2013-12-08, 18:34
Medlem
Rasande-Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av virror84
Ja god knows att det är svårt att hitta en fin kille..

Jag har hittills bara haft en fast relation med en kille. Men han var också ordentligt fin. 2012 dejtade jag också en söt en. Plus kanske 5 snygga engångsligg sedan jag kom ut som gay 2008...

Det är allt och ärligt talat så känns det med dessa ca 7 snygga killar, som att jag gått igenom betydande del av det snygga unga bögurvalet i stockholmsregionen.

Senast jag var på Zipper för att kolla urvalet av festbögar, så blev det en sorglig syn. Feta gubbar kombinerat med några utmärglade skumma typer, som såg ut att vara sjuka i aids eller cancer. Har en gaypolare jag ofta går ut med och han håller med, finns i princip inget liggvärt i Stockholm sedan den fina emotrenden dog ut ca 2008...

Bögarna ser ut som sönderfestade cumdumpsters.
Senast redigerad av Rasande-Rose 2013-12-08 kl. 18:37.
Citera
2013-12-08, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rasande-Rose
Jag har hittills bara haft en fast relation med en kille. Men han var också ordentligt fin. 2012 dejtade jag också en söt en. Plus kanske 5 snygga engångsligg sedan jag kom ut som gay 2008...

Det är allt och ärligt talat så känns det med dessa ca 7 snygga killar, som att jag gott igenom betydande del av det snygga unga bögurvalet i stockholmsregionen.

haha din stackare.. du fundera inte på att shacka up med någon av dina engångsligg då? :P
Citera
2013-12-08, 18:38
Medlem
Rasande-Roses avatar
Citat:
haha din stackare.. du fundera inte på att shacka up med någon av dina engångsligg då? :P

Merparten av dem vill fortsätta ligga runt och inte ha någon relation.
Några av dem har blivit fula, typ rakat skallen, skaffat skägg eller blivit överviktiga av allt festande. Plus någon som fått en fast relation med vad jag bäst kan likna vid en gödselhög till partner
Citera
2013-12-08, 19:00
Medlem
Citat:
Merparten av dem vill fortsätta ligga runt och inte ha någon relation.
Några av dem har blivit fula, typ rakat skallen, skaffat skägg eller blivit överviktiga av allt festande. Plus någon som fått en fast relation med vad jag bäst kan likna vid en gödselhög till partner

Haha det lät illa det där.. :P men även om man kanske blivit lite överviktig så kan man ju vara bra ändå?? :P att man är en bra person kanske inte sitter i magen?
Citera
2013-12-08, 19:23
Medlem
Rasande-Roses avatar
Citat:
Haha det lät illa det där.. :P men även om man kanske blivit lite överviktig så kan man ju vara bra ändå?? :P att man är en bra person kanske inte sitter i magen?

De får vara precis hur bra de vill som personer - jag håller överviktiga på minst en armlängds avstånd.
Citera
2013-12-08, 20:12
Medlem
Hehe ja ok alla ha vi ju våra prioriteringar
Citera
2013-12-10, 13:34
Medlem
W..Dempss avatar
Citat:
Bitter, dräpande och jävligt underhållande text...

Tyvärr är din analys inte helt fel. Även Stockholm är en liten marknad. Det är inget i jämförelse med New York tex. Där är det lättare att hitta snyggingar. Nu är jag i ett stabilt förhållande, men damn, det är inte lätt att hitta en skön snubbe i Stockholm, i alla fall inte på traditionella böghäng som nämnda klubbar eller qx. Känns som de ställena drar till sig de mest ointressanta snubbarna. Finns många bögar som inte rör sig där alls, men dessa är desto svårare att hitta. Många av dessa är ju inte den typen av bögar som majoriteten av flashbackare skulle gissa var annat än hetro.

Om du gillar androgyna killar kan du väl söka dig till universitetsvärlden... Finns massa program där som dräller av snubbar som definitivt är annat än hetro. Men de kanske är osköna på annat sätt iof... Om när du tänker androgyna snubbar, tänker du nördtypen, eller yohio? Lägg upp en bild på någon som är din typ.
Senast redigerad av W..Demps 2013-12-10 kl. 13:36.
Citera
2013-12-10, 18:42
Medlem
LillEmmas avatar
JAG HAR EN FRÅGA!!
Har inte läst igenom allt, så vet inte om den ställts redan, men:

Hur skulle en bög i ett förhållande reagera om en väldigt snygg tjej raggade på dennes partner?
Kan man som bög typ bli svartsjuk/rädd att ens partner ska råka bli hetero/bi och dumpa en pga en tjej? Eller finns det typ olika nivåer av "gayness" där man inte alls bryr sig eftersom man är så säker på sin sexualitet, till att vara jätteorolig?

OCH: Ska man som tjej isåfall vara rädd för att åka på stryk av den oroliga partnern??

Okej konstigt formulerad fråga, men detta är något jag funderat på länge då det händer att man ser snygga bögar ute, och optimisten i mig hoppas kunna attrahera även en homo-snubbe !
Citera
2013-12-10, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LillEmma
JAG HAR EN FRÅGA!!
Har inte läst igenom allt, så vet inte om den ställts redan, men:

Hur skulle en bög i ett förhållande reagera om en väldigt snygg tjej raggade på dennes partner?
Kan man som bög typ bli svartsjuk/rädd att ens partner ska råka bli hetero/bi och dumpa en pga en tjej? Eller finns det typ olika nivåer av "gayness" där man inte alls bryr sig eftersom man är så säker på sin sexualitet, till att vara jätteorolig?

OCH: Ska man som tjej isåfall vara rädd för att åka på stryk av den oroliga partnern??

Okej konstigt formulerad fråga, men detta är något jag funderat på länge då det händer att man ser snygga bögar ute, och optimisten i mig hoppas kunna attrahera även en homo-snubbe !

Jag kan bara tala för mig själv och jag skulle definitivt inte bry mig, kul för honom att han blir raggad på men att han skulle bli bi bara för det är önsketänk. Men det finns ju alltid avundsjuka killar, men risken att bli slagen som tjej är nog rätt liten.
Citera
2013-12-10, 20:30
Medlem
Rasande-Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av W..Demps
Tyvärr är din analys inte helt fel. Även Stockholm är en liten marknad. Det är inget i jämförelse med New York tex. Där är det lättare att hitta snyggingar. Nu är jag i ett stabilt förhållande, men damn, det är inte lätt att hitta en skön snubbe i Stockholm, i alla fall inte på traditionella böghäng som nämnda klubbar eller qx. Känns som de ställena drar till sig de mest ointressanta snubbarna. Finns många bögar som inte rör sig där alls, men dessa är desto svårare att hitta. Många av dessa är ju inte den typen av bögar som majoriteten av flashbackare skulle gissa var annat än hetro.

Om du gillar androgyna killar kan du väl söka dig till universitetsvärlden... Finns massa program där som dräller av snubbar som definitivt är annat än hetro. Men de kanske är osköna på annat sätt iof... Om när du tänker androgyna snubbar, tänker du nördtypen, eller yohio? Lägg upp en bild på någon som är din typ.

Hehe, apropå universitetsvärlden, så har jag sett en extremt "androgyn" (uppenbart gay) kille som pluggar på södertörn. Inte min typ dock, på tok för fjollig. Jag gillar inte "androgyn" som i fjollig, bara att man liksom har hår på huvudet, smal kroppsbyggnad och ett ungdomligt ansikte. En mycket snygg kille skulle jag nog säga att t.ex. Ulrik Munther är nu när han vuxit upp.

Men jag vet inte. De flesta bögarna på t.ex. Qruiser ser väl mest ut som killar som egentligen är rätt hetero, men som helt sonika är så pass oattraktiva att de fått ge upp jakten på tjejer och istället söka sig till desperata bögar för lite närhet. För nöjer man sig med vilket avfall som helst, så är det ju enkelt att träffa någon på t.ex. Qruiser eller gayklubb. De är inte kräsna inte.

I värsta fall så finns ju de riktiga monstren till människor på gayhaken; gubbar som vill knulla allt som är yngre än dem själva
Citera
2013-12-10, 20:40
Medlem
Ratads avatar
Helvete vad tråkigt det låter att vara bög om man även i större städer måste knulla fettogubbar och ICA-Jerrys för att få tiden att gå.

Var kommer myten om den stilige, stylade stjärtgossen från?
Citera
2013-12-10, 21:07
Medlem
Chujis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Helvete vad tråkigt det låter att vara bög om man även i större städer måste knulla fettogubbar och ICA-Jerrys för att få tiden att gå.

Var kommer myten om den stilige, stylade stjärtgossen från?

Stockholm är inte Barcelona eller New York, men så jävla hemskt är det faktiskt inte. Det som är trist är att det finns lite av en småstadsmentalitet i ankdammen och att folk ägnar mycket tid åt att kolla snett på varandra hellre än att ha kul.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in