2013-07-04, 23:08
Medlem
Hashcracks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Dagens fråga! Hur känns suget efter en dos IV? Kan man motstå eller hur har ni känt?
Klart som fan man kan motstå. Det där är så jävla överskattat. Men visst är det ju smånice med en panna horse.
Citera
2013-07-04, 23:15
Medlem
Hashcracks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jungleboy2
nah, 250-300 kr för 0.20-0.25. Köp på centrala hisingen...
Får alltid minst 0,45 per boll i Gbg. Och just nu cirkulerar det riktigt bra grejer också. Nån annan som testat?
Citera
2013-07-04, 23:19
Medlem
Hashcracks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
krävs det inte jävligt stora mängder för att "slå genom" det subben blockerar? vet att det går men att det krävs så stora mängder att det inte är värt det och man känner ändå inte av opiaterna fullt ut ändå
Det där kanske är individuellt. 12 timmar efter senaste subintag kan jag ta jonk, men måste ta ganska mkt mer så det är inte värt det. Efter 24 timmar däremot, så är det helcool i princip.
Citera
2013-07-05, 15:09
Bannlyst
Fick hem min blygsamma boll idag.

Heroinet från Phantasy på SR höll ingen dunderkvalité. Standard skulle jag säga, och jag är inte speciellt bevandrad inom Heroin.

Har en fråga i samma veva;

Hur stor dos Heroin per injektion är "normalt" för en ingången opiat och opioidtorsk?
Hur ofta fyller ni på?

Hur mycket Askorbinsyra i förhållande till H använder ni? (Själv brukar jag alltid höfta och ta så mycket som ser ut som hälften av mängden Heroin, volymmässigt)

Mvh
Citera
2013-07-11, 17:10
Medlem
Ifall man ska göra en rövgrogg genom att blanda brunt med citronsyra och vatten, räcker inte det då eller måste man stå med en sked och elda mm?

Hur mycket citronsyra behövs till 50-70mg?
Citera
2013-07-12, 19:26
Bannlyst
Hur funkar det att röka vitt? Är det inte brunt som ska vara krångligt för det ändamålet?
Citera
2013-07-12, 21:06
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larmsignal
Hur funkar det att röka vitt? Är det inte brunt som ska vara krångligt för det ändamålet?

Brunt går bra att röka men vitt funkar inte alls bra att röka för det bara bränns upp så det är slöseri.
Citera
2013-07-12, 22:14
Medlem
Bertil85s avatar
Det jag vet om Heroin 'än så länge.

1 - Smakar choklad i munnen. Inte hela tiden men ibland...

2 - Jag vet vad ordet Heroisch; betyder. Starkt jobbat där TS att du tog med det.

3 - Har en grymt bra smärtlindring; så väl psykiskt som fysiskt.

4 - Kicken var beskrivlig men ändå obeskrivligt skön.

Angående 1:an Jag har fått svar på en tidigare fråga; som jag ställde här i Heroin tråden.

Resten är bara kul. Eller varför inte använda det Svenska ordet bra!

De blev en vanlig lista; inte; en ranking/topplista.
(Ber om ursäkt mod); men var bara tvungen; att skriva detta.
Senast redigerad av Bertil85 2013-07-12 kl. 22:17. Anledning: Svenska ord skulle flyttas på; jag var så att säga heroisch.
Citera
2013-07-13, 11:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Brunt går bra att röka men vitt funkar inte alls bra att röka för det bara bränns upp så det är slöseri.

Okej men visst är brunt krångligt att röka? Sen undrar jag, hur lång tid håller effekten i sig om man snortar en lina?
Citera
2013-07-13, 13:04
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Okej men visst är brunt krångligt att röka? Sen undrar jag, hur lång tid håller effekten i sig om man snortar en lina?

Det är inte krångligt att röka för att det är brunt - det är knepigt att röka för det är ett jävel gissel att hålla koll på folie knark och sugrör (el. likn.) på samma gång.
Citera
2013-07-13, 18:00
Bannlyst
Okej, vilken ger störst effekt att snorta?
Citera
2013-07-13, 18:16
Medlem
Citat:
Okej, vilken ger störst effekt att snorta?

Som jag uppfattat det är det vitt som du kan snorta då det är i saltform?
Brunt tas upp mycket dåligt i näsan så det röker man då det är i fribas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in