Citat:
Ursprungligen postat av
AmarulaTree
1. Hur vanligt är det att man är kvar länge i garderoben? Har en kompis som aldrig (vad jag vet) träffat en tjej och inte heller verkar vara intresserad av tjejer. Han är dock ganska blyg och har sannolikt således ganska svårt att hitta någon. Vi kommer väldigt bra överens, han har aldrig raggat på mig. vad tror ni, är han homo eller bara väldigt blyg? Borde vara någon i tråden med liknande erfarenheter...
Jag kan säga att det här med att vara i garderoben är väldigt varierande. En del vet säkert att de är bögar eller flator och väljer att vara tysta med det. Andra vet helt enkelt inte om det! De lever sitt heteroliv som vanligt och känner att de kanske inte är helt nöjda med tillvaron. En del skaffar ett dubbelliv där de är otrogna mot frugan med killar, medan andra kör lite bi-sex beroende på vad frugan säger om saken.
Och bara för att din kompis inte säger något eller dejtat tjejer betyder inte att han inte är straight! Bara att han är blyg och kanske dåligt självförtroende! Jag menar, kolla i tråden om kukstorlek så ser du personer som säger sig aldrig ha haft sex för att de skäms så för sitt organ!
Det går att verka ointresserad av tjejer och ändå vara hetero :P
Citat:
Ursprungligen postat av
AmarulaTree
2. Vad tycker bögar om sex med binyfikna killar? Är det intressant att sätta på en ung fräsch kille som vill testa eller är det helt ointressant?
Det är väl trevligt någon gång, men oftast är problemet för mig just att de är oskulder.. De är inte helt säkra på att de vill eller vad de vill och är nervösa och kan knappt få upp den och massa sånt jobbigt..
Och sedan kommer det jobbiga med idoliseringen.. Om man som erfaren homo träffar någon vilsen och osäker så är det lätt att de börjar se upp till än och de tror att de blir kära. Känslodrama på ingång..
Citat:
Ursprungligen postat av
AmarulaTree
3. Vilken ställning är lättast att få orgasm i för den som blir påsatt?
Ehhm, den där han lättast kan runka sig själv eller bli runkad?