2014-12-10, 15:45
Medlem
Geggusveckuss avatar
Fan vad svårt det är att inte ta när man har H hemma...

har lovat mig själv att låta bli fram till efter nyår men påsen lockar mig hela tiden haha..

Är inte torsk på det och tar det några gånger i månaden så det är bara det psykiska suget som ligger där och jävlas.

Hur förvarar ni bäst erat H? frysen?
Citera
2014-12-10, 15:54
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geggusveckus
Fan vad svårt det är att inte ta när man har H hemma...

har lovat mig själv att låta bli fram till efter nyår men påsen lockar mig hela tiden haha..

Är inte torsk på det och tar det några gånger i månaden så det är bara det psykiska suget som ligger där och jävlas.

Ha det hos nån ickedrogande polare som du litar på
Citera
2014-12-10, 16:19
Medlem
Isets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geggusveckus

Vitt heroin förvaras bäst i lufttät förpackning tillsammans med några färska kvistar rosmarin. Se till att det är lugnt och stilla runt förpackningen, inget solljus, technomusik eller drag...

Brunt heroin trivs bäst i en stor burk tillsammans med många färgglada piller. Var noga med luftfuktigheten, annars förstörs det lätt...

Herrejävlar...

Känner du dig osäker på om ditt heroin passerat utgångsdatumet eller om det uppvisar tecken på stress ring: 114 14. Två experter på narkotikum kommer då hem till dig och kontrollerar varan. Ibland tar de med sig sin fina vovve också, så se till att ha köttbullar hemma...

Ta hand om dig lilla vän.
Citera
2014-12-10, 18:41
Medlem
Geggusveckuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av limE86
Ha det hos nån ickedrogande polare som du litar på
Tror inte mina vänner skulle bli särskilt nöjda om jag först o främst gick ut med att jag tog heroin då och då och absolut inte om jag ber att få ha det hemma hos dom.

Nä den planen är ute ur bilden direkt.

Jag kommer fortsätta att ha de hemma. det kommer vara jobbigt och särskilt nu när jag har hög feber och spyr var trettionde minut på grund av denna förbannade magsjukan från helvetet

Citat:
Ursprungligen postat av Iset
Vitt heroin förvaras bäst i lufttät förpackning tillsammans med några färska kvistar rosmarin. Se till att det är lugnt och stilla runt förpackningen, inget solljus, technomusik eller drag...

Brunt heroin trivs bäst i en stor burk tillsammans med många färgglada piller. Var noga med luftfuktigheten, annars förstörs det lätt...

Herrejävlar...

Känner du dig osäker på om ditt heroin passerat utgångsdatumet eller om det uppvisar tecken på stress ring: 114 14. Två experter på narkotikum kommer då hem till dig och kontrollerar varan. Ibland tar de med sig sin fina vovve också, så se till att ha köttbullar hemma...

Ta hand om dig lilla vän.

haha rolig du är. första svaret var väll det enda någorlunda vettiga om jag bortser från "humorn"

Jag tänker mer långvarig förvaring. vakuumpaketerat bör vara bästa alternativet förmodar jag.. och vakumpaketerat + frys kanske?
Citera
2014-12-10, 19:30
Medlem
Isets avatar
Varför vill du stoppa in heroinet i frysen? Det är ingen färskvara direkt. Tänk på hur heroinet färdas, kylcontainer är inte ett krav.

Annars är det väl det gamla vanliga. Lufttätt, torrt, svalt. Gissar att direkt solljus inte heller är någon höjdare.

Jag hoppas du ursäktar att jag drev med dig, men vi hade aldrig hört talas om att stoppa eländet i frysen i annat syfte än att gömma det. Och då vet min "källa" alldeles för mycket om förvaring av stora mängder under längre perioder än vad jag tycker någon borde veta.

Iaf. Lägg det där ingen obehörig kan hitta det. Det är det allra viktigaste. Använd ren spruta, släng inte nålen så att någon kan skada sig på den. Heroin är i mitt tycke bara elände, men om man nu prompt ska knarka så ska det göras så ingen oskyldig far illa av det.
Citera
2014-12-11, 18:00
Bannlyst
Jag har sett en del analyser på energy control där man blandat piracetam i heroin. Finns det någon anledning till det, potentiering? Eller rör det sig bara om "man tager vad man haver" för att banka?
Citera
2014-12-16, 15:35
Medlem
sandra92s avatar
Skulle cirkus 0.5g horse iv ge en ordentlig skjuts eller blir de solklar od? Inte tagit på ett tag så toleransen är rätt nollad.
Citera
2014-12-16, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sandra92
Skulle cirkus 0.5g horse iv ge en ordentlig skjuts eller blir de solklar od? Inte tagit på ett tag så toleransen är rätt nollad.

Det är en ordentligt stark dos även om varorna skulle vara halvdåliga. Är det hyfsat bra grejer så lär du bli rejält illamående, spy och kanske tappa medvetandet och när du väl gjort det så kan det vara farväl med lite otur. Att skjuta 0,5 bra grejer utan tolerans låter väldigt dumt, 0,25 lär räcka om du vill ha en stark dos. Fast jävligt svårt att säga något utan att veta hur bra grejerna är men genom åren har jag tagit hundratals olika sorter och 0,5 skulle jag bara ta i en fix om jag redan tagit samma dag och brukat en längre tid, om det var medelbra grejer.

Det är lätt att lockas att ta för mycket, för det är ju trist om man tar en fix och den inte slår på ordentligt, att ta en ny fix direkt efteråt kommer inte ge samma tillfredsställelse som om man fått i sig en perfekt avvägd dos från början, men livet kommer ändå i första hand och det är bättre att få i sig ett par misslyckade fixar än att dö, sen har man ju risken för illamående också, även det jävligt trist, slå i sig dyrbara grejer för att bara ligga och spy halva dagen. Så skjut in halva fixen, känn efter 5-6 sek, kommer det inte omedelbart en rejäl kick så pumpa in resten.
Senast redigerad av totaler.krieg 2014-12-16 kl. 18:57.
Citera
2014-12-16, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buprenorfin
Mellan 400-800 kronor om dagen har jag lagt på varor senaste månaderna. Rätt dryg livsstil när man inte har någon fast inkomst.

Måste ändå vara rätt billigt där du bor. Fick lägga minst 2000 kr om dagen när jag höll på.
Citera
2014-12-17, 13:53
Medlem
sandra92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totaler.krieg
Det är en ordentligt stark dos även om varorna skulle vara halvdåliga. Är det hyfsat bra grejer så lär du bli rejält illamående, spy och kanske tappa medvetandet och när du väl gjort det så kan det vara farväl med lite otur. Att skjuta 0,5 bra grejer utan tolerans låter väldigt dumt, 0,25 lär räcka om du vill ha en stark dos. Fast jävligt svårt att säga något utan att veta hur bra grejerna är men genom åren har jag tagit hundratals olika sorter och 0,5 skulle jag bara ta i en fix om jag redan tagit samma dag och brukat en längre tid, om det var medelbra grejer.

Det är lätt att lockas att ta för mycket, för det är ju trist om man tar en fix och den inte slår på ordentligt, att ta en ny fix direkt efteråt kommer inte ge samma tillfredsställelse som om man fått i sig en perfekt avvägd dos från början, men livet kommer ändå i första hand och det är bättre att få i sig ett par misslyckade fixar än att dö, sen har man ju risken för illamående också, även det jävligt trist, slå i sig dyrbara grejer för att bara ligga och spy halva dagen. Så skjut in halva fixen, känn efter 5-6 sek, kommer det inte omedelbart en rejäl kick så pumpa in resten.

Grejen är att de är de jag funderar på. Men har toleransen uppe på metadon nu så är osäker på om de skulle göra jobbet.
Citera
2014-12-19, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sandra92
Grejen är att de är de jag funderar på. Men har toleransen uppe på metadon nu så är osäker på om de skulle göra jobbet.

Menar du att du funderar på att ta en avsiktlig överdos? Det rekommenderar jag verkligen inte. Risken för hjärnskador är för stor. Får inte hjärnan syre vilket blir effekten av en andningsdepression så blir det skador. Risken finns att du vaknar upp på ett sjukhus och inte ens kan röra på dig, kanske inte ens kunna andas själv. Jag vet en person som ligger så (oavsiktlig överdos), vill inte ens hälsa på för det är så hemskt att se, inte att personen inte kan röra på sig utan för att man ser i ögonen att personen är medveten, fast hopplöst fast i sin egen hjärna och kropp, tänk då att vara den personen, bara ligga där dygnet runt tills du dör, kanske helt medveten eller med en halvförstörd hjärna vilket kanske är ännu jobbigare. Ska man ta livet av sig med heroin så kan man inte bara chansa, "antingen så går det eller så går det inte" för så fungerar det inte, ska man dö så får man ta en dos som man med råge är säker på kommer ha avsedd verkan och sen kanske dubbla den, sen får man lägga på ytterligare saker som benzo och alkohol. Men risken att bli en grönsak finns i alla fall och tycker man livet suger nu så är det inget emot det ödet. Som sagt, rekommenderas verkligen inte i det syftet, det är inte så enkelt som det verkar i alla fall.

Jag trodde länge att heroinöverdos var det ultimata sättet att dö på, men efter ett antal överdoser så är det av allt att döma bara ett enormt illamående som kommer över en i upp till en minut, och sen vaknar man, antar att det är ungefär samma även om man inte vaknar, men snabbt går det ju i alla fall, men skönt tvivlar jag verkligen på att det skulle vara.
Senast redigerad av totaler.krieg 2014-12-19 kl. 20:48.
Citera
2014-12-19, 20:49
Medlem
sandra92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totaler.krieg
Menar du att du funderar på att ta en avsiktlig överdos? Det rekommenderar jag verkligen inte. Risken för hjärnskador är för stor. Får inte hjärnan syre vilket blir effekten av en andningsdepression så blir det skador. Risken finns att du vaknar upp på ett sjukhus och inte ens kan röra på dig, kanske inte ens kunna andas själv. Jag vet en person som ligger så (oavsiktlig överdos), vill inte ens hälsa på för det är så hemskt att se, tänk då att vara den personen, bara ligga där dygnet runt tills du dör, kanske helt medveten eller med en halvförstörd hjärna vilket kanske är ännu jobbigare. Ska man ta livet av sig med heroin så kan man inte bara chansa, "antingen så går det eller så går det inte" för så fungerar det inte, ska man dö så får man ta en dos som man med råge är säker på kommer ha avsedd verkan och sen kanske dubbla den, sen får man lägga på ytterligare saker som benzo och alkohol. Men risken att bli en grönsak finns i alla fall och tycker man livet suger nu så är det inget emot det ödet. Som sagt, rekommenderas verkligen inte i det syftet, det är inte så enkelt som det verkar i alla fall.

Jag vet riskerna, och hade inte använt mig av enbart heroin utan använt benso och en sjuttis. Att vakna upp som en grönsak finns inte på kartan. Därför tanken slog mig om ens 0,5g iv hade varit tillräckligt. Man vet ju aldrig vad man får, ibland är de rent och hur starkt so helst medan andra ggr så är de mest smuts. Oavsett - Jag är i en återvändsgränds just nu, antigen od'ar jag och avslutar skiten eller så kämpar jag mig mot ett friskt och rent liv vilket verkar alldeles för omöjligt och svårt. Försökt massvis med gånger och varje återfall och misslyckande tar mer o mer på en. Känns knappt som att den krokiga vägen mot att må bra existerar längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in