Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Skulle jag "skjuta i mig en 0.1:a" skulle jag antagligen dö. Lite MXE eller Ketamin om dagen hade gjort mig normal också, med dess antidepressiva effekt. Men nu är vi inne på medicinering. Eller som du kallar det; "tantknarkande".
Ja, du har ju alltid besnodiazepiner i kroppen, och detta gör dig doser som annars skulle vara normala kan vara för mycket för dig... Och att doser som annars är för små, kan vara normala för dig... =)
Stå på dig! Ta de doser som gör just dig glad och lyssna inte på de andras destruktiva råd! Kom ihåg att de flesta människorna här på FB's opioidforum är beroende, och finns det någon tanke en opioidberoende människa inte vill tänka så är det att det finns folk som tar opioider i små doser regelbundet, utan att bli beroende eller toleranta...
Varför är ni andra på honom som hökar, egentligen?! Är det för att döva era egna misslyckade försök till ett måttligt brukande?? Detta är en av orsakerna till att heroinscenen ser ut som den gör! Folk kan inte acceptera bruk, de kan peppa varandra till att lägga av helt och de kan peppa varandra till ett hämningslöst missbruk, men aldrig att de skulle uppmuntra varandra till ett måttligt veckoslutsbruk...