2013-08-14, 13:33
Medlem
Homosexuella killar, är ni helt ointresserade av kvinnokroppen?
Citera
2013-08-14, 21:33
Medlem
Jag har några funderingar, har dock inte läst hela tråden så ber om ursäkt om frågorna besvarats tidigare.

1. Hur vanligt är det att man är kvar länge i garderoben? Har en kompis som aldrig (vad jag vet) träffat en tjej och inte heller verkar vara intresserad av tjejer. Han är dock ganska blyg och har sannolikt således ganska svårt att hitta någon. Vi kommer väldigt bra överens, han har aldrig raggat på mig. vad tror ni, är han homo eller bara väldigt blyg? Borde vara någon i tråden med liknande erfarenheter...

2. Vad tycker bögar om sex med binyfikna killar? Är det intressant att sätta på en ung fräsch kille som vill testa eller är det helt ointressant?

3. Vilken ställning är lättast att få orgasm i för den som blir påsatt?
Citera
2013-08-14, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vorki
Blir båda bög om man är enäggstvillingar?

HAHAHA!

Hade varit najs.
Citera
2013-08-15, 09:16
Medlem
DKeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lifeisgoing
Homosexuella killar, är ni helt ointresserade av kvinnokroppen?

Är helt ointressant för min del.

Citat:
Ursprungligen postat av AmarulaTree
Jag har några funderingar, har dock inte läst hela tråden så ber om ursäkt om frågorna besvarats tidigare.

1. Hur vanligt är det att man är kvar länge i garderoben? Har en kompis som aldrig (vad jag vet) träffat en tjej och inte heller verkar vara intresserad av tjejer. Han är dock ganska blyg och har sannolikt således ganska svårt att hitta någon. Vi kommer väldigt bra överens, han har aldrig raggat på mig. vad tror ni, är han homo eller bara väldigt blyg? Borde vara någon i tråden med liknande erfarenheter...

2. Vad tycker bögar om sex med binyfikna killar? Är det intressant att sätta på en ung fräsch kille som vill testa eller är det helt ointressant?

1. Jag är 20år och är ute för mina bästa vänner, dock inte min familj. Kände verkligen för ett år sedan att det var dags att ta sig i kragen och bara komma ut. Tror bara man blir mer och mer deprimerad om väntar längre och längre. Tror du att han även skulle ha väldigt svårt att berätta en sak som att han är homosexuell för dig? Du kan ju alltid på fråga annars.

2. Ser inte en människa som bi som någon direkt annorlunda person, man som man typ.

3. Ingen aning!
Citera
2013-08-15, 22:05
Medlem
Hej jag har lite frågor som inte jag har fått svar på i andra trådar. Tror ni att homosexualitet är ett medfött fenomen? (jag och några andra har kommit fram till att det är så). Sen undrar om ni tror att miljön och omgivningens attityd så att säga påverkar folk "att bli bögar", här är det nämligen delande meningar. Jag skulle bli glad om ni som är bögar kan svara för ni kanske har en annan förklaring än att bara säga att "så är det "

Om ni tror att man kan påverka folk att bli bögar, tror ni då också att man kan påverka folk att bli hetero? sen har jag några andra frågor också men dem kan vi ta sen,
Citera
2013-08-16, 01:33
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Jag kan säga att det här med att vara i garderoben är väldigt varierande. En del vet säkert att de är bögar eller flator och väljer att vara tysta med det. Andra vet helt enkelt inte om det! De lever sitt heteroliv som vanligt och känner att de kanske inte är helt nöjda med tillvaron. En del skaffar ett dubbelliv där de är otrogna mot frugan med killar, medan andra kör lite bi-sex beroende på vad frugan säger om saken.
Och bara för att din kompis inte säger något eller dejtat tjejer betyder inte att han inte är straight! Bara att han är blyg och kanske dåligt självförtroende! Jag menar, kolla i tråden om kukstorlek så ser du personer som säger sig aldrig ha haft sex för att de skäms så för sitt organ!
Det går att verka ointresserad av tjejer och ändå vara hetero :P

Citat:
Det är väl trevligt någon gång, men oftast är problemet för mig just att de är oskulder.. De är inte helt säkra på att de vill eller vad de vill och är nervösa och kan knappt få upp den och massa sånt jobbigt..
Och sedan kommer det jobbiga med idoliseringen.. Om man som erfaren homo träffar någon vilsen och osäker så är det lätt att de börjar se upp till än och de tror att de blir kära. Känslodrama på ingång..

Citat:
Ehhm, den där han lättast kan runka sig själv eller bli runkad?
Citera
2013-08-16, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferdawoon
Jag kan säga att det här med att vara i garderoben är väldigt varierande. En del vet säkert att de är bögar eller flator och väljer att vara tysta med det. Andra vet helt enkelt inte om det! De lever sitt heteroliv som vanligt och känner att de kanske inte är helt nöjda med tillvaron. En del skaffar ett dubbelliv där de är otrogna mot frugan med killar, medan andra kör lite bi-sex beroende på vad frugan säger om saken.

Intressant , fast är det otrohet om man är otrogen med nån av samma kön? enligt mig är det inte riktigt samma sak men jag kan förstå att frun kanske inte tycker det är helt okej
Citera
2013-08-16, 18:22
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marre2013
Intressant , fast är det otrohet om man är otrogen med nån av samma kön? enligt mig är det inte riktigt samma sak men jag kan förstå att frun kanske inte tycker det är helt okej
Personligen definierar jag otrohet som att göra något man inte kommit överens om att det är tillåtet. Säger frugan att man får ha sex med andra killar så länge man inte är den som ger vid analsex så är det tillåtet med sex med killar så länge han inte är givande vid analsex! Då skulle otrohet kunna vara att just vara den som ger vid analsex.
Lite det klassiska "Skäms du inför att säga till din respektive vad du har gjort så är det troligen otrohet".

Sedan säger du ju "Är det otrohet om man är otrogen [...]" så, ehhm, ja troligen :P
Citera
2013-08-16, 22:32
Medlem
AuticaMinores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferdawoon
Ehhm, den där han lättast kan runka sig själv eller bli runkad?

Precis för utan runk inget spunk vilket jag iofs redan fått bekräftat i samtliga av ett numera fyrsiffrigt (förmodat) uppnådda klipp där flertalet undergivna dessutom blivit tvungna till handtrall för att överhuvudtaget kunna få upp den under pågående akt. Detta talar lite för att det endast är den aktive som får ut någon fysisk njutning av anala samlag.

Eftersom du inte längre besvarar mina texter så ser jag ingen annan råd än att kontakta dig privat och där kommer jag lite närmare förklara vikten av mina frågor om Volvo och Chalmers då du så hemlighetsfullt inte verkar vilja gå in på dessa ämnen i just denna tråd.
Hoppas på svar där.
Citera
2013-08-16, 22:51
Medlem
SoFarGones avatar
Jag har haft bögsex några gånger när man varit svinhög Det är en givande känsla, att vara så awesome att även män böjer sig fram för mig. Det enda sättet att skonas är att kapitulera, agera min undergivna slyna och be om nåd, annars förgör jag även dom, moha-ha!

Aldrig utan kondom, och glöm hångel! Usch!
Citera
2013-08-16, 22:53
Medlem
NotEnoughCowBells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AuticaMinore
Precis för utan runk inget spunk vilket jag iofs redan fått bekräftat i samtliga av ett numera fyrsiffrigt (förmodat) uppnådda klipp där flertalet undergivna dessutom blivit tvungna till handtrall för att överhuvudtaget kunna få upp den under pågående akt. Detta talar lite för att det endast är den aktive som får ut någon fysisk njutning av anala samlag.

Aktiv som den som penetrerar? I så fall måste jag säga att mina erfarenheter falsifierar det påståendet - det finns mycket fysisk njutning i att vara den "passive".
Citera
2013-08-16, 23:58
Medlem
AuticaMinores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NotEnoughCowBell
Aktiv som den som penetrerar? I så fall måste jag säga att mina erfarenheter falsifierar det påståendet - det finns mycket fysisk njutning i att vara den "passive".
Som kommer från den avrunkade penisen ja.
Eller så länkar du ett klipp där tagaren lyckas orgasmera utan könsberöring, det hade faktiskt varit rätt trevligt att se så jag har inget emot att bli motbevisad på den punkten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in