2013-08-26, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
20 mg låter alldeles för lite även om det är första gången, lös upp 0.1 g och slå i dig så kommer du nog få en bra effekt om det är hyfsad kvalite.

Jepp det var för lite, blev inte ens noddig på 20-50mg doser, om det blir att testa igen ska jag ta mer.
Citera
2013-08-27, 05:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DuArKeff
Jepp det var för lite, blev inte ens noddig på 20-50mg doser, om det blir att testa igen ska jag ta mer.
Försök köpa något annat. Testade första gången i helgen, 7mg och det blev julafton. Inte rektalt då, och jag väger så lite.
Citera
2013-08-27, 15:24
Medlem
Daddy.is.monitoreds avatar
Någon som har koll på vad som är aktuellt på marknaden i gbg just nu?

Hörde att thaismack kommit in i ganska stora mängder. Stämmer det? Är det ok kvalitet?

Är det fortfarande att handla ute i förorterna som gäller eller? Har varit borta från stan ett tag och har noll koll.

Många frågor. Hoppas någon orkar svara.
Citera
2013-08-27, 20:00
Medlem
KasseBrazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daddy.is.monitored
Någon som har koll på vad som är aktuellt på marknaden i gbg just nu?

Hörde att thaismack kommit in i ganska stora mängder. Stämmer det? Är det ok kvalitet?

Är det fortfarande att handla ute i förorterna som gäller eller? Har varit borta från stan ett tag och har noll koll.

Många frågor. Hoppas någon orkar svara.

Köpte brunt heroin idag av en afrikan!

Edit..
Senast redigerad av KasseBrazz 2013-08-27 kl. 20:48.
Citera
2013-08-28, 06:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KasseBrazz
Köpte brunt heroin idag av en afrikan!

Edit..
Hmm, okej. Jag var ute på stan ett par timmar igår och vandrade på ställen där man tidigare kunnat handla brunt i gbg men utan att lyckas. Lätt besviken. Är tjej också så vågar inte riktigt mig på de "värsta" ställena.

Är svårt när det känns som att man måste ha de rätta kontakterna.

Särskilt när det är lite akut då ens vanliga kontakt gett sig av på ett par veckors semester.

Och inget sub eller metadon hemma heller. Argghh.....
Citera
2013-08-28, 15:54
Medlem
Med tanke på svarsfrekvensen på mitt inlägg så drar jag slutsatsen att det har blivit svårare att få tag i h i gbg. ;-)

Vågar inte bege mig till LH heller, ensam tjej och det stället känns som en dålig idé. Och jag misstänker att Frälsis inte heller är ett bra ställe för mig.

Näääh, inget vidare det här. Imorgon kommer jag må skit och det ser jag inte fram emot. Trodde igår när jag började kolla runt att det skulle bli tämligen enkelt men tji fick jag.
Citera
2013-08-28, 18:13
Medlem
Om man röker #3 heroin, hur länge sitter ruset i?
Citera
2013-08-28, 20:15
Medlem
Tydligen så kan man mala ner lite kaffe med heroinet och sedan går det att röka det. Någon som vet hur mycket kaffe man ska ha? Hörde både 25% och 50%.
Citera
2013-08-28, 20:45
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiCapLock
Tydligen så kan man mala ner lite kaffe med heroinet och sedan går det att röka det. Någon som vet hur mycket kaffe man ska ha? Hörde både 25% och 50%.

Menar du vit heroin då eller? Har aldrig hört att man ska blanda i kaffe men funkar det så är det väll bra.
Citera
2013-08-28, 21:29
Medlem
Jag hade inte blandat kaffe i vitt, det skall väl helst skjutas? Och aldrig rökas på folie för då försvinner det på två sekunder? Nä, det där låter skumt.
Citera
2013-08-29, 12:57
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daddy.is.monitored
Jag hade inte blandat kaffe i vitt, det skall väl helst skjutas? Och aldrig rökas på folie för då försvinner det på två sekunder? Nä, det där låter skumt.

Precis! vitt funkar ju bäst att ta IV och snorta ska väll också funka men har aldrig testat det själv.
Citera
2013-08-29, 13:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DiCapLock

Du menar med koffason? Ja, det stämmer, rinner bättre då. Men det kan man inte köpa längre i Sverige, dock i Danmark...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in