säga att det beror på att jag mer och mer börjar bli säker på att du trollar..
Citera
2013-08-17, 19:24
Medlem
NotEnoughCowBells avatar
Citat:
Som kommer från den avrunkade penisen ja.
Eller så länkar du ett klipp där tagaren lyckas orgasmera utan könsberöring, det hade faktiskt varit rätt trevligt att se så jag har inget emot att bli motbevisad på den punkten.

Du lever i en föreställning om att det är endast genom ejakulationer som en man kan visa sin sexuella njutning. Att runka är att få dubbel njutning, som jag ser det.

Finns förövrigt mängder med heterosexuella män som vill att deras flickvänner ska fingra dem i röven - just därför att de kan finna njutning i det.
Citera
2013-08-17, 23:57
Medlem
AuticaMinores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NotEnoughCowBell
Du lever i en föreställning om att det är endast genom ejakulationer som en man kan visa sin sexuella njutning. Att runka är att få dubbel njutning, som jag ser det.

Finns förövrigt mängder med heterosexuella män som vill att deras flickvänner ska fingra dem i röven - just därför att de kan finna njutning i det.

Nej men det är enbart genom erektion och ejakulation som njutningen verkligen bekräftas.
Jag vill inte veta av några vidare mysterier kring mannens sexualitet då jag alltid betraktat den som relativt simpel, därför blir det extra viktigt med både stånd och sprut vilka båda talar sina tydliga språk.

Fast du kanske är en sådan person som föredrar att leva i ovisshet?
Du kan aldrig veta om det är prostatastimulansen din kille njuter av sålänge han föredrar att runka eller bli runkad samtidigt.
Och får han inte ens stånd under samlaget blir det ännu svårare att veta om han känner något alls förutom smärta då.

Det senare låter som något du hittat på för att känna dig mindre pervers och närmare heteron. Kan kvinnans nätta fingrar ens nå upp till prostatan? Eller du kanske tror att tjejer använder sina egna dildos på killarna också?
Senast redigerad av AuticaMinore 2013-08-18 kl. 00:03.
Citera
2013-08-18, 00:32
Medlem
NotEnoughCowBells avatar
Citat:
Nej men det är enbart genom erektion och ejakulation som njutningen verkligen bekräftas.
Jag vill inte veta av några vidare mysterier kring mannens sexualitet då jag alltid betraktat den som relativt simpel, därför blir det extra viktigt med både stånd och sprut vilka båda talar sina tydliga språk.

Jaha, men om du väljer att tolka männens kroppar och sexualitet på det viset så får du göra det. Men det vore en reduktionism som jag i varje fall inte kan gå med på. Särskilt då jag som kille inte känner igen mig i den bild du har av killars förmåga att njuta.

Citat:
Fast du kanske är en sådan person som föredrar att leva i ovisshet?
Du kan aldrig veta om det är prostatastimulansen din kille njuter av sålänge han föredrar att runka eller bli runkad samtidigt.
Och får han inte ens stånd under samlaget blir det ännu svårare att veta om han känner något alls förutom smärta då.

Jag har inget behov av att leva i en solipsistisk tankegång -- det känns alldeles för verklighetsfrånvänt att göra så, för att inte säga opraktiskt. Och jag kan anta att hans kropp fungerar i varje fall likt min och så länge han inte kommunicerar om någonting annat känner jag inget behov av att inleda något slags förhör för att vara 100% säker på hans njutning. Då jag inte heller lider av någon slags empatistörning eller är autistism känns det överflödigt att leva med ett tvivel om varje människas känslor i varje situation; jag upplever det som att jag har rätt bra koll på deras känslor ändå. Om jag känner tvivel eller osäkerhet så frågar jag.

Jag tror de flesta människor - homo som hetero - inte behöver brottas med sådana problem. I så fall vore antingen de flesta människor psykopater, eller så skulle de har enorma problem att ha intim kontakt öht.

Hur fungerar du själv egentligen? I mina ögon verkar du vara en rätt unik människa i din bristfällande förmåga att förstå andra människor. Som tur är saknar jag de problemen.

Citat:
Det senare låter som något du hittat på för att känna dig mindre pervers och närmare heteron. Kan kvinnans nätta fingrar ens nå upp till prostatan? Eller du kanske tror att tjejer använder sina egna dildos på killarna också?

Bara att smeka stjärthålet kan ge njutning och nej, heterokillar kan njuta av att tjejen sticker upp fingrarna i röven under samlag. Vad jag förstått så är det inte så ovanligt. Och vad gäller prostatan upplevde jag en lätt rusning när senaste gången en läkare stoppa upp fingrar i röven på mig.

Dina kunskaper om män är chockerande dåliga.
Senast redigerad av NotEnoughCowBell 2013-08-18 kl. 00:35.
Citera
2013-08-18, 03:11
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Precis för utan runk inget spunk vilket jag iofs redan fått bekräftat i samtliga av ett numera fyrsiffrigt (förmodat) uppnådda klipp där flertalet undergivna dessutom blivit tvungna till handtrall för att överhuvudtaget kunna få upp den under pågående akt. Detta talar lite för att det endast är den aktive som får ut någon fysisk njutning av anala samlag.

Edit: Efter att ha skummat ytterligare ett par av dina högst genomtänkta inlägg, där du själv säger "jag har inte en jävla aning om det här och jag har ingen lust att ta reda på hur det ligger till heller", så kan jag bara undra vad du har i tråden att göra överhuvudtaget, annat än att fylla upp postutrymme med lite självupptaget dravel?
Senast redigerad av zergrush 2013-08-18 kl. 03:20.
Citera
2013-08-18, 13:30
Medlem
AuticaMinores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush

Edit: Efter att ha skummat ytterligare ett par av dina högst genomtänkta inlägg, där du själv säger "jag har inte en jävla aning om det här och jag har ingen lust att ta reda på hur det ligger till heller"
Dina påståenden är helt felaktiga.
Självklart är det viktigt att ta till sig av de svar som ges härinne men samtidigt räcker det inte med några få bögars åsikter på ett forum för att forma fram en klar helhetsbild av er. För detta krävs det att man samlar på sig fler intryck från andra olika håll. Ni härinne tycks främst vilja framhäva det fina och positiva hos er och där jag är mer intresserad av att gräva i de olika problem som ni verkar vilja undanhålla oss heteron.

Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
så kan jag bara undra vad du har i tråden att göra överhuvudtaget, annat än att fylla upp postutrymme med lite självupptaget dravel?
Fast inläggen här är ju nästan helt fokuserade på er bögar med alla frågor och påståenden, hur kan du då tycka att de är självupptagna?
Du resonerar inte själv särskilt genomtänkt i denna anklagelse.
Och vad har du själv att göra i denna tråd där du mest gnäller på oliktänkande och hoppar över frågor? Du är inte finare i dina inlägg än jag om du tror det så sluta upp med snobberierna och försök att åtminstone svara när du blir tillfrågad i fortsättningen.
Senast redigerad av AuticaMinore 2013-08-18 kl. 13:34.
Citera
2013-08-18, 14:46
Medlem
DKeys avatar
Citat:
Ni härinne tycks främst vilja framhäva det fina och positiva hos er och där jag är mer intresserad av att gräva i de olika problem som ni verkar vilja undanhålla oss heteron.

Vilka problem? Dina senaste inlägg genomsyrar verkligen den okunskap du har om ämnet. Istället för att "gräva i problemen vi har" skapar du bara fördomsfulla påståenden som inte alls stämmer.
Citera
2013-08-18, 14:51
Medlem
Citat:
Dina påståenden är helt felaktiga.
Självklart är det viktigt att ta till sig av de svar som ges härinne men samtidigt räcker det inte med några få bögars åsikter på ett forum för att forma fram en klar helhetsbild av er. För detta krävs det att man samlar på sig fler intryck från andra olika håll. Ni härinne tycks främst vilja framhäva det fina och positiva hos er och där jag är mer intresserad av att gräva i de olika problem som niverkar vilja undanhålla oss heteron.

Vi fungerar precis likadant som heteron gör, det enda som skiljer ett hetero från någon som är homo är vilket kön man tycker om. Resten har med _individer_ att göra, du får det att låta som att vi är en enda homogen grupp som alla delar samma problem/fetish/drömmar m.m...
Citera
2013-08-18, 15:40
Medlem
AuticaMinores avatar
Citat:
Jag tror de flesta människor - homo som hetero - inte behöver brottas med sådana problem. I så fall vore antingen de flesta människor psykopater, eller så skulle de har enorma problem att ha intim kontakt öht.
Hur fungerar du själv egentligen? I mina ögon verkar du vara en rätt unik människa i din bristfällande förmåga att förstå andra människor. Som tur är saknar jag de problemen.
Eller så är detta något du bara intalat dig själv för att förenkla din egen världsbild i syftet att få mer kontroll över den.
Finns gott om berättelser där kvinnor medger fejkad njutning och orgasmer för att de inte vågat påpeka bristerna i partnerns sexteknik och kvinnor kommer ju undan med lögnerna för att de är goda skådespelare samt det faktum att kvinnans njutning inte är lika tydlig som ett stånd eller en utlösning.
Och samma möjlighet ges ju då till män att fejka om nu påståendet är sant att de kan känna njutning utan att få stånd. Då blir det ju lätt att skylla på detta om påsättaren nu skulle undra varför den andre förblir slak under sexet och den undergivne inte vågar berätta sanningen att han inte njuter av den smärtsamma behandlingen.

Citat:
Bara att smeka stjärthålet kan ge njutning och nej, heterokillar kan njuta av att tjejen sticker upp fingrarna i röven under samlag. Vad jag förstått så är det inte så ovanligt. Och vad gäller prostatan upplevde jag en lätt rusning när senaste gången en läkare stoppa upp fingrar i röven på mig.
Så varför läser man så sällan om alla dessa män utanför bögarnas sfär som älskar att få samma behandling?
I sexspalter tex är ju män anonyma och förlorar därmed inte sitt anseende på att fråga om anal stimulans, ändå brukar ämnet sällan komma på tal annat än av kvinnor vars partner tjatar om att ge henne analsex och allt som vanligast blir kolumnistens svar mer varnande än uppmuntrande - "gå inte med på något som inte känns rätt", "använd rikligt med lubrikanter", "ändtarmen är känslig och spricker lätt så var försiktig i tempo" och andra mindre inbjudande förmaningar.

Kände du inte snarare en lätt brännande smärta som du kanske misstog för njutning alternativt att du kände både och?
Och samma fråga när en välutrustad man rör sig därinne i ett eskalerande tempo - borde inte detta ge upphov till hemorrojder och andra mer bestående problem som uttöjdhet och förslappning?
Citera
2013-08-18, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferdawoon
Personligen definierar jag otrohet som att göra något man inte kommit överens om att det är tillåtet. Säger frugan att man får ha sex med andra killar så länge man inte är den som ger vid analsex så är det tillåtet med sex med killar så länge han inte är givande vid analsex! Då skulle otrohet kunna vara att just vara den som ger vid analsex.
Lite det klassiska "Skäms du inför att säga till din respektive vad du har gjort så är det troligen otrohet".

Sedan säger du ju "Är det otrohet om man är otrogen [...]" så, ehhm, ja troligen :P

Jag förstår hur du menar hursom helst tycker jag inte man ska vara otrogen det är så barnsligt.
Nu har jag en annan fundering som gäller det här med bögar och förhållanden, stämmer det att det alltid är en som är "hon" och en som är "han" , jag tänker när de har "samlag" med varandra kan det vara att det är så rent generellt men det finns förstås undantag? Det är min teori
Citera
2013-08-18, 23:37
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marre2013
Jag förstår hur du menar hursom helst tycker jag inte man ska vara otrogen det är så barnsligt.
Nu har jag en annan fundering som gäller det här med bögar och förhållanden, stämmer det att det alltid är en som är "hon" och en som är "han" , jag tänker när de har "samlag" med varandra kan det vara att det är så rent generellt men det finns förstås undantag? Det är min teori
Well, jag är lite osäker på vart jag fått dessa siffror så ta med en nypa salt, men jag skulle säga att det är mycket vanligare att killar är ombytliga i vad de gillar. Det finns de som är exklusivt aktiva eller exklusivt passiva, men att de är i tydlig minoritet.
Sedan finns det ju vissa som föredrar att vara aktiva eller passiva, och om de föredrar det med vissa killar. Hittar någon en pojkvän som är riktigt bra på att vara aktiv kan det hända att den andra blir mer passiv just för att det är skönt för att killen vet vad han gör. Är den ande riktigt usel på att vara aktiv kan det ju hända att han får bli mer passiv av den anledning.
Ska väl notera att Aktiv vs. Passiv inte alls har att göra med Dominant vs Undergiven att göra.

Sedan lär man ju upp varandra och så. Är den ena usel på att suga så får ju den andra helt enkelt visa hur det går till och visa hur han vill ha det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in